Hey meiden!
Het is er vrijdag niet van gekomen, maar hier ben ik dan nu. Het is rustig hier dit weekend zeg! Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer? Helaas morgen alweer regen...
@Leentje, meid kun je het allemaal al beseffen?! Hoe voel je je?! Je kunt al direct bellen naar de vk voor een afspraak hoor. Dat is helemaal niet te vroeg. En ik zou zeker op tijd beginnen met het regelen van kraamhulp en kinderdagverblijf (als je dat laatste wil natuurlijk), i.v.m. de lange wachttijden. Ze raden aan om dit beide al voor de 12 weken zwangerschap te doen. Je kunt beter te vroeg dan te laat zijn, toch? En al dat geregel maakt het al wat echter. Tenminste, zo heb ik dat ervaren.
@Connie, kan me voorstellen dat je het nog maar moeilijk kunt bevatten. Het is ook zo bijzonder! Je lichaam herinnert je er in ieder geval wel aan, haha! Hopelijk ben je niet misselijk? Je vroeg nog of ik zelf een idee had over wat het zou worden, maar ik had echt helemaal geen voorgevoel. Ik had twee keer gedroomd. De eerste keer droomde ik dat we een jongen zouden krijgen en de tweede keer droomde ik een meisje. Maar wat wel heel toevallig was, was dat de nacht voor de echo, ik weer droomde en dat het dit keer weer een jongen was. We zijn ondertussen helemaal aan het idee gewend en we zijn zo trots! Ik heb vanmiddag eens even alle kleertjes die we cadeau hebben gekregen erbij gepakt en we hebben al aardig wat! Zo leuk!
Je vraag over de verloskundige: volgens mij is het zo dat als je vk niet te ver bij het ziekenhuis vandaan woont, ze meegaan naar het ziekenhuis om je daar verder te begeleiden ja. Maar weet het niet zeker! Kan me voorstellen dat je twijfelt na je ervaringen zeg.. Is er nog een andere vk praktijk bij je in de buurt?
Haha, ik moest lachen om je verhaal! Zo herkenbaar: dat je al kunt huilen bij GTST, hahaha!
@Mamaita, haha, ik denk dat je de naam Nina bedoelt? Tenminste, die is volgens mij goed uit te spreken in zowel het Nederlands als het Spaans! Hoe is het verder met je? Wat vreselijk wat je vriendin heeft meegemaakt zeg!
@Binnenvaartschipper, het is alweer bijna 25 maart! Leuk dat je zo verwend wordt he, heerlijk!
@Iris, je hebt gelijk gekregen, je dacht toch dat het een jongen zou worden?! Ik heb het idee dat jullie ook een jongen krijgen. Maar ik heb het zeker niet altijd goed, haha! Pff, wat knap dat je je verhaal hier hebt neergeschreven. Heb het met tranen in m'n ogen gelezen. Het zal nog steeds erg moeilijk voor jullie zijn. Ben ook zo ontzettend blij dat je nu weer een mooi wondertje in je buik hebt. Het is jullie zo gegund, echt waar! En wat je zegt, een jongen of meisje maakt natuurlijk niet uit. Het cliché is waar: als het maar gezond is. Heel bijzonder en lief dat je dit met ons wilde delen!
@SuusMama, jullie gaan bijna trouwen, wat speciaal! Hoop dat het mooi weer is dan! Nou, als het is zoals de afgelopen dagen dan mag je niet klagen! Wat leuk dat jullie zo'n mooie pretecho hebben gehad zeg! Heb je niet per ongeluk kunnen zien wat het wordt? Zo'n verrassing voor straks is ook wel erg leuk!
@SanPap, fijn dat je eindelijk geen bruinverlies meer hebt zeg! Dat heeft lang geduurd! Geniet lekker van je wintersport! Heerlijk!
@MMWS, wat leuk dat je weer terug bent! En je bent zwanger, JOEPIE!!! Gefeliciteerd meis! Wat een ontzettend goed nieuws! Hoe gaat het met je? Voel je je een beetje goed? En heb je al een echo gehad?
@Sonica, het wachten is voor jullie weer aangebroken. Wat een spannende tijd he?! Ik duim voor je hoor meis!
@Mart, je bent er gelukkig nog! Ik dacht al waar is ze gebleven?! Fijn dat het zo goed met je gaat zeg. En wat bijzonder om de kleine te voelen he?! Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad? Heel veel plezier dinsdag met de echo!!
@Tinkerbell, bijna de eerste echo!! Wat balen voor je dat je zo misselijk bent zeg. Bij mij hielp het om 's ochtends voor het opstaan iets in bed te eten, een biscuitje ofzo. En gele vla hielp ook erg goed tegen de misselijkheid!
Nou, wij zijn vrijdag dus nog bij de vk geweest en ze hebben de uitgerekende datum niet aangepast. Wel heeft ze er een notitie van gemaakt dat op de 20-weken echo te zien is dat ik misschien al een week verder ben. Ach het maakt me ook niet uit. Vind het wel belangrijk dat ze er rekening mee houden. Ik zit er trouwens steeds meer aan te denken om thuis te bevallen. Ik twijfelde heel erg, nu nog wel. We zien het wel. Als we geen medische indicatie hebben om in het zh te bevallen, dan beginnen we gewoon thuis (zal wel moeten, haha!) en dan bekijken we dan wel of we het thuis af willen maken of niet. Ik zorg er gewoon voor dat alles in orde is voor een eventuele thuisbevalling.
Nou, wij gaan even frietjes eten. Hmmmm!!!!
Liefs!!
NOD
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD April
Mamaita
27
1
9
3
Sonica