*******Najaar 2008 Stoppers Deel 2********

Ha Leentje!!

Wat een geweldig nieuws!!!! Van harte gefeliciteerd meid! En hoe voelt het?
Geniet er van hé!

@Iris: Wat een heftig verhaal van jou zeg! Je had het al wel eens verteld, maar ik kreeg weer kippevel! Wat een nare tijd is dat geweest voor jou/jullie!
Gelukkig dat je jezelf nu zo goed voelt en dat je toch van deze zwangerschap kunt genieten!! Moet je echt doen hoor!!
Wat toevallig trouwens dat jij ook volgende week weer op controle moet! We lopen zo wel samen op hé! Waarschijnlijk ga ik ipv woensdag, dinsdag. Maar dat is nog niet zeker, ligt eraan hoe het uitkomt met het varen.
Maar jullie hebben dus een doptone gekocht!! Dat is wel gaaf!! M'n schoonzusje heeft er ook één en die mag ik lenen, maar heb hem alleen nog niet. Ik was bang dat je het nog niet goed kon horen. Maar jij hoort het dus al!! Dan ga ik hem ook snel vragen. haha.

Ik heb trouwens vandaag m'n eerste positie spijkerbroek gekocht!! Ben in Wijnegem (Belgié vlak bij Antwerpen) wezen shoppen. 240 winkels onder één dak, dus daar kun je goed een  dagje vertoeven!!

Nou meiden ik kom nog een keer op jullie reageren, maar we zitten nog steeds in Belgié. Beetje duur internetten hier en niet erg optimaal bereik.

He meiden,

Wat geweldig, Leentje, van harte gefeliciteerd!! Ik kan me helemaal voorstellen dat je om zes uur 's ochtends ineens klaarwakker bent. Voel je je ook zwanger?

Nu ik jullie over die apparaatjes zie schrijven: weet iemand wat er gebeurt als je zwanger bent en een hartslagmeter omdoet? Volgens mij telt 'ie dan de hartslag van jou en je kind op, dat gebeurt nl. ook als je een niet gecodeerde hartslagmeter hebt en je komt te dicht in de buurt van een andere hartslagmeter. (Waar je allemaal niet over nadenkt als je bezig bent zwanger te worden, hihi)

Groetjes, Sonica

@iris; oeps  dat zou wel heel erg zijn he?? nee ben gewoon altijd al chaotisch en vergeetachtig denk ik haha...
nou connie maar dan is dat stukje dus voor jou bedoeld...
wanneer we het aan onze ouders gaan vertellen, uhm ik denk wanneer we een jaar getrouwd zijn, dat is wel al over twee weken, misschien dat we er dan ook nog wel even mee wachten, maar wil toch ook niet al te lang wachten met vertellen, de rest van de familie wel hoor, maar zou het toch ook wel fijn vinden als ik er met m'n moeder over kan kletsen. Het is mijn ouders en mijn schoonouders hun eerste kleinkind trouwens!

@ binnenvaartschipper; ik geniet er ook zeker van, vind het helemaal geweldig! maar ja er is eigenlijk verder nog niet zoveel veranderd, als je snapt wat ik bedoel. Soms schiet het me ineens te binnen van oh ja ik ben zwanger!!

@sonica; ik voel me wel anders ja, ben echt helemaal happy, verder heb ik echt pijnlijke borsten die me er af en toe echt aan herinneren dat ik zwanger ben. en ik had gisteren echt nog ongi pijntjes. vanmorgen nog een keer getest (kon het niet laten) maar ik ben toch echt zwanger! ik hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn!!

liefs, leentje

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  April    

Mamaita
27
1
9
3

Sonica
31
1
6
1

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Maart

Oeps        
28
2
1 na bbz
10

SanPap
25
1
1 na mk
25

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Connie
zoontje
 3  jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen      
25
2e
3e
5 okt 2009??

LeonieR        
24
1e
4e
??

Tinkerbell 79
29
1e
4e
??

Conny
30
2e
2e
19 nov 2009?

Leentje
23
1e
4e
21 nov 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
14 maart
pretecho
bijna 22 weken
??

MissX
18 maart
20 weken echo
20  weken en  1 dag
13.30

Mart
23 februari
3e echo??
??
8.30

Mama2006        
??
??
??
??

Baby77
25  maart        
3e echo
15  weken en 2 dgn
8.35

Binnenvaartschipper
25 maart??
controle
15 weken en 2 dgn
??

Potjeongeduld
4 maart
19 maart
1e echo
controle vk
??
??
??
??

Krista
2 maart
1e echo
ong. 9 weken
10.00

Babybeer/Heleen
??
??
??
??

LeonieR
??
??
??
??

Tinkerbell
??
??
??
??
Hoi dames,

Ik heb de laatste lijst even weer aangepast, hij stond weer op de oude situatie.
Als er iets niet klopt dan pas het a.u.b. nog even aan.

Leentje, ik heb jou ook ingevuld op de lijst, ik weet alleen niet wanneer jouw uitgerekende datum is dus ik heb 21 november ingevuld maar dat kan je zo aanpassen anders wil ik het wel even voor je doen want ik heb het nu onder de knie (na 3 topics)

Ik heb de verloskundige vanmorgen gebeld, ik heb de eerste afspraak op dinsdag 7 april a.s. om 16.00 uur. Dan krijg ik meteen een verwijskaart voor bloedprikken en een telefoonnummer voor het maken van de afspraak voor de 1e echo.
Mijn mannetje gaat natuurlijk mee, hij vindt het nu wel heel spannend!
Volgens mij komt het echte besef pas bij de eerste echo (als alles goed mag blijven gaan).
Ik heb wel veel buikpijn en mijn borsten doen ook nog steeds pijn. Mijn tepels zijn bijna de hele dag hard  en af en toe heb ik een vlaag van misselijkheid.

Binnenvaartschipper, wat leuk dat je al een positiebroek hebt gekocht!
Zit hij lekker of draag je hem nog niet?
Ik heb al een positiezwempak, ik ben van plan te gaan zwemmen als ik 12 weken zwanger ben.....lijkt me heerlijk.

Ik heb ook nog positiekleding van de eerste zwangerschap, maar die zijn niet leuk meer. Aleen de voedingsbeha's zitten heel lekker dus die haal ik binnenkort maar eens van zolder. Een beugelbh zit toch niet zo lekker als je last hebt van je boobies.

liefs connie

hoi connie,

volgens mij klopt 21 november wel, dus laat het maar even zo staan... dankjewel in ieder geval!! had zelf niet meer aan de lijst gedacht, maar staat toch wel mooi om zo bij de zwangeren te staan...
wanneer moet ik nu eigenlijk wat gaan regelen verder? ik heb dus echt geen flauw idee wat ik nu moet doen, moet ik nu al een afspraak maken? is dat nog niet te vroeg?
en zo kun je toch heel veel vragen hebben....
mijn zus belde vandaag nog en op een gegeven moment hadden we het over kinderen, zij vertelde toen dat zij en haar man al meer dan een jaar bezig zijn, maar het maar niet wil lukken, voel me dan haast al schuldig, ondanks dat ik weet dat mijn zus helemaal blij voor mij zal zijn en ik er ook niks aan kan doen, maar toch.... mag toch dankbaar zijn dat het na vier rondes al raak is!!

fijne avond!

liefs, leentje

Hoi Connie,

Even mijn info voor de echo... die heb ik 7 april, het is de eerste, dan ben ik 10 weken zwanger en ik heb hem om half elf... Ik ben trouwens 5 november uitgerekend..

Hier trouwens alles wel goed, veel misselijk, overgeven en moe en zit nu in de nachtdienst....das echt minder!!

verder nog heeeel veel succes aan het laatste restje meiden dat nog zwanger moet worden...***************************************

Tot gauw..xxx

Hey meiden,

Leentje, gefeliciteerd!! Goed nieuws zeg.

En Miranda weer terug. Hoe is het met jou?

Iris, wat heb jij allemaal mee moeten maken zeg. Tjee, ik vind het knap dat je het zo goed kunt vertellen. Sterkte meis. Heb ik al vaker gezegd en ik kende je verhaal al een beetje, maar het blijft vreselijk voor jullie.

Connie: ja ja, vreselijk hè al die klachtjes. Je weet dat het erbij hoort, maar leuk is anders. Was zo blij dat dat bij mij na ong. 14 weken een stuk minder werd. Ben nu gelukkig helemaal niet misselijk meer, maar merk nu wel dat ik al iets rustiger aan moet doen met mijn buik. Zoals bukken, ineens opstaan, veel lopen enzo. Dat wordt lastiger.

Onze pretecho was super! Ons kindje lag alleen heerlijk te slapen en had niet zoveel zin om wakker te worden, haha. De mevrouw die de echo uitvoerde haalde alles uit de kast om hem een beetje te laten bewegen. Dan duwde ze tegen mijn buik en dan zag je dat op het scherm gebeuren. Zo grappig. We hebben ons kindje wel goed gezien hoor. Zo wonderlijk mooi. Ons zoontje vond het ook mooi. Hij snapt natuurlijk niet helemaal dat en hoe het kan dat zijn broertje of zusje (we willen niet weten wat het wordt) op de tv te zien was, maar hij was wel heel erg trots en wilde maar wat graag de DVD aan alle opa's oma's tantes en ooms laten zien de volgende dag :).
Ik vind het echt wel een aanrader. Wij hebben er in ieder geval van genoten. Kost wel een hoop geld trouwens hoor. Wij betaalden €90,- voor een DVD van een half uur + 4 zwartwit foto's en 2 kleurenfoto's. Maar het is een super ervaring.

Welke kleding ik voor de bruiloft heb gekocht? Volgens mij heb ik het al een keertje getikt, maar met liefde nogmaals hoor: een tuniekje, rokje, legging, shirtje en een vestje. Helemaal gaaf! Ben er echt blij mee. Ik zal zo op en top zwanger op de bruiloft verschijnen, maar ook nog hip, haha :).

Verder gaat het best goed hier. Ik moet wel opletten dat ik niet te veel van mezelf vraag. Mijn vriend is een schat en helpt waar hij kan. Super toch? En dat terwijl hij het ook heel druk heeft op zijn werk en dan komt hij na een dag hard werken thuis (als ik ook hard gewerkt heb trouwens) en dan wil hij best nog koken. Lijkt logisch, maar ik ben er heel blij mee dat hij mij een beetje ontziet. Verder is ons zoontje heel lief voor mij en begrijpt echt dat ik soms een beetje moe ben.

Hij met nu poepen roept hij, dus ik ga, ha ha.

Liefs Suus

hey meiden,

Sonica:
Ja ik ben idd weer terug. Wilde destijds niet meer teveel met het zwanger worden bezig zijn... heb wel al die tijd meegelezen hoor.... hihi...

Connie: ik was toen nog niet zwanger, nu intussen wel, alweer 11 weken en 3 dagen...
Ik weet nog dat jij toen gelijk liep met mijn cyclus....
Vind het zo leuk voor je dat je zwanger bent   nu...

En voor de rest natuurlijk ook!!!!! ik hoop ook dat iedereen er lekker van kan genieten, en dat de niet zwangere, snel zullen volgen....

Heb geen idee hoe ik gekleurde sterretjes kan strooien.... maar bij deze...

( ook al zijn ze dan zwart)

X miranda

Terug
Bovenaan