A
Anoniem
Guest
Nou we zijn weer terug uit het ziekenhuis
Bij mij was alles goed tot dusver moet alleen als ik nu ongesteld word een afspraak maken voor de HSG dat moet tussen de 7e en 11e cd
Ik hou nog steeds hoop dat het niet nodig is
En bij jp is er dus wel wat aan de hand die heeft 2.5 te weinig hoeveelheid sperma
dat kan een oorzaak hebben dat een klepje die zijn blaas afsluit niet goed werkt
dus dan komt er sperma in zijn blaas terrecht
we hebben nu weer 2 potjes meegekregen 1 voor zijn sperma en 1 voor urine direct na zijn zaadlozing
zo kunnen ze zien of daar spermacellen aanwezig in zijn
Is dat het geval dan kan dat met medicijnen opgelost worden
Na de HSG moet ik weer een afspraak maken met gyn
De gyn gaat ons dan bespreken in een vergadering die de artsen 1x in de maand hebben
en dan een plan voor aanpak maken
Dus de volgende keer dat we een afspraak hebben dan weten we echt precies wat ons allemaal te wachten staat
1 ding heb ik wel geleerd al in de mmm wachten wachten wachten
Maar we hebben het er allemaal voor over
Ik heb nu toch een soort opluchting dat er wat gevonden is en dat we daar verder mee kunnen
Nu eerst mijn ongi afwachten donderdag ben de laatste maanden stipt dus ik ben benieuwd
Ik blijf hoop houden dat het nog raak kan wezen
Tamara
Bij mij was alles goed tot dusver moet alleen als ik nu ongesteld word een afspraak maken voor de HSG dat moet tussen de 7e en 11e cd
Ik hou nog steeds hoop dat het niet nodig is
En bij jp is er dus wel wat aan de hand die heeft 2.5 te weinig hoeveelheid sperma
dat kan een oorzaak hebben dat een klepje die zijn blaas afsluit niet goed werkt
dus dan komt er sperma in zijn blaas terrecht
we hebben nu weer 2 potjes meegekregen 1 voor zijn sperma en 1 voor urine direct na zijn zaadlozing
zo kunnen ze zien of daar spermacellen aanwezig in zijn
Is dat het geval dan kan dat met medicijnen opgelost worden
Na de HSG moet ik weer een afspraak maken met gyn
De gyn gaat ons dan bespreken in een vergadering die de artsen 1x in de maand hebben
en dan een plan voor aanpak maken
Dus de volgende keer dat we een afspraak hebben dan weten we echt precies wat ons allemaal te wachten staat
1 ding heb ik wel geleerd al in de mmm wachten wachten wachten
Maar we hebben het er allemaal voor over
Ik heb nu toch een soort opluchting dat er wat gevonden is en dat we daar verder mee kunnen
Nu eerst mijn ongi afwachten donderdag ben de laatste maanden stipt dus ik ben benieuwd
Ik blijf hoop houden dat het nog raak kan wezen
Tamara