Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Hi girlzzzz...

Zo lekker weer thuis!!! Na een lange dag cursus en 4 uur in de auto (heen en terug) weer lekker thuis...Morgen nog zo'n dag en dan is het alweer bijna weekend!

Ik mag weer van het wachtbankje af hoor...Verloor vanaf vanmiddag alweer een beetje lichtroze bloed en kreeg tijdens cursus enorme buikpijn.. Dan zal het morgen wel doorzetten denk ik.. Nou lekker vroeg weer.. Ik kan er geen touw meer aan vast knopen.. Nou ja, dan maar een afspraak maken voor de samenlevingstest!!!

Meiden, er komt ook nog griep om de hoek kijken, dus ik duik m'n bed weer in. Een goeie griep kan ik nu niet gebruiken, dus hopen dat ik het zo tegen kan houden..

Esther!!! Je gaat er lekker van genieten he!!!
Mama, ga jij aankomend weekend met goed nieuws komen?? Duim voor je, heb er weer eentje extra over, dus die is ook voor jou!!
Dan kunnen we ze daarna gebruiken voor tamara en gwen en dan allemaal weer  voor joepie! Dan hoop ik dat jullie volgende maand weer een duimpje voor me draaien... Op naar de 14e ronde geloof ik... Mooi getal 14..

Weltrusten!!! Dikke x van mutti

Hey meiden,

Mutti wat zeg je me nou?!?!?!?!?! Heeft het vandaag al doorgezet???? Ohh meis vind het echt klote voor je, maar jah eigenlijk gaan we er allemaal al vanuit he dat we ongi worden.

Esther, jij gaat er zeker van genieten en zoveel mogelijk glitters blijven gooien!!!!!!

Ik ga ook hard duimen dat alles wegblijft. Ik had me vanochtend toch een paar tepels op mijn borsten!!!!!!!!! Niet normaal meer. Mijn vriend meende ook dat mijn tepelhof donkerder was. Ach jah....de buikpijn is hier nog steeds, maar meer nog niet.

Hoe is het met iedereen?????/

Kus mama23

Spannend allemaal hoor
Muti balen dat je weer ongi bent geworden en hopelijk zet de griep niet door

Hier nog een week tot de nod maar ik gaat er gewoon maar vanuit dat ik ongi gaat worden
Kan het altijd meevallen

Hier gaat voor de rest alles goed vandaag op kraamvisite geweest bij een vriendin
Echt een heerlijk ventje
Hier hadden we in Oktober een ware babyboom 3 baby s geboren

Maandag bloedprikken om te kijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden

Tamara

Nod lijstje MM Meiden!!!!

Mamma22,   23 jaar       9e ronde -  1ste kindje          09-11-08 (28dgn)  
Gwen                     38 jaar      +/-18e ronde-2e kindje          12-11-08 (28 dgn)
Tamara               29 jaar       +/- 13 ronde - 2e kindje       13-11-08 (28dgn)
Joepie                 25 jaar        10e ronde - 1e kindje             30-11-08 (28dgn)
Mutti                        27 jaar           14e ronde - 1 kindje      +/-03-12-2008 (28 dgn)

Het wachtbankje: meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er nog niemand overtijd.....

Zwangere MM-meiden!! ~Van harte gefeliciteerd ~

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend op: juli '09

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama23
3 nov. bloedprikken ivm bekijken eisprong.
Afwachten op ongi  en anders  binnen de eerste 3  cyclusdagen terug.

Joepie

18-11 eerste bezoek gyn.

Gwen

18-11 de eerste afspraak met gyn. om alle uitslagen te bespreken en evt.  behandeling op te stellen

Mutti
31-10 bloed geprikt ivm bekijken eisprong
Half nov. 2e poging samenlevingstest
24-11 afspraak gyn voor alle uitslagen

Tamara
10-11 bloedprikken om te kijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden
cd 3 bloedprikken en inwendige echo
Zaad inleveren

Hi there!

Ja het heeft doorgezet... Het lijstje alweer aangepast..
Hoe is het met jullie?En mama23 hoe is het met je gevoelletje? Is ie er nog..
Zoals je alles beschrijft ziet het er goed uit!!! Nog heel even geduld...Blijf voor je duimen!
Ik verder weinig nieuws, net thuis, gelukkig vroeger dan gisteren..
Bwah ben ik volgende maand ongie en dan moet ik zwarte piet zijn op een basisschool.
Das makkelijk met dat pak en dubbele panties...Nou ja, gaat vast ook wel weer lukken..
Griep is nog niet vertrokken en wordt er ook niet beter op, maar lig nog niet om!
En het goede nieuws is dat de (.)(.) geen pijn meer doen en ook weer krimpen naar een beter formaat..
Meiden allemaal een lekkere avond!!

x

Hey meiden,

Hier nog steeds geen rd'tjes. Ik heb echt geen idee wat ik moet denken. Ik heb nog steeds dat gevoel als ik rustig zit. Vooral 's avonds, maar heb het ook al op m'n werk gehad als ik daar ff niks zat te doen.

Kweet echt niet wat ik moet denken. Zoals joepie al vaker vertelde heeft ook haar lichaam haar al duizende malen voor de gek gehouden, maar nu moet ik zeggen dat ik dat nog nooit echt heb gehad.

Heb wel al vaker gevoelige tepels gehad, maar nu zijn ze ook nog eens echt mega.

Ook had ik wel vaker dat ongi gevoel, maar andere rondes had ik wel eens 4 dagen voor mijn nod al licht roze bloedverlies. Ook dat heb ik nu nog niet.

Ik wordt echt beetje gek van mezelf. Iedere keer als ik naar de wc ga dan kijk ik meteen in mijn onderbroek of er nog niets te zien is. Ik weet nu niet wat ik moet en wil doen. Mijn vriend gaat dit weekeinde met wat vrienden weg en komt zondag, op mijn nod, weer thuis. Nu wil ik van een kant morgenvroeg al testen voordat hij weggaat, maar vind het ook leuk om zondag te testen en als ie dan thuiskomt hem te verassen. Maar jah, van de andere kant, waarom zou ik niet gewoon ff volhouden totdat ik echt overtijd ben..........pff dilemma....Normaal vind ik het niet zo erg om negatief te testen, want dan weet ik in ieder geval dat ik ongi wordt. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Meiden een dikke knuff van mama

Nod lijstje MM Meiden!!!!

Gwen                     38 jaar      +/-18e ronde-2e kindje          12-11-08 (28 dgn)
Tamara               29 jaar       +/- 13 ronde - 2e kindje       13-11-08 (28dgn)
Joepie                 25 jaar        10e ronde - 1e kindje             30-11-08 (28dgn)
Mutti                        27 jaar           14e ronde - 1 kindje      +/-03-12-2008 (28 dgn)

Het wachtbankje: meiden we  voor jullie!

Mamma22,   23 jaar       9e ronde -  1ste kindje          09-11-08 (28dgn)

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er nog niemand overtijd.....

Zwangere MM-meiden!! ~Van harte gefeliciteerd ~

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend op: juli '09

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama23
Afwachten op ongi  en anders  binnen de eerste 3  cyclusdagen terug.

Joepie
18-11 eerste bezoek gyn.

Gwen
18-11 de eerste afspraak met gyn. om alle uitslagen te bespreken en evt.  behandeling op te stellen

Mutti
Half nov. 2e poging samenlevingstest
24-11 afspraak gyn voor alle uitslagen

Tamara
10-11 bloedprikken om te kijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden
cd 3 bloedprikken en inwendige echo
Zaad inleveren

Goedemorgen!!

Mama heb je de zenuwen nog een beetje onder controle?
Nog steeds geen rd'tjes? spannend spannend spannend...
Weet je al wat je doet met testen?
Blijf duimen voor je!!!!!!!!!!!

Liefs mutti

Terug
Bovenaan