Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Hey meiden,

Tuurlijk zijn jullie ook welkom!!!

Wat grappig ik heb ook de 16e mijn nod!!!!! Zijn we met z'n 3tjes.

Euhm nou ben ik ff je naam kwijt, maar als je ongi bent bij de gyn. dan zal ze denk ik geen inwendig onderzoek doen. Je hebt wel kans dat je dan meteen bloed kunt laten prikken om je op allerlei dingen te testen. Op dag 10 van je cyclus kun je dan terug komen en dan krijg je een inwendige echo. Bij ons begint het traject dan. Vanaf dan gaan ze bij mij tenminste mijn hele cyclus volgen.

Gister had ik het idee dat ik weer wat roze was verloren.....denk dus ook dat ik ongi wordt. Vind het eigenlijk helemaal niet erg, want dan gaan we tenminste snel beginnen met de onderzoeken.

Meiden veel succes allemaal!!!!!!!!!

Kus mama23

Ha meiden,

Ik ben er weer!
Nieuwe meiden, jullie zijn natuurlijk altijd welkom!!!
Las op een ander topic, na 1,5 jaar de mm in ofzo, dat sporty77 zwanger was, dus we weten dat het allemaal kan na een lange tijd en de mm in!!
En daar gaan wij ook voor!

Hier weinig nieuws, wacht geduldig af op mijn eisprong. En omdat het zaad pas 29 okt. ingeleverd kan worden, hoop ik dat we 3 dagen later zien dat ik zwanger ben! Heb 2 november m'n NOD!

Meiden, fijne zondag!

Liefs Joepie

hoi
ik mag ook wel even meekletsen toch? haha!
Ik las dat essel en mamma22 het hadden over de groei van het eitje...
Ik loop nu zo 'n beetje een jaar in de mm en heb iedere maand inwendige echo 's om het eitje op te meten... het eitje groeit tot zo n 20mm (!) en als het goed is springt 'ie dan.
Ik gebruik clomid en pregnyl,  bij mij is het eitje zelfs wel eens 23mm geweest..nou die eisprong heb ik dan ook wel goed gevoeld kan ik je vertellen!!
Ik heb afgelopen maandag m 'n eerste IUI-behandeling gehad.. m'n eitje wilde eerst niet zo goed groeien, was bij de  1ste echo 15mm,   2de 17,5 ,   3de 18,5 en daar bleef het bij.
Bij 18,5 is ie echter wel op de grens van rijping, dus kon de behandeling wel doorgaan. Maandag heb ik nog een echo gehad en toen was he eitje toch nog mooi doorgegroeid tot 20mm.   (De eerste echo was bij mij op dag 11 van mijn cyclus)

Nog even over onderzoek als je ongi bent... bij mij is dit altijd gewoon doorgegaan.
Tot voor kort moest ik altijd op dag 3 van m 'n cyclus een inwendige echo laten maken om te kijken of er een cyste zat (die had ik nl. wel eens) Op dag 3 ben ik meestal nog behoorlijk ongi, maar dat maakt niks uit. Is wel niet zo fris, maar ik gebruik tampons, en doe die vlak voor de echo pas uit, dan is het nog niet zo 'n bende daaronder als wanneer je maandverband gebruikt. (sorry voor de details)

Succes allemaal,
Groet, Moon

Moon!! Natuurlijk mag je hier mee kletsen!
Ik lees altijd je topic met Saar, omdat ik toch wel nieuwsgierig ben, hoe het gaat als je in de MM zit...ik las net ook dat het spannend voor je is! Ik hoop zo op goed nieuws, het is je zooooooooooooo gegund!!!

Hou je ons op de hoogte en ik duim voor je!

Liefs Joepie

Ellow meiden

moon: thnx voor je antwoord. Op zo'n eerste gesprek komt er echt vanalles op je af en wist nou niet meer precies hoe het zat, maar dan had ik toch gelijk (en niet mijn mannetje). Ik dacht namelijk dat het pas met 16 interessant werd, maar hij beweerde met 10mm.

Heb sinds gister wat last van bloedverlies.....beetje roze en 's avonds vond ik het best wel donker rood, maar vandaag heeft het weer niet echt doorgezet. Was weer beetje roze begin van de dag, maar nu niets meer.....ben eens benieuwd.

Wat gek dat je iedere keer op de 3de cyclus dag je echo hebt. Ik moet dan bloed laten prikken (voor de eerste keer) en op de 10e dag terug voor die echo om naar mijn ei te kijken. hmmm ben eens benieuwd deze week.

Hoe is het met de rest van de meiden????????

p.s. sorry als ik er niet helemaal bij ben vanavond en niet op iedereen reageer, maar heb al een wijntje op en  ben redelijk moe.

Ellow meiden

moon: thnx voor je antwoord. Op zo'n eerste gesprek komt er echt vanalles op je af en wist nou niet meer precies hoe het zat, maar dan had ik toch gelijk (en niet mijn mannetje). Ik dacht namelijk dat het pas met 16 interessant werd, maar hij beweerde met 10mm.

Heb sinds gister wat last van bloedverlies.....beetje roze en 's avonds vond ik het best wel donker rood, maar vandaag heeft het weer niet echt doorgezet. Was weer beetje roze begin van de dag, maar nu niets meer.....ben eens benieuwd.

Wat gek dat je iedere keer op de 3de cyclus dag je echo hebt. Ik moet dan bloed laten prikken (voor de eerste keer) en op de 10e dag terug voor die echo om naar mijn ei te kijken. hmmm ben eens benieuwd deze week.

p.s. sorry als ik er niet helemaal bij ben vanavond en niet op iedereen reageer, maar heb al een wijntje op en  ben redelijk moe.

Ellow meiden

hahahah oeps.............3 keer is wat veel he..... hahahahha

Sorry meiden, computer bleef hangen....

Kus mama23

Terug
Bovenaan