Hey meiden!
Ik heb vanmiddag weer een gesprek gehad met m'n scriptiebegeleidsters en voel me helemaal fijn . We hebben alles doorgenomen wat ik door wilde nemen en het is me weer erg duidelijk allemaal. Komt helemaal goed! Verder zijn ze erg tevreden en vinden ze dat ik me niet zo snel van de wijs moet laten brengen en niet zo onzeker moet zijn. Eigenlijk hetzelfde riedeltje als altijd. Moet daar echt aan werken! Ze vinden dat ik het hartstikke goed doe en dat die onzekerheid nergens voor nodig is. We gaan dus maar weer knallen!
@Sonica, wij zijn ook echt al met de babynamen bezig geweest hoor! We hebben zelfs al namen bedacht! Kan natuurlijk allemaal nog veranderen hoor. Leuk is het he om over dat soort dingen na te denken? Zo weet ik ook al precies waar hier in de kamer de box komt te staan en hoe de indeling zou kunnen worden op de babykamer. Leuk leuk! Het begint helemaal te kriebelen als ik eraan denk!
@Suus, vervelend joh die koortslip. Mijn vriend heeft het ook heel af en toe. Das vooral oppassen geblazen met kleine beebs!
@Oeps, al bijna je NOD! Spannend! Wel moed blijven houden hoor meis. Zolang er geen rd'tjes zijn!
@SanPap, fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad! Het kan altijd zijn dat je ei eerder komt dan verwacht. Maar de periode tussen je ei en je NOD is eigenlijk altijd wel 14 dagen, dus als je zeker denkt te weten dat je je ei hebt gevoeld, dan kan het dus zo zijn dat je twee dagen eerder ongi wordt, of nog beter: positief test!!! Ik duim voor je! Wat je zegt over emotioneel zijn van het ontpillen. Ik heb dat ook wel een beetje gehad. Maar nu ben ik sowieso wel een emotioneel persoon, haha! Lief dat je vriend heeft gepoetst, de schat!
@Mart, dat is idd best ver weg he, 5 december. Je kunt natuurlijk ook weer van 28 dagen uitgaan, maar dan is het zo'n teleurstelling joh als je weer overtijd bent en toch ongi wordt! Meis, we gaan er gewoon vanuit dat jij helemaal niet meer ongi wordt joh. Pas over 10 maanden weer, zullen we dat afspreken? Misschien voel je je straks wel zo zwanger en kun je al eerder testen. Mocht je weer ongi worden dan hoop ik voor je dat het eerder dan 5 december doorzet zodat je een gemiddelde kortere cyclus kunt aanhouden!
@Babybeer, heb nog nooit een spiraal gehad, lijkt me zo pijnlijk om te laten zetten! Stom he, over een toekomstige bevalling denk ik: laat maar komen! Haha! Afgelopen zaterdag werd m'n schoonmoeder 60, dus hebben we overdags verjaardag gehad en zijn we 's avonds lekker uit eten geweest met m'n schoonouders en m'n schoonzus en zwager. Zondag lekker uitgeslapen en met de hond naar het bos geweest. 's Avonds nog even bij vrienden wezen kijken naar hun nieuwe huis waar ze net de sleutel van hebben. Dat wordt weer helpen klussen! Je vroeg nog naar onze dagelijkse bezigheden. Nou, op het moment ben ik dus aan het afstuderen. Ik studeer ontwikkelingspsychologie en ben met m'n scriptie bezig. Daarnaast werk ik als supervisor in een callcentre waar we onderzoek doen voor landelijke radiozenders, das dus puur als bijbaantje nog even. Verder hebben we een hele lieve hond Laika, een Flatcoated Retriever waar ik veel mee loop. En daarnaast probeer ik regelmatig lekker met vriendinnen te luchen en af en toe een keer te gaan stappen. Ook doe ik af en toe een poging tot gitaar spelen en loop ik sinds vorige week weer hard met m'n schoonzus, pff....
@Krista, welkom hier! Wat leuk dat jullie al een kleine hebben. Zo te lezen ben je dus super vruchtbaar! Kun je dat even naar ons uitstralen? Haha! Wil je ook in ons lijstje? Dan moet je even alle gegevens doorgeven die erin staan. NOD staat voor Niet Ongesteldheids Dag, dus de dag waarop je eigenlijk ongi moet worden, maar liever niet. Verder hebben we het hier ook vaak over rd'tjes, de rode duiveltjes . oftewel je ongesteldheid. Heel veel succes meis en klets maar gezellig mee hier!
Fijne avond allemaal!
Liefs, ikke