Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

heey joepie.

las ik nou goed arnhem???

welk ziekenhuis ben je nu bij aangemeld ook alweer want ik ben namelijk onder behandeling in het rijnstate ziekenhuis in arnhem.

balen tamara dat de RD weer zijn gekomen

vandaag ovutesten gehaald want zondag weer een follikelecho en dan kijken of we maandag of dinsdag over kunnen naar de volgende IUI

groetjes en sterkte allemaal

Hallo meiden,

Suus: Succes met de tweede keer iui, hopen dat er hierna een wondertje op komst is.
Want in de medische molen en al deze stappen maken het vaak super zwaar en emotioneel.
Vooral als je al zolang graag wilt en een ander het allemaal van het leien dakje gaat.

Ik zelf ben nu 14 maanden geleden met de pil gestopt. Doorverwezen door de huisarts naar het ziekenhuis.
Te horen gekregen dat ik pco heb. Ik heb 1 kuur gehad van 50mg clomid, en daarna 100mg, de eerste kuur sloeg niet aan en de tweede kuur stond er wel een eitje op springen van 20mm, maar is nooit gesprongen.
Nu de derde keer weer 100mg clomid en vanmorgen bloed geprikt voor progesteron en dinsdag de uitslag. Ga zelf een beetje van het negatieve uit omdat de gynaecoloog het niet met zekerheid kon zeggen of ik een eisprong heb gehad.
Ik loop toevallig ook in het ziekenhuis in Rijnstate.
Vorige week naar de poli-zuid gemoeten, want Rijnstate was het allemaal volgepland en ik kreeg voor het eerst een mannelijke gynaecoloog, wel even wennen, maar stelde me wel op mijn gemak.

Succes iedereen en laat 2009 ons jaar zijn!!

Groetjes van Patries.

hoi patries toevallig dat we in t zelfde ziekenhuis lopen poli zuid woon ik vlakbij

heb vandaag afspraak gehad met de fertiliteitsarts voor een follikelmeting

ik had rechts een eitje van 15 mm   moest nog ff doorgroeien maar morgen wel al met ovutesten beginnen.
heb ik vrijdag nog geen positieve ovu dan krijg ik vrijdagavond een injectie pregnyl en wordt er zondagochtend geinsemineerd.

mn baarmoederslijmvlies was al 6,5 mm en dat op dag 11

test ik eerder positief dan eerder inseminatie natuurlijk

welke gyneacolog hadje in poli zuid die mannelijke dan??

groetjes suus

Hoi Suus,

Grappig inderdaad in hetzelfde ziekenhuis.
Bij de poli-zuid dr. Zonderman, mannelijke gynaecoloog. Was best aardig, maar voor mijn gevoel toch anders.
Ik ga ook liever naar het Rijnstate.

Ik heb afgelopen vrijdag op cyclusdag 22 bloed laten prikken en krijg dinsdag telefonisch de uitslag.
Maar het vreemde was, ik heb pcos en slik 100mg clomid en gister kreeg ik ongeveer 2,5uur lang enorme steken en pijn links onderin mijn buik, ik dacht misschien is dit dan wel de eisprong. Ik heb nooit een eisprong gehad of gevoeld.
Dus dinsdagochtend maar voor de zekerheid vragen of ik nog een keer bloed moet prikken. Het zou zonde zijn als ik met primolut begin.
Want we zijn natuurlijk voor de zekerheid gisteravond maar even aan het klussen geslagen.

Ik lees voor jou even wachten, de eitjes kunnen natuurlijk nog heel wat groeien als je pas op dag 11 zit van je cyclus.
En het baarmoederslijmvlies al aardig dik.
Spannend zeg!

Groetjes van Patries.

die ken ik niet zonderman,

ik had dijkhuizen en mn gyn in rijnstate is mevrouw de boer.

vandaag moest ik naar mevrouw rosenburg voor de fm

ik kreeg gelijk op mn falie omdat ik nog rook ik heb uitgelegd dat ik van 30 terug ben gegaan naar 7 op advies van dr de boer maar rosenburg vond 7   niet goed ik moest maar helemaal stoppen en mn man ook.

nu is het zo dat wij veel stress hebben en dus niet willen stoppen met roken nog maar wel idd op die 7 per dag houden.

ben benieuwd wanneer ik mn ovutest positief is dan hoef ik hopelijk niet te spuiten met pregnyl

dat is iets waarik wel tegenop zie omdat ik doodsbang ben voor naalden.

hopelijk waren jouw krampen inderdaad je eisprong ik had eerste keer clomid 100 ook heel duidelijk mn eisprong gevoeld door krampen in mn onderbuik.

succes

liefs suus

Suus hopelijk spring je ei gauw en kan je door voor de 2e iui
Hopelijk is het dan deze keer wel raak
Ben weer over me ergste dip heen en we gaan weer vol goede moed door
Volgende week maandag heb ik me Hsg dus daar kon ik gelukkig deze cyclus nog voor terrecht
Hopelijk beginnen we het nieuwe jaar allemaal goed
word wel is tijd voor een zwangere

Tamara

Joepie                 25 jaar      11e ronde - 1e kindje                 29-12-08 (28 dgn)

Wietske             38 jaar     20e ronde-1e kindje                     30-12-08
Missy                   27 jaar         9e ronde - 1e kindje                    31-12-08
Mamma22,  23 jaar       11e ronde -  1e kindje                01-01-09 (28 dgn)

Gwen                     38 jaar       +/-18e ronde-2e kindje            ?????       (28 dgn)
Mutti                        27 jaar          15e ronde - 1e kindje                ?????        6-1-09 misschien?

suusjuh                 25 jaar         ruim 5 jaar-1e kindje                                ??????
Tamara                   29 jaar       15e ronde-2e kindje                               09-01-09 (28dgn)

Het wachtbankje: meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zwangere MM-meiden!! ~Van harte gefeliciteerd ~

Esther        24 jaar      17e ronde - 1e kindje        uitgerekend in: juli '09
Mutti              27 jaar      14e ronde - 1e kindje    uitgerekend op: 12 augustus 2009  6/7-12

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama23

11-12 HSG Onderzoek.

Joepie
18-12 eerste bezoek gyn.

Gwen

Tamara
18-12 2e zaadonderzoek +urine onderzoek
22-12 hsg

Suusjuh
14-12 Follikel meting
15/16-12 IUI nr 2???

Hoi Suus,

Ik ken mevr de Boer ook van het Rijnstate ziekenhuis, maar weet je wat ik daar wel vervelend vind dat ik vaak andere gynaecoloog heb, omdat je er tussen geplaatst wordt als het vol zit.
Moet vaak bellen als ik mijn menstruatie heb en dan op cyclusdag 12 echo afspreken.

Over het roken, ja dat weten we allemaal dat het niet goed is. Zeker knap dat je al heel erg vermindert bent met het aantal. Ik denk dat het anders is als je weet dat je zwanger bent en er een kindje in je groeit.
Ja en ik rook niet, dus weet niet hoe het voelt. Mijn vriend rookt behoorlijk wat shag, maar zijn zaad is ook gewoon super dus dat zegt niet altijd wat!

Was de folikkelmeting verder goed?
Dat je in het weekend terecht kan in het ziekenhuis, nooit geweten.
Of tenminste wel één keer 's avonds geweest dat wel door de weeks.

Ik ben benieuwd wat de uitslag morgen aangeeft. Ik moet goed overleggen over afgelopen zaterdag of het ziekenhuis zegt of dat het een eisprong was of niet.
Wie weet!

Suus voor jou weer een spannende tijd, bijna je tweede poging. Nu moet het gewoon raak zijn he!!

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan