*******Najaar 2008 Stoppers Deel 2********

Hey Potjeongeduld!!

Vandaag je eerste echo, joehoe!!!! Dat is zo bijzonder meis. Laat je weten hoe het was? Ik heb het lijstje al voor je aangepast: no problemo!

Echt vervelend dat je zo moe bent en nergens fut voor hebt. Ze zeggen dat het in het tweede trimester beter wordt. Hope so!!

Dikke kus, ikke

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

W1980
29
1
6
14

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Maart

Mamaita  
27
1
8
7

Sonica
31
1
5
7

Oeps        
28
2
1 na bbz
10

Connie                              
30
2
2
11

Leentje
23
1
4
14?

SanPap
25
1
1 na mk
25

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen      
25
2e
3e
5 okt 2009??

LeonieR        
24
1e
4e
??

Tinkerbell 79
29
1e
4e
??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
14 maart
pretecho
bijna 22 weken
??

MissX
18 maart
20 weken echo
20  weken en  1 dag
13.30

Mart
23 februari
3e echo??
??
8.30

Mama2006        
??
??
??
??

Baby77
9  maart        
2e echo
13 weken
15.50

Binnenvaartschipper
??
??
??
??

Potjeongeduld
4 maart
19 maart
1e echo
controle vk
??
??
??
??

Krista
2 maart
1e echo
ong. 9 weken
10.00

Babybeer/Heleen
??
??
??
??

LeonieR
??
??
??
??

Tinkerbell
??
??
??
??

Hoi Hoi!

aardig rustig hier.....

Ikke!
joepie, alles goed met je zo te horen!
Heel mooi om te lezen dat je je kleintje al zo goed voelt zeg!

Om op je vraag terug te komen, wij doen hierna nog 1 ronde denk ik. Daarna stoppen wij er weer mee. We moeten wel want ik wil gewoon niet dat mijn zoontje het gevoel krijgt dat hij weg moet omdat er een babytje bij komt.
Ja en de reden was de basisschool, dat had je goed onthouden. Volgens mij kan jij nog steeds heel goed onthouden hoor, je bent er in elk geval beter in dan ik. Wat dat betreft kon ik wel eens in een constante staat van zwangerschap zijn!
Wat die afscheiding betreft, bij het afvegen heb ik het alleen nog een beetje, verder niet.
Het is nu gewoon afwachten, ik heb eigenlijk nergens last van maar dat had ik ook niet bij mijn eerste zwangerschap. En je weet het, wachten duurt lang!

Jazzie en Maikesanne schrijven hier jammer genoeg al heel lang niet meer mee, misschien moeten we ze van de lijst af halen. Ik ben ook wel benieuwd hoe het met ze gaat, waarschijnlijk volop zwanger!

potjeongeduld, had jij nu vandaag je eerste echo of ben ik weer helemaal in de bonen......

Ik moet  tegen 17.00 uur  even mijn zoontje van de kinderopvang ophalen, ik  heb lekker een middagje vrij.
Ik ga nu eerst  een pan met tjap tjoy maken, met allemaal verse groenten en veel kip mmmmm. Ja, meiden die zwanger proberen te worden moeten ook gezond eten!

liefs Connie

oh Ikke, je vroeg nog of we willen vertellen wat wij denken wat het wordt.

ik denk dat je een jongentje krijgt.

groetjes Conny

heee dames!

leuk dat jullie ff aan me gedacht hebben, hihihi jah ik heb vandaag mijn eerste echo gehad, oh wat super spannend was het en wat super gaaf. leuk om het hartje te zien kloppen en het was super wild! hihihi het ging echt heen en weer ff laten zien dat hij/zij er was. en het groeit hartstikke goed. ik ben zelfs een week langer zwanger dan dat ik dacht!!!! hihihi uitgerekende datum  was 22 september en nu dus 16 september! hihihhi ik ben echt helemaal super blij! en mijn vent natuurlijk ook!

x

Hi,

Nou, voor mij is de spanning er al af: de rd's zijn weer gekomen. Vind er nu even geen lol aan, maar leg me er ook (even) bij neer dat je een wonder niet kunt afdwingen. Genoeg gemokt! Hoe gaat het met jullie? Wat gaaf potjeongeduld dat je echo zo goed is gegaan. Zou je kind nu ook de vibraties van het echoapparaat voelen of gewoon lekker aan het zwemmen zijn nu 'ie nog de ruimte heeft?
Mamaita, jij ook gefeliciteerd met je gezinsuitbreiding. Kittens zijn ook zo enorm schattig.
Ikke, wat jij krijgt? Echt geen idee. Toch, als ik zou moeten raden zou ik eerder voor een meisje gaan dan voor een jongetje. Maar ga nog maar geen rose behang kopen op mijn advies hahah.

Groetjes en voor de zwangeren: take it easy!

Sonica

@ Potjeongeduld: wow wat leuk om zo'n mooie echo te hebben, en dat je al een week verder bent dan je gedacht had, is natuurlijk helemaal leuk. Krijg je gewoon een week cadeau!!! Geniet er lekker van!

@ Sonica:  die vervelende rode duiveltjes ook altijd!!! Maar inderdaad goed gezegd: Een wonder kan je niet afdwingen. Dat zouden wij met ons allen wel willen en het zou een hoop verdriet besparen!! Hopelijk wordt de maand APRIL onze maand. Dat wij maar mooi positief kunnen testen, zou echt super zijn.

@Miss XX (ikke): Ik sluit me bij Sonica aan: een meisje... haha Maar ook geen roze behang kopen op mijn advies, want ik zit er ook vaak naast, dus tjaa even geduld nog. Geniet er maar lekker van. Kan je vast lekker dromen oven een meisje of jongetje: is ook erg leuk!!

Hier gaat het wel weer oké! ik had echt een paar dagen een SUPER DIP... Alles kwam even naar boven, over de afgelopen tijd. Gisteren is het al weer één maand geleden dat wij te horen kregen tijdens de echo dat ons kindje niet meer leefde.... Gisteren kwam alles weer even boven. Het is natuurlijk nog maar 2,5 week geleden dat ik het vruchtje verloor!
Dus ik even met tegenzin naar de training. We hebben op woensdag 2 uur training (van 19.30 tot 21.30 uur). Dus ik dacht, ik ga maar 1,5 uur, maar het ging zo lekker dat ik maar 2 uur heb getraind. Ik was kapot naar wel heel voldaan. Even al mijn agressie tegen die BAL aan!!! Heeerlijk.

Ik heb nog steeds geen "ei" gehad volgens mij. Ik voelde hem de twee keer voor de zwangerschap heel goed. Ook had ik dan echt ander en veel slijm... Ook voelde ik dat aan mijn borsten. Dit heb ik allemaal nog niet gevoeld, dus hopelijk komt hij snel. Dat houdt wel in dat ik in de wintersport ONGI wordt, maar ja het is voor een goed doel!! Maar goed even afwachten, straks duurt het nog 3 weken... (hopelijk niet).

Nou dames ik ga aan het werk. Vandaag lekker rond 4 uur naar huis toe. Lekker een biefstukje eten met chamiponnetjes.... Gebakken aardappeltje en wat groente... heerlijk. Normaal doe ik dat echt niet door de week (biefstuk), maar vandaag zijn mijn mannetje en ik al weer een half jaar getrouwd!! Dus vandaag mag het, hahaah

Nou dames tot snel.

Liefs SanPap

hi lady's,

potjeongeduld, wat fijn zeg, al een week verder dan gedacht!!
geniet van je zwangerschap meid, het gaat zó snel!!

Sonica, wat balen, wat balen!!!
had je nog kwaaltjes of dacht je wel dat het zou komen??

Sanpap, ik kan mij goed voorstellen dat je even een dip hebt gehad, hoe voel je je nu??

Heeft je biefstuk goed gesmaakt? nog gefeliciteerd trouwens.

Hier komen denk ik ook heel snel de RD's. Ik heb een mega puist op mijn voorhoofd en terwijl ik hier zit te typen krijg ik ongipijntjes. Wel heel erg vroeg trouwens want ik zit 5 dagen voor mijn NOD.
Hoe kan DAT nou weer??
Ik hoop niet dat ik ongi wordt!!!
Ongipijntjes kun je toch ook hebben als je zwanger bent?
Ach, ik houd mezelf voor de gek.

liefs mij

Dag dames,

Wat is het hier mega-rustig zeg!!
Ik zit gewoon met mezelf te kletsen...of zijn jullie allemaal aan het genieten van het mooie weer. Ik moet nu verplicht binnen zitten want zoonlief doet z'n middagdutje.

Ik ben nog niet ongi geworden, het leek er even heel sterk op dat het diezelfde dag zou komen. Ik heb de hele dag ongipijntjes gehad, ik kon er 's nachts zelfs niet goed van slapen. Soms heb ik steken in mijn lies en een gevoel van spierpijn in mijn borsten.

Ik denk zelf dat mijn lichaam me voor de gek houdt en dat ik maandag, dinsdag of woensdag gewoon ongi wordt.
Het is wel heel spannend en ik moet er vaak aan denken, daar betrap ik mijzelf op.
Moet ik niet doen want dan duurt het wachten nog langer.

Zo, dat was even een ego berichtje omdat ik niets heb om op te reageren.....

Dames, laat weten hoe het met jullie gaat!

liefs van mij

Terug
Bovenaan