Naar de huisarts en verder de MM in! Wie ook?

Nou we zijn weer terug uit het ziekenhuis
Bij mij was alles goed tot dusver moet alleen als ik nu ongesteld word een afspraak maken voor de HSG dat moet tussen de 7e en 11e cd
Ik hou nog steeds hoop dat het niet nodig is
En bij jp is er dus wel wat aan de hand die heeft 2.5 te weinig hoeveelheid sperma
dat kan een oorzaak hebben dat een klepje die zijn blaas afsluit niet goed werkt
dus dan komt er sperma in zijn blaas terrecht
we hebben nu weer 2 potjes meegekregen 1 voor zijn sperma en 1 voor urine direct na zijn zaadlozing
zo kunnen ze zien of daar spermacellen aanwezig in zijn
Is dat het geval dan kan dat met medicijnen opgelost worden

Na de HSG moet ik weer een afspraak maken met gyn
De gyn gaat ons dan bespreken in een vergadering die de artsen 1x in de maand hebben
en dan een plan voor aanpak maken

Dus de volgende keer dat we een afspraak hebben dan weten we echt precies wat ons allemaal te wachten staat
1 ding heb ik wel geleerd al in de mmm wachten wachten wachten
Maar we hebben het er allemaal voor over

Ik heb nu toch een soort opluchting dat er wat gevonden is en dat we daar verder mee kunnen

Nu eerst mijn ongi afwachten donderdag ben de laatste maanden stipt dus ik ben benieuwd
Ik blijf hoop houden dat het nog raak kan wezen

Tamara

Hey meiden,

Hier ben ik weer, maar had volgens mij beter weg kunnen blijven. Mutti wat kl*te voor je. Lijkt me echt zo verschrikkelijk he meis. Jeetje....ik denk aan je!!!!

Tamara fijn dat alle uitslagen goed waren behalve die van jp dan, maar ook dat moet niet veel uitmaken, want er is maar 1 goed zwemmertje nodig!!!!! Zodra jij ongi wordt moet je bellen voor je hsg, maar weet je zeker dat je deze ronde dan al een HSG krijgt??? of doen ze dit omdat ze dan ongeveer weten wanneer je volgende nod is??? Ik had dit laatste nl. wel. Ik was me zo aan het voorbereiden voor mijn hsg en toen bleek dat ik deze pas volgende ronde zou krijgen. Veel succes iig meis.

Suus, wat een vervelende situatie...maar waarom kreeg je dit cadeautje eigenlijk??? Het is vast en zeker goed bedoelt, maar mensen weten vaak niet wat ze ons ermee aandoen. Kan ik ze ook niet kwalijk nemen. Gelukkig zijn er maar weinig mensen die weten wat wij voelen. Toch?!?!?!

Nu weet ik niet meer wat ik nog wilde zeggen tegen de rest. Komt volgende keer wel. Ik zal de komende weeg weinig aanwezig zijn, want ik heb nachtdienst en ga het weekend weg.
Donderdag mijn spannende dag van deze ronde.......nl. het HSG onderzoek!!!!! Kvind het nu toch wel spannend worden hoor.......vind het alleen een beetje jammer dat mijn vriend niet meekan maar jah ook daar komen we wel weer overheen.

Meiden nog een fijne avond, ik ga genieten van mijn mooie kerstboom die we net hebben opgezet.

Kus mama23

ik kreeg dat kadootje omdat ze hoopte dat het raak zou zijn dus was idd goed bedoeld maar deed wel ff zeer in ieder geval nog 1 dag clomid en dan zondag een echo om te kijken hoe ver we zijn.
en dan de volgende inseminatie inplannen.

liefs suus

Ha meiden,

Tamara, wat vervelend dat er bij je mannetje iets is.. Ik begrijp het geloof ik niet helemaal, maar er is dus te weinig zaad gevonden, doordat het misschien in z'n blaas zit.. Wanneer krijgen jullie daar dan meer van te horen?
Suusjuh, ik help je hopen dat de HSG niet nodig is... Ik moet er volgende maand dus ook alsnog aan geloven, dacht dat ik er onderuit zou komen..

Hier alles nog steeds ok.. Zit toch maar thuis af te wachten tot alles er weer uit komt.
Maar heb nog geen extreem bloedverlies eigenlijk, de eerste stolsels enzo komen nu wel.. (sorry)... Maar zit eigenlijk te wachten op de buikkrampen.. Ik snap er niets van, misschien blijft het wel zo en dan maandag maar naar het zkh..Hoop maar dat dat niet nodig is, gelukkig is maandag nog ver weg!

Fijne avond allemaal!

hoi mutti,

ik heb de HSG al lang achter de rug ik moet zondag voor een follikelmeting en dan voor de 2e IUI afhankelijk van hoe ver mn eitjes zijn.

je hebt dus nog geen buikkrampen??

en nu spannend afwachten tot maandag??

het kan wel gebeuren dat je als je net zwanger bent je nog 1 of 2 maanden ongesteld wordt.

mijn moeder heeft het namelijk ook gehad.die werd gewoon ongesteld maar ondertussen was ze hartstikke zwanger.

heel veel succes

liefs suus

Ha Suusjuh,
Sorry hoor, hoe kom ik hier nu weer bij.. Succes met de volgende inseminatie zou het geweest moeten zijn en voor tamara succes met de hsg..
Tsja, ik snap het ook niet meer hoor.. Ik zit lekker thuis te wachten op het vele bloedverlies,wat er volgens het zkh aan zit te komen..
Maar vanmorgen was het niets meer. Toch denk ik niet echt dat het goed zit, maar ergens in mijn achterhoofd zit nog een beetje hoop..
Maar ik ben niet meer misselijk , mijn (.)(.) doen geen pijn, was alleen gisteren erg moe dat was alles..
Dus inderdaad maar afwachten tot maandag en misschien komt het nog..
Normaal verlies je ook stolsels enzo, maar dat is ook  niet heel veel geweest en alles zonder pijn... Had je moeder dit allemaal ook?
Of het valt deze keer gewoon erg mee, kan ook natuurlijk...
Bedankt voor je reactie!!!
x

mijn moeder had dat ook hoor meis ik zou gewoon nog tot maandag wachten desnoods extra testje om te kijken of je hcg hormoon nog aanwezig is dan weet je gelijk of het vruchtje wel of neit is losgekomen.

ik hoop het niet voor je natuurlijk

sterkte meid

Suusjuh, bedankt! Ik wacht wel af hoe het lopen gaat..
Mocht er verder weinig gebeuren dan bel ik het zkh vrijdag voor een afspraak op maandag (als dat kan tenminste).. Heb er hoe dan ook geen invloed op.
De komende dagen maar rustig uitzitten dus..

Hoe gaat het met alle ladies hier?
Wie heeft er morgen haar NOD? (Lastig dat als je ff snel een bericht wilt maken,niet terug kunt kijken) Ik hoop in ieder geval dat ie uitblijft!!

Slaap lekker vast allemaal!

Terug
Bovenaan