ik heb gister op mn werk te horen gekregen dat ik na mn verlof niet terug kankomen. dit puur om de reden dat ik dan niet flexibel genoeg zou zijn en te weinig werk!! ik was al van plan om te stoppen met werken en full time aanwezig te zijn voor ons kindje maar het is toch wel lullig (vind ik dan) om te horen dat je niet terug kan komen omdat je te weinig gaat werken. ik heb nu een contract van 24 t/m 32 uur en werk altijd 32 uur. ik werk dan 5 dagen met wisselende diensten van 5 uren of 6 of 7. ik wil nu gewoon 2 dagn en dan 8 uur = 16 uur. voor die 8 uurtjes neem ik dan ouderschapsverlof op dat mag wettelijk gezien. maar mn werkgever vind dus van niet ik moet full time blijven werken en anders ben ik dus mn baan kwijt. pppfff is toch belachelijk!!!! nou ze ontslaan me maar lekker na het verlof ga zelf geen ontslag nemen. stom stelletje daar.
en helemaal stom dat ik het stom vind terwijl ik al had besloten om al te stoppen met werken. stom hoor (die hormonen soms ookhaha)
en helemaal stom dat ik het stom vind terwijl ik al had besloten om al te stoppen met werken. stom hoor (die hormonen soms ookhaha)