*******Najaar 2008 Stoppers Deel 2********

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  April    

Mamaita
27
1
9
3

Sonica
31
1
6
1

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Maart

Oeps        
28
2
1 na bbz
10

Connie                              
30
2
2
11

Leentje
23
1
4
14?

SanPap
25
1
1 na mk
25

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen      
25
2e
3e
5 okt 2009??

LeonieR        
24
1e
4e
??

Tinkerbell 79
29
1e
4e
??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
14 maart
pretecho
bijna 22 weken
??

MissX
18 maart
20 weken echo
20  weken en  1 dag
13.30

Mart
23 februari
3e echo??
??
8.30

Mama2006        
??
??
??
??

Baby77
25  maart        
3e echo
15  weken en 2 dgn
8.35

Binnenvaartschipper
25 maart??
controle
15 weken en 2 dgn
??

Potjeongeduld
4 maart
19 maart
1e echo
controle vk
??
??
??
??

Krista
2 maart
1e echo
ong. 9 weken
10.00

Babybeer/Heleen
??
??
??
??

LeonieR
??
??
??
??

Tinkerbell
??
??
??
??
Hallo allemaal

Wat een goed nieuws Connie!!! Echt, zo gaaf! Ik gun het je van harte (ik gun het iedereen natuurlijk, maar ja, Connie is toch de 'mama' van ons forum). Gelijk heb je om het huishouden voor gezien te houden, en dan ben je nog behoorlijk bezig geweest voor een vrije zaterdag, toch?
Leentje ik duim voor je...
Dit weekend is voor ons klusweekend (wat doe ik nog achter die computer?   )
MMWS leuk om weer eens van je te horen, hoe gaat het met je?
Iris, ik had je verhaal al eens gehoord, maar het went nog steeds niet. Ik hoop dat je ondanks je herinneringen zult genieten van het nieuwe leven dat in je groeit.
Sanpap, heerlijk he, lente in maart. Echt een kadootje. Jammer dat het een dag later de hele dag door miezert, maar ja, dat hoort ook in Nederland, dan hebben we ook nog wat om over te mopperen. Ik heb vrijdag in elk geval genoten.

Meiden, welterusten allemaal!

Sonica

hoi dames,

was vanmorgen om 5:45 al wakker, heb toen een test gedaan en......

IK BEN ZWANGER!!!!!!!!

heb gelijk m'n man wakker gemaakt, ik helemaal hyper, en hij snapte er eerst niks van haha...
ik kan nu echt niet meer slapen, dus dacht, laat ik het ook maar even gelijk op het forum neer zetten...
wauw wat is dit een apart gevoel zeg, was er echt van overtuigd dat ik ongesteld zou worden, had vrijdagavond en gisteren echt ongi pijntjes, had al een lading maandverband meegenomen naar het werk, maar was dus allemaal niet nodig...
ik ben gewoon echt zwanger..........

liefs, leentje,

ps, kom een andere keer wel weer reageren op iedereen, kruip nu zo weer even lekker tegen m'n man aan.

WOWIEEEEEEE LEENTJE, zwanger, super gefeliciteerd. Ik kan me voorstellen, dat je dan niet meer kunt slapen, dat heb ik ook gehad de eerste dagen. Gewoon niet te bevatten dat je zwanger bent!! Echt geniet ervan....

Strooi even een hoop glitters, dat wij straks ook (weer) zwanger mogen worden...... want zoveel zijn er niet zwanger... nog maar een paar meiden te gaan van dit groepje. Hopelijk zijn er volgende maand geen "niet zwangeren meer"'.

Fijne dag nog en ook gefeliciteerd voor je mannetje!!

Groetjes SanPap

He lieve meiden,

Allereerst Leentje van harte gefeliciteerd zeg!!! Wauw al weer een zwangere erbij. En in de 4e ronde, dat is ook al best wel snel he?! Geniet ervan meid.

Verder wil ik alle meiden even bedanken voor hun lieve reacties. Ik zit hier al weer te snotteren (pfff hormonen) maar het doet me wel goed. Ik kan ook best wel weer een beetje genieten hoor van deze zwangerschap. Het blijft wel spannend maar moet toch hopen dat het nu goed gaat. We hebben trouwens ook een doptone gekocht. Nu kunnen we zelf af en toe ook het hartje van ons kindje beluisteren. Gisterochtend hebben we het hartje weer even gehoord. Zo mooi....

Mamaita... Wat een verschrikkelijk verhaal ook van je vriendin. En dan ook nog met de kindjes in je buik moeten rondlopen. Echt zo erg. Wanneer is dit gebeurd en hoe is het nu met je vriendin en haar man?? Pfff ja echt verschrikkelijk. Zoiets draag je altijd met je mee. Maar het is wel waar wat je zegt... je zult je kindjes altijd in je hart meedragen. En ik ben verder niet gelovig ofzo maar ik hoop toch wel dat ik mijn kindjes later weer zie als ik er zelf niet meer ben.

SuusMama... hoe was de pretecho en hoe vond je zoontje het??

SanPap... en??? gisteren kampioen geworden? En straks lekker op vakantie en daarna de boel verbouwen.... wordt wel even een drukke tijd maar als alles dan klaar is ben je dat zo weer vergeten en kan je er lekker van genieten. Super.

Connie... dus het is inmiddels wel doorgedrongen dat je zwanger bent. En al helemaal moe. Ja dat hoort er helaas bij he?! Je kunt  je dan echt ellendig voelen en zo niet jezelf, tenminste dat had ik. Maar nu ben ik dan 14 weken en heb ik al heel veel energie terug. Laat je maar lekker verwennen door je man de komende tijd.  Ga je binnenkort de verloskundige ook bellen?

Sonica... voor jou is het wachten nu weer aangebroken he?! Hopelijk krijg jij straks ook net zulk goed nieuws als Leentje.

Liefs Iris

Hai meiden!!!

jahoor, daar ben ik weer!
had ff een break voor mezelf qua internetten zeg maar. heb drukke weken gehad en savonds dan echt geen zin om te internetten.
dus ik heb eerst even een paar dagen uitgetrokken om alles weer een beetje bij te lezen!
maar goed, ben weer helemaal bij! haha!

eerst de meiden die zwanger zijn;
Tinkerbell, Connie, Leentje super GEFELICITEERD!!! zo tof voor jullie! heerlijk hoor! genieten, genieten en genieten!!!

oeps en sanpap; ik ben blij dat jullie zo positief zijn! en hoop dat jullie snel weer zwanger mogen zijn.

ik zal even een korte update geven over mijzelf;

ik heb met ruim 16 weken nog een echo gehad en dat was zo'n groot verschil met de vorige keer. je zag het zo goed, geweldig! het zwaaide ook nog even naar ons! haha!
inmiddels ben ik alweer 19 weken zwanger en het gaat allemaal zo snel! ik voel me nog steeds heel goed en geen last van vervelende kwaaltjes. sinds de 18e week draag ik positiebroeken, want dat zit toch wel erg lekker! haha! heb nu een mooi compact buikje waar ik echt trots op ben. inmiddels 2,5 kilo aangekomen. sinds woensdag voel ik (denk ik) de baby. heb het even met collegas erover gehad en die zeiden dat het wel de baby zou zijn. ik voel van die plopjes in mn buik, heel bijzonder.
nu iedereen weet dat ik zwanger ben, is het zo leuk. en ik ben zo ontzettend verwend aan cadeautjes voor de baby, echt niet normaal hoor! maar zo leuk. af en toe ga ik echt even snuffelen tussen alle spulletjes. eind van deze maand gaan we de babykamer, kinderwagen, box enz bestellen, zodat we de spullen ongeveer 2 maanden voor de bevalling in huis hebben. en dan moeten we ons maar eens gaan verdiepen in geboortekaartjes, wat me heel moeilijk lijkt.
het wordt allemaal zo echt nu en ik kan er zo van genieten.

ik ben dinsdag jarig en word 24 jaar. dus het wordt een druk weekje. volgende week dinsdag 24 maart hebben we de 20 weken echo, zo spannend! we willen niet weten wat het wordt, maar soms ben ik wel erg nieuwsgierig. ik ben dan 20 weken en 3 dagen en om 2uur  hebben we de afspraak. zou iemand deze gegevens voor mij willen aanpassen in het schema? alvast bedankt.

meiden ik hou het even hierbij. vanaf nu probeer ik weer wat bij te blijven.

liefs mart

JOEHOEOEOEEE!!!!!!!!!

Leentje ook zwanger!!!

Gefeliciteerd meid!

Hebben we toch niet voor niet geduimd!

Hoe voel je je nu, ben je over de grootste verassing heen of kun je het nog niet bevatten??

Heeey Mart, wat fijn dat je hier weer komt kletsen en wat leuk dat het nu zo écht wordt allemaal. Je wordt dus lekker verwend met leuke kadootjes, ja dat is zó heerlijk van het zwanger zijn!
Ook wel prettig dat je verder geen kwaaltjes hebt en dat je de baby al voelt ploppen!

Iris, hier dringt het langzamerhand goed door maar mijn mannetje lijkt er nog niet zo mee bezig op het eerste gezicht. Maar dat zijn mannen hé. Vanmorgen reden wij naar mijn schoonouders en keek hij naar een ander gezin naast ons in een andere auto, ik zei het is groen hoor, waarom rijdt je niet door?
Hij zei ik zat te kijken want die mensen hadden ook een peuter en een baby achterin de auto en ik dacht, zo rijden wij straks ook, lief hé. Hij is er dus wel mee bezig maar dan in zijn hoofd. Ik denk dat als we de echo eenmaal gehad hebben en alles is goed, dan is hij pas gerust. Zolang zullen wij denk ik ook wachten met vertellen aan familie en vrienden.
Ik dacht eraan om het einde van deze week de verloskundige te bellen. Ik weet alleen niet goed of ik wel weer bij dezelfde verloskundige wil. Ik heb slechte ervaringen met deze verloskundige maar zij is de enige in ons dorp. Na mijn bevalling (met een subtotaalruptuur) zei de gynaecoloog dat ik bij een volgende zwangerschap wel mocht bellen maar dan moet ik voor elke controle naar de stad rijden, eerlijk gezegd heb ik daar ook niet veel zin in. Even een vraag: als ik ervoor kies om in het ziekenhuis te bevallen doet mijn eigen verloskundige dan de bevalling of ???
Ik weet niet meer hoe dat zit.

Leentje, geniet van het gevoel en jullie geheimpje.

Sonica,jij ook bedankt voor jouw felicitaties!

Er zijn niet veel meiden meer die nog zwanger moeten worden dus ik ga voor jullie duimen tot mijn vingers lam zijn. Dat jullie allemaal maar hééééé'l snel een positieve test mogen hebben!

liefs mamajb

allereerst een hele boel glitters voor iedereen die nog zwanger moet worden,, komen ze;

iedereen bedankt voor de felicitaties!!!! het is nog zo onwerkelijk en er gaan nog zoveel emoties door m'n hoofd!! gisteren hebben we het er echt heel veel over gehad, we kregen gisteravond nog visite van mijn schoon ouders en dan is het toch wel zo lastig om die grijns van m'n gezich af te halen....
het scheelt dat m'n schoonouders dit nog niet verwachten en daar dus helemaal niet mee bezig zijn of aan denken, maar voor mijn gevoel kon iedereen het aan me zien...
ik zit dus nog lekker op een roze wolk en dat zal hopelijk ook nog wel even duren..

ik hoop dat iedereen dit gauw mee mag maken en dat er volgende maand geen niet zwangeren meer zijn!!

@iris; wat een heftig verhaal, kreeg er echt kippenvel van, wat verschrikkelijk!!
ik kan me wel voorstellen dat je niet naar dezelfde verloskundige wilt, succes ermee!

de rest weet ik zo niet meer, maar kom snel terug om weer op iedereen te reageren!

liefs,
leentje

He Leentje,

Dus je kan het nog niet helemaal geloven. Is ook hartstikke logisch en het lijkt soms echt he alsof het op je voorhoofd staat geschreven... IK BEN  ZWANGER!!!!

Weten jullie al wanneer je het aan de ouders wilt gaan vertellen??

En nog bedankt voor je lieve woorden. Ik was alleen niet degene die een negatieve ervaring had met de verloskundige, dat was Connie. Nu al last van zwangerschapsdementie??

Liefs Iris

Terug
Bovenaan