*******Najaar 2008 Stoppers Deel 2********

hahahahha sorry, bedoelde eigenlijk SuusMama ipv Sonica.....

helaas kunnen we berichtjes niet meer aanpassen wanneer ze verstuurd zijn....

x

Hey meiden!!

We hebben vandaag de 20-weken echo gehad en het  was geweldig!

Het is een JONGETJE!!!!! We zijn echt zo super blij! Het is echt 100% zeker. We hebben heel duidelijk het balzakje en het piemeltje gezien, haha! Zo schattig! De echo duurde ruim een half uur en alles ziet er verder ook helemaal perfect uit. Alleen de gyn (of wie maakt die echo?) kwam toch wel op een andere uitgerekende datum uit! Ik zou nu 20 weken en 1 dag zijn, maar volgens alle afmetingen zou ik al bijna 22 weken zwanger zijn! Ze heeft nu een brief aan de vk geschreven met daarin de vraag of hij nog eens goed naar de termijnbepaling wil kijken. Volgens de gyn moeten we sterk rekening houden met een week eerder bevallen. Nou, dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg, haha! Kan natuurlijk nog steeds wel een paar weken over tijd gaan lopen, dat weet je nooit. Het kleine manneke was trouwens flink beweeglijk en had vaak het vuistje bij z'n mond. Zo lief! M'n vriend en ik moesten beide wel even een traantje laten, heel speciaal was het. Vanmiddag hebben we meteen een leuk boxkleed gekocht en het eerste pakje! We konden het niet laten, hahaha!

Leentje GEFELICITEERD!!!! Wat een geweldig nieuws zeg! Ben zo blij voor je! Geniet er samen lekker van! Heerlijk gevoel he, die roze wolk?!

Ik reageer vrijdag even op de rest als jullie het niet erg vinden. Ben moe nu en wil nog even lekker met m'n vriend genieten van het leuke nieuws voor we morgen allebei weer moeten werken!

Liefs en dikke kus, Ikke

He Ikke,

Joehoe een jongetje... Super zeg. Een meisje was ook geweldig geweest maar het belangrijkste is dat alles goed lijkt. Kan me voorstellen dat jullie een traantje weg hebben gepinkt. Had ik het goed gedacht al blijft het natuurlijk een kans van 1 op 2... ha ha ha. Ik denk zelf sinds een paar weken dat ik toch weer een jongetje krijg. Kan er wel helemaal naast zitten maar ik zit ook al wel eens op internet naar kleertjes te kijken en dan kijk ik alleen maar naar jongenskleertjes. Zou een grote verrassing zijn als het toch een meisje blijkt te zijn ha ha ha.
Maar ben super blij voor je meid!!! Geniet ervan!!

Liefs Iris

hay meiden,

@ Sonica: hhaha dus jij heb een lekker klusweekend achter de rug?!?! Heerlijk genoten?? Nu maar duimen dat de zwemmertjes van de man hun weg weten te vinden . Ik duim voor je!!!!

@Leentje: Bedankt voor al je glitters... we hebben ze nodig, want er zijn nog maar weinig "niet zwangeren" onder ons!!! Dus blijven strooien, hahaha. Ik heb ze zelf in december ook gestrooid, helaas ging het mis, nu maar hopen, dat ik ze snel weer kan strooien. En dat is ook vervelend, dat je zus en haar man al een jaar bezig zijn, en dat het bij jullie al zo snel gelukt is.... Maar ze zal echt niet minder blij voor jullie zijn hoor!! Hopelijk is het voor haar ook snel raak!!

@ MMWS: WOOWWWW nog meer zwangeren. Dit forum is echt wel een geluksforum........ Gefeliciteerd en geniet ervan!! Bedankt voor je glitters, ze zijn dan wel zwart, maar het gaat om het gebaar he!! Dankje!!

@Miss X: WAAAAHHhh een jongetje!! Geweldig voor jullie zeg!! Stoere mannenkleertjes, echt heel leuk. Ik heb twee neefjes (eentje van november 2008 en eentje van januari 2009) en die zijn zooo leuk!! (als het meisjes waren ook hoor). Ik heb zaterdag trouwens voor het eerst opgepast op mijn neefje van november!! Ging echt goed, hij is zo vrolijk ventje!! BEn helemaal verliefd. Moest er wel even aan denken dat ik anders ruim 4 maanden zwanger zou zijn geweest, maar het is helaas anders. Krijg gelukkig veel liefde van mijn neefjes en aan een nieuwe poging wordt druk gewerkt .....

@baby77: Wat leuk dat jij denkt dat jij een jongentje krijgt!! Zal wel een super verrassing zijn als het een meisje blijkt te zijn... Willen jullie het wel weten? Spannend!!

@Connie: Kan je het al meer bevatten?? Bijzonder he, dat ook je moeder in twee rondes zwanger is geraakt... Zo moeder zo dochter...

@Mamaita: Hoe waren de uitslagen? Heb je al meer nieuws? Hopelijk is gewoon alles goed en wordt jij volgende ronde gewoon zwanger!!

Verder met iedereen alles goed?

En meiden, ik had nog helemaal niet gezegd, maar we zijn nog geen kampioen geworden, shit man.... Maar nu is het in ieder geval zeker dat wij 28 maart kampioen gaan worden, als we dat vanavond als niet zijn (we hoeven niet zelf te spelen, maar de nummer twee wel en als die een punt laat liggen, dan zijn we er al).
Ik ga zelf natuurlijk op wintersport, maar ben er wel weer voor zaterdagmiddag 28 maart. Sta ik alleen niet in de basis, omdat ik de hele week niet getraind heb, omdat ik morgen op wintersport ga....... jammer, maar wintersport is nu ook eenmaal geweldig!!!

Hier verder wel z'n gangetje.. Nog geen duivels te zien, bijna 5 weken geleden miskraam gehad. Ik denk dat het ook nog wel even duurt, aangezien ik nog geen "ei" heb gevoeld. Ik ben sinds vandaag aan het temperaturen, om te kijken wanneer ik mij "ei"   krijg, zodat ik weet wanneer ik ongeveer ongi moet gaan worden. Hopelijk duurt het niet al te lang. Gelukkig geen bruinverlies meer... Zwanger ben ik ook niet, want het voor de zekerheid getest, maar wist het al wel zeker dat het niet zo was. Wel een opluchtig, dat alle hormonen nu uit mijn lichaam zijn.... Dus nu maar afwachten!!

Dames als ik jullie niet weer spreek, ik ga namelijk morgennacht op wintersport. 28 maart kon ik terug!! Dan hoop ik weer een paar zwangeren aan te treffen. Ik en mijn man zullen ook flink van de vakantie genieten (klussennnnnnnnnnnn, ahahaha.), voor de ontspanning, ieeiei.

dag dag.

Liefs SanPap

Heey dames!

Ikke, een jongentje!!!
Geweldig meid, zat ik er toch naast maar dat geeft niks want een jongen is helemaal geweldig (ik heb ervaring).
Ik kan me helemaal voorstellen dat jullie een traantje hebben gelaten, jullie hadden zo toegeleefd na deze echo en dan hoor je ineens wat je al die tijd graag wil weten.....lijkt me fantastisch!
Alles is verder goed....helemaal geweldig
dus jullie hebben na die tijd lekker even gewinkeld maar dan wel gericht!

Sanpap, ik hoop dat je echt geniet van je vakantie meid.......lekker klussen vooral voor de fun en jouw tijd komt heel snel, dat voel ik!

Hier gaat alles goed, heb niet meer zo heel vaak buikpijn maar wel veel last van een opgeblazen buik. Verstopping en ik voel me zo enorm dik.
Daarnaast emotionele buien, kan al huilen bij GTST!!
Oh, ja ik loop al de hele week in een ruime broek, die ik eens gekocht heb in een periode waar ik wat dikker was.
Ik denk dat ik heeel erg vroeg op pad moet voor een positiebroek..

MMWS, wat heerlijk dat ook jij al 11,5 week zwanger bent!!
gefeliciteerd, het is inderdaad een geluksforum maar er zijn er nog een paar die onze sterretjes heel goed kunnen gebruiken dus blijf vooral strooien!!
Van mij krijgen jullie er ook nog wat, VANGEN!!!!
Liefs van mij

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  April    

Mamaita
27
1
9
3

Sonica
31
1
6
1

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Maart

Oeps        
28
2
1 na bbz
10

SanPap
25
1
1 na mk
25

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Connie
zoontje
 3  jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen      
25
2e
3e
5 okt 2009??

LeonieR        
24
1e
4e
??

Tinkerbell 79
29
1e
4e
5 nov 2009??

Connie
30
2e
2e
19 nov 2009??

Leentje
23
1e
4e
21 nov 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
14 maart
pretecho
bijna 22 weken
??

MissX
18 maart
20 weken echo
20  weken en  1 dag
13.30

Mart
23 februari
3e echo??
??
8.30

Mama2006        
??
??
??
??

Baby77
25  maart        
3e echo
15  weken en 2 dgn
8.35

Binnenvaartschipper
25 maart??
controle
15 weken en 2 dgn
??

Potjeongeduld
4 maart
19 maart
1e echo
controle vk
??
??
??
??

Krista
2 maart
1e echo
ong. 9 weken
10.00

Babybeer/Heleen
??
??
??
??

LeonieR
??
??
??
??

Tinkerbell
7 april
1e echo
10 weken
10.30
Tinkerbell, ik heb het lijstje even voor jou aangepast.
Op 7 april moet ik naar de Verloskundige, voor ons allebei een spannende datum.

Suusmama, Wat fijn dat je zo'n leuke echo had. Wel jammer dat jullie de baby niet wakker konden krijgen. Zo'n echo is misschien wel duur maar het is wel heel erg bijzonder dat je hem later thuis nog eens kunt bekijken.
Even een vraag over jouw zoontje wordt hij bijna 4 of is hij nog niet zo lang 3?

groetjes van mij

Ha Connie,

Ja, inderdaad blijft het bijzonder om de DVD ook thuis te bekijken. Mijn zoontje vraagt er steeds om: "Wanneer gaan we weer naar de baby kijken?". Voor hem is het ook allemaal spannend. Hij is trouwens in oktober jarig, dus het duurt nog even voordat hij vier jaar wordt. En jouw zoontje?

Ik mag volgende week woensdag 25 maart weer naar de vk. Vind het steeds zo lang duren totdat ik weer mag! Nu zat er gelukkig een echo tussen, dus dat scheelde. Vanaf wanneer ga je ook alweer om de 3 weken? Nu zat er volgens een periode van 4 weken tussen.

Heb vanmorgen veel gelopen en heb nu toch last van een 'harde' buik. Ja, een echte harde buik kan het volgens mij niet zijn, want ik las ergens dat dat pas kan in de laatste 10? weken, maar hij voelt in ieder geval groot en hard en gevoelig! Moet ook weer lekker vaak plassen. Mijn zoontje is vandaag in een stoei en knuffel mood en dat betekent dat ik het af en toe even moet ontzien. Hardstikke lief natuurlijk van hem, maar voor mama is dat niet altijd zo fijn. Dat knuffelen natuurlijk wel, lekker mmmm.

Ik ga ook maar weer eens wat sterretjes strooien voor de meiden die nog wat geluk kunnen gebruiken:
Hopelijk zijn het er genoeg???

Liefs Suus

P.S. Ikke, jullie weten dus wat het wordt. Wij willen het niet weten. Trouwens, ik kan toch mijn mond niet houden anders, ha ha. Wel heel gaaf dat jullie een zoontje krijgen. Een meisje is natuurlijk net zo leuk hoor. Maar ik heb zelf een zoontje en dat is wel errug leuk zo'n stoere boy in huis. En jongens knuffelen ook zo lekker. Dat heb ik altijd gezegd: "ik wil heel graag een knuffelkindje". Nou, ik heb er eentje hoor!!!

Hey meiden!

Het is er vrijdag niet van gekomen, maar hier ben ik dan nu. Het is rustig hier dit weekend zeg! Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer? Helaas morgen alweer regen...

@Leentje, meid kun je het allemaal al beseffen?! Hoe voel je je?! Je kunt al direct bellen naar de vk voor een afspraak hoor. Dat is helemaal niet te vroeg. En ik zou zeker op tijd beginnen met het regelen van kraamhulp en kinderdagverblijf (als je dat laatste wil natuurlijk), i.v.m. de lange wachttijden. Ze raden aan om dit beide al voor de 12 weken zwangerschap te doen. Je kunt beter te vroeg dan te laat zijn, toch? En al dat geregel maakt het al wat echter. Tenminste, zo heb ik dat ervaren.

@Connie, kan me voorstellen dat je het nog maar moeilijk kunt bevatten. Het is ook zo bijzonder! Je lichaam herinnert je er in ieder geval wel aan, haha! Hopelijk ben je niet misselijk? Je vroeg nog of ik zelf een idee had over wat het zou worden, maar ik had echt helemaal geen voorgevoel. Ik had twee keer gedroomd. De eerste keer droomde ik dat we een jongen zouden krijgen en de tweede keer droomde ik een meisje. Maar wat wel heel toevallig was, was dat de nacht voor de echo, ik weer droomde en dat het dit keer weer een jongen was. We zijn ondertussen helemaal aan het idee gewend en we zijn zo trots! Ik heb vanmiddag eens even alle kleertjes die we cadeau hebben gekregen erbij gepakt en we hebben al aardig wat! Zo leuk!
Je vraag over de verloskundige: volgens mij is het zo dat als je vk niet te ver bij het ziekenhuis vandaan woont, ze meegaan naar het ziekenhuis om je daar verder te begeleiden ja. Maar weet het niet zeker! Kan me voorstellen dat je twijfelt na je ervaringen zeg.. Is er nog een andere vk praktijk bij je in de buurt?
Haha, ik moest lachen om je verhaal! Zo herkenbaar: dat je al kunt huilen bij GTST, hahaha!

@Mamaita, haha, ik denk dat je de naam Nina bedoelt? Tenminste, die is volgens mij goed uit te spreken in zowel het Nederlands als het Spaans! Hoe is het verder met je?  Wat vreselijk wat je vriendin heeft meegemaakt zeg!

@Binnenvaartschipper, het is alweer bijna 25 maart! Leuk dat je zo verwend wordt he, heerlijk!

@Iris, je hebt gelijk gekregen, je dacht toch dat het een jongen zou worden?! Ik heb het idee dat jullie ook een jongen krijgen. Maar ik heb het zeker niet altijd goed, haha! Pff, wat knap dat je je verhaal hier hebt neergeschreven. Heb het met tranen in m'n ogen gelezen. Het zal nog steeds erg moeilijk voor jullie zijn. Ben ook zo ontzettend blij dat je nu weer een mooi wondertje in je buik hebt. Het is jullie zo gegund, echt waar! En wat je zegt, een jongen of meisje maakt natuurlijk niet uit. Het cliché is waar: als het maar gezond is. Heel bijzonder en lief dat je dit met ons wilde delen!

@SuusMama, jullie gaan bijna trouwen, wat speciaal! Hoop dat het mooi weer is dan! Nou, als het is zoals de afgelopen dagen dan mag je niet klagen! Wat leuk dat jullie zo'n mooie pretecho hebben gehad zeg! Heb je niet per ongeluk kunnen zien wat het wordt? Zo'n verrassing voor straks is ook wel erg leuk!

@SanPap, fijn dat je eindelijk geen bruinverlies meer hebt zeg! Dat heeft lang geduurd! Geniet lekker van je wintersport! Heerlijk!

@MMWS, wat leuk dat je weer terug bent! En je bent zwanger, JOEPIE!!! Gefeliciteerd meis! Wat een ontzettend goed nieuws! Hoe gaat het met je? Voel je je een beetje goed? En heb je al een echo gehad?

@Sonica, het wachten is voor jullie weer aangebroken. Wat een spannende tijd he?! Ik duim voor je hoor meis!

@Mart, je bent er gelukkig nog! Ik dacht al waar is ze gebleven?! Fijn dat het zo goed met je gaat zeg. En wat bijzonder om de kleine te voelen he?! Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad? Heel veel plezier dinsdag met de echo!!

@Tinkerbell, bijna de eerste echo!! Wat balen voor je dat je zo misselijk bent zeg. Bij mij hielp het om 's ochtends voor het opstaan iets in bed te eten, een biscuitje ofzo. En gele vla hielp ook erg goed tegen de misselijkheid!

Nou, wij zijn vrijdag dus nog bij de vk geweest en ze hebben de uitgerekende datum niet aangepast. Wel heeft ze er een notitie van gemaakt dat op de 20-weken echo te zien is dat ik misschien al een week verder ben. Ach het maakt me ook niet uit. Vind het wel belangrijk dat ze er rekening mee houden. Ik zit er trouwens steeds meer aan te denken om thuis te bevallen. Ik twijfelde heel erg, nu nog wel. We zien het wel. Als we geen medische indicatie hebben om in het zh te bevallen, dan beginnen we gewoon thuis (zal wel moeten, haha!) en dan bekijken we dan wel of we het thuis af willen maken of niet. Ik zorg er gewoon voor dat alles in orde is voor een eventuele thuisbevalling.

Nou, wij gaan even frietjes eten. Hmmmm!!!!

Liefs!!

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  April    

Mamaita
27
1
9
3

Sonica
31
1
6
1

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Maart

Oeps        
28
2
1 na bbz
10

SanPap
25
1
1 na mk
25

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Connie
zoontje
 3  jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
24
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen      
25
2e
3e
5 okt 2009??

LeonieR        
24
1e
4e
??

Tinkerbell 79
29
1e
4e
5 nov 2009??

Connie
30
2e
2e
19 nov 2009??

Leentje
23
1e
4e
21 nov 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

SuusMama
14 maart
pretecho
bijna 22 weken
??

MissX
15 april