Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Hey mutti,

jeetje meis pfff wat zit jij nu ff in een moeilijke periode....ik hoop zo voor je dat jij een van de "gelukkige" bent die ongi is tijdens haar zwangerschap en niet dat het komt omdat het fout is gegaan. Ik denk aan je maandag en duim voor je dat alles goed is.

Suus ben ook weer benieuwd wat jou deze maand brengt....ik hoop dat de 2e iui mag gaan helpen.

Hier heerst een enorme onzekerheid....morgen mijn HSG en ben zo zenuwachtig!!!!
Kzit nu in de nachtdienst vandaar dat ik de laatste tijd wat minder online ben.
Hopelijk vliegt de nacht snel voorbij.

Voor iedereen weer heel veel succes en ik laat jullie morgen wel weten hoe en wat.

Kus mama23

ik hoop ook dat de 2e IUI meer geluk brengt hier.

we zullen het wel zien
 we hebben besloten 3keer IUI te doen en dan een half jaar geen behandelingen wel clomid en dan verder kijken.
omdat we al zo lang bezig zijn doen we gewoon 3 keer en dan ff rust.

dus duim maar voor me dat poging 2 of 3 lukt :)

liefs suus

Mama23, heel erg veel succes met de HSG vandaag.. Ik hoop dat het meevalt. Gelukkig heb je m dan wel achter de rug na vandaag! Duim voor jullie dat alles in orde is!!! Krijg je er gelijk de uitslag van?

Suusjuh, natuurlijk ga ik heeeeeeeel hard duimen voor jullie succes in ronde 2 of 3.
En wel goed dat jullie indien het niet gaat lukken het even laten rusten.

x mutti

@ Mutti wat zit jij nog in een onzekerheid zeg pffff... dikke knuffel
Hopelijk kan je maandag in het ziekenhuis terrecht
dan weet je tenminste waar je aan toe bent

@ suus ik hoop zo voor je dat de volgende iui raak is en dat je een onbezorgde
zwangerschap mag hebben hoe was de FM?

@ mama23 succes met de HSG had je hem nu vandaag of morgen????
Hopelijk valt het mee
Moet jij ook 2 pilletjes bij je ontbijt nemen

Hier vandaag de dag van me NOD maar nog niks te bekennen
vind het wel spannend heb hellemaal nergens last van dus we wachten af
Ik wil eventueel Zondag gaan testen

Fijne avond nog allemaal

Tamara

hoi tamara ik krijg zondag de volgende FM, ben benieuwd wat die brengt.
en hopen dat het nu wel raak is.

liefs suus

Hey meiden,

hier ff een kort ego berichtje, want ben doodmoe en zit in de nachtdienst.....gelukkig de laatste.

Vandaag is het HSG onderzoek niet doorgegaan door dat kl*te pilletje waar Tamara het ook over heeft. Dit is dus antibiotica en die moet je volgens mij de dag van te voren innemen en een tijdje na het onderzoek. Door het hele gedoe met die nachtdiensten en het weekendje weg morgen ben ik dit dus helemaal vergeten en aangezien wij geen infectie aan mijn baarmoeder willen oplopen moesten we het onderzoek staken. Ik baal dus echt als een stekker en vind dat ik enorm   heb gefaald.
Ik heb daarom dus ook besloten om nu echt een stapje terug te doen. Ik krijg nl. zo de schijt van het hele zwanger worden op deze manier. Sorry voor mijn taalgebruik en mijn kijk op zwanger worden, maar zit er echt ff doorheen.

Meiden ik ga jullie voor nu even een tijdje vaarwel zeggen (hopen dat ik nu ook woord kan houden en niet weer binnen 2 dagen terug ben). Ik mag 8 jan. weer terug voor een HSG en wie weet zien we ons dan in het nieuwe jaar weer met allemaal beter nieuws.

Voor jullie allemaal heeeeeeeel veel succes met het zwanger worden of al zijn

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden!!!!!!!

Kus mama23

Hey meiden,

Daar ben ik ook weer eens, ben overgestapt naar fulltime een groep 4, dus heb het ontzettend druk in deze periode...niet altijd zin om op het forum te komen...

Als eerste,

Mutti, wat ontzettend kloten voor je meis! Ik hoop zo dat het allemaal nog meevalt! Maar kan me voorstellen dat je van het ergste uitgaat!! Wil je niet nog een keer een testje doen dan? Want als die nog positief aangeeft, dan zit het waarschijnlijk nog goed! Ik duim heel hard voor je!

Suus, jij ook ongesteld geworden, ppffff...ook niet eerlijk he?! Het zag er allemaal zo goed uit! Lief bedoelt dat je een cadeautje krijgt, maar het komt hard aan he? Ik hoop dat 2009 ons jaar wordt! (en dan bedoel ik iedereen he!)

Mama, je hebt niet gefaald...ik zie het juist als iets positiefs! Dat betekent dat je er niet de hele dag mee bezig bent en dat je ook nog afstand kunt nemen. Ik heb weleens verhalen gehoord van een vrouw die minder ging werken omdat ze helemaal depressief was, omdat het na 14 rondes nog niet gelukt was! Je kunt tenminste zeggen dat het je leven niet beheerst, ook al maakt het wel een groot deel uit van je gedachtes!
Jammer dat je het forum weer gaat verlaten. Ik ben gestopt met al die blije verhalen lezen, want daar kan ik niet goed meer tegen...maar vind het zo nu en dan wel lekker om alles van me af te schrijven. Je kan hier veel duidelijker zijn in je gevoel, want niemand veroordeeld je erop...
Succes meis en ik hoop dat je af en toe nog een keer komt spieken! Mocht er nieuws zijn, laat je het dan via hyves weten???

Tamara, hoe is het met jou?! Jij had gister toch je NOD? Ik las dat er toen nog niks te zien was! Spannend hoor! Ik hoop dat je met goed nieuws komt!

Hier gaat het z'n gangetje, druk dus, maar verder weinig nieuws. In afwachting op mijn eisprong, waarschijnlijk, zondag/maandag/dinsdag, iets in die richting! Volg week dus naar de gyn. Ik heb gebeld i.v.m mijn werk en de eerste keer zou maar een half uur duren...echt een intake dus. Weet dus ook niet of ze wel echt wat gaan doen of niet.
Jammer hoor, moet je weer een nieuwe afspraak maken en dan weer geen stap verder. Sprak laatst al met een collegaatje die het ook van ons weet en zij zei al dat zij naar het ziekenhuis waar wij heen gaan geweest was en naar arnhem en dat ze daarvoor gekozen hadden, omdat de stappen daar veel sneller gingen....
We zien het wel weer!

Meiden, ik moet aan het werk, de kids komen over 5 minuten!

Een fijn weekend!

Liefs Joepie

Helaas we gaan weer een ronde verder
zo het zh bellen voor de afspraak voor de hsg
had zo gehoopt dat het niet hoefde
Ben er toch weer kapot van pfffffffffffffffffffff tranen zitten hoog

Sorry voor mijn ego bericht zal vanaaf even op iedereen reageren

Tamara

Terug
Bovenaan