*** Najaar 2008 stoppers ***

Hallo dames...

Wat praten jullie veel! En wat zijn er veel bijgekomen!!!
Gezellig!

Nou hier rommelt het flink, met mijn nod op 5 nov, dacht ik gisteravond al dat ik het zou worden! Maar er is nog niets! Wel heb ik al krampen en hoofdpijn gehad, dus ik verwacht de RD toch wel een dezer dagen! Ach volle moed op naar de volgende ronde!
Tuurlijk heb ik ergens de stille hoop wel gehad dat het nu weer zo snel zou gaan als bij mijn zoontje! Maar helaas'!
Wel merk ik aan mezelf dat ik er echt heel nuchter onder ben, zo van: Oke deze ronde niet, op naar de volgende!

Ik ga proberen jullie iets meer te volgen, maar jullie zijn echt amper bij te houden!

Gr.

Hi dames,

Ow ik heb een heerlijk weekend gehad. Zo gelachen met mijn vriendinnen, was echt gezellig. Ik heb wel een beetje op gelet, dat ik niet te veel alcohol heb gedronken omdat ik vandaag mijn ei zou moeten hebben.
Kan het ook zo zijn, dat je eerder je ei hebt? Zaterdag had ik de hele ochtend een beetje zeurderige pijn in mijn baarmoeder. Niet aan de linkerkant of rechterkant, maar echt binnenin? ALs dat mijn ei zou zijn, dan ben ik 2 dagen te vroeg. Vrijdag nog geklust en zondagmiddag ook weer. Dus we zien wel.... Spannend.....

Vandaag ben ik lekker vrij, heerlijk genieten van een herfstdag. Mijn mannetje heeft zaterdag lekker het huis gedaan, ik kwam terug en alles was schoon, heerlijk. Dan is ie zooooooo lief......

Verder heb ik nog helemaal geen last van ontpillen, alleen moet ik snel huilen de afgelopen 2 dagen. Zaterdag kon ik huilen om niets, terwijl ik heel blij ben en zondag hadden we een gesprek met mijn ouders over het huis van mijn oma..... en daar kwam het weer. Bij iets dan.... brrrr daar zijn de grote krokodillen tranen. Gek hé. Ik zou denken dat je daar last van hebt met je ongesteldheid. Maar ik heb dat dus nu (halverwege) Nou ja de natuur, daar doe je niets aan. En normaal ben ik absoluut niet huilerig ... dus de hormonen zullen het wel zijn.

@ SuusMama: Ik kan me voorstellen dat je verliefd wordt op zo'n klein hummeltje! Het is ook echt een wonder als zoiets geboren wordt.

@ Yessie84  jammer van de duiveltjes, op naar de volgende ronde!!! Wel in blijven vertrouwen hé!

@ Connie: Nou aan de ene kant een opluchting toch! Nu kan je je neerleggen bij je beslissing en heel lief dat je man helemaal achter je staat! Dat is heel belangrijk.

@ Mart23: Ook voor jou    dat de duiveltjes gekomen zijn. Hopen dat het de volgende ronde raak is.... Ik zou de cyclus van 35 dagen gewoon aanhouden en flink klussen op de tijd dat je ei zou moeten komen. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad in de stad met je vriendinnen! Ik in elk geval wel.

@ iedereen: op naar de volgende ronde en voor de zwangeren: Hopen dat jullie snel van je misselijkheid af bent, zodat jullie kunnen genieten van jullie zwangerschap

Dames ik ga even naar mijn moeder een koppie thee drinken, fijne dag iedereen.

Groetjes, SanPap

Hoi allemaal.

@ SanPap ---------> ik zat net even terug te lezen en bij jouw reactie stond dat ik al 2 kindjs had. Maar bennu voor de tweede bezig. Mijn dochter   Marinda is nu 2,8 jaar zo was ongeveer de bedoeling.
Hoop dat het wel raak is nu. Erg spannend hoor dat wachten.

hoop dat iedereen dezemaand raak schiet. hahaha

Succes allemaal.

hoi!

hoe was jullie weekend?
ik heb een erg leuke avond gehad zaterdag. beetje te veel gedronken, maar goed t was wel heel gezellig! haha! nu kan het nog he!

@ikke; ik had wel na het testen dat het misschien evengoed nog zou kunnen. maar de volgende ochtend had ik al buikkrampen en dacht gelijk dat ik ongesteld zou worden en dat was ook zo. en hoe! het is f*cking niet normaal! heel heftig ongesteld, hoop dat het snel voorbij is. want mn buik en rug doen ook steeds pijn.
ik zet mn NOD dan maar over 35 dagen, en daar word ik echt verdrietig van want dat is pas 5 december!  ik ben de enige die haar NOD in december heeft! ik sla gewoon een maand over. Dit moet ik even gaan verwerken....

fijne week!

Hoi hoi

Zo nu heb ik ff wat meer tijd om te tikken.  Mijn kleine ligt nu lekker in bed. Hoop wel dat ze meteen gaat slapen. Ze is weer lekker aan het spoken de laatste dagen.

@ Ikke: Ik had een spiraal en die heb ik in oktober laten verwijderen. En ben toen gewoon ongesteld geworden op de dag dat ik het zou moeten worden. Mijn HA had gezegt dat ik meteen ongi zou worden maar niet dus. Maakt niet uit blijft me cyclus ten minste gelijk.

Echt lief dat ik zo warm welkom krijg van iedereen. Leuk leuk.

Hebben jullie nog wat leuks gedaan afgelopen weekend?
Ik had zaterdag een vrijgezellenfeestje van mijn broer en schoonzus, was erg gezellig. En zondag lekker een dag vrij vanme werk en naar het soortige afscheids feest van mijn vader. Die vertekt komende zaterdag voor 5 weken. Die doet mee aan de Amsterdam-Dakar maar dan voor het goede doel. Dus die moet ik gewoon 5 weken missen. Maarja daardoor wel lekker vrij geweest gister.
Wat doen jullie eigenlijk allemaal qua werk en hobby's??

Liefs

hallo meiden,
ik ben 26 jaar, heb een dochtertje Tara die in januari 2 jaar wordt en ik heb 3 weken terug mijn spiraaltje laten verwijderen.
mijn vriend en ik hopen snel zwanger te zijn.
dit is voor ons een hele aparte gewaarwording om zo bewust voor nog een kindje te kiezen. bij onze dochter zijn we namelijk tijdens pil gebruik zwanger geraakt. ik hoop dat het nu ook zo makkelijk gaat maar ik vind het wel erg spannend.
het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen.
en ik hoop voor iedereen mee dat het nu een vruchtbare periode zal zijn.
groetjes krista

Hey meiden!

Ik heb vanmiddag  weer een gesprek gehad met m'n scriptiebegeleidsters en voel me helemaal fijn . We hebben alles doorgenomen wat ik door wilde nemen en het is me weer erg duidelijk allemaal. Komt helemaal goed! Verder zijn ze erg tevreden en vinden ze dat ik me niet zo snel van de wijs moet laten brengen en niet zo onzeker moet zijn. Eigenlijk hetzelfde riedeltje als altijd. Moet daar echt aan werken! Ze vinden dat ik het hartstikke goed doe en dat die onzekerheid nergens voor nodig is. We gaan dus maar weer knallen!

@Sonica, wij zijn ook echt al met de babynamen bezig geweest hoor! We hebben zelfs al namen bedacht! Kan natuurlijk allemaal nog veranderen hoor. Leuk is het he om over dat soort dingen na te denken? Zo weet ik ook al precies waar hier in de kamer de box komt te staan en hoe de indeling zou kunnen worden op de babykamer. Leuk leuk! Het begint helemaal te kriebelen als ik eraan denk!

@Suus, vervelend joh die koortslip. Mijn vriend heeft het ook heel af en toe. Das vooral oppassen geblazen met kleine beebs!

@Oeps, al bijna je NOD! Spannend! Wel moed blijven houden hoor meis. Zolang er geen rd'tjes zijn!

@SanPap, fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad! Het kan altijd zijn dat je ei eerder komt dan verwacht. Maar de periode tussen je ei en je NOD is eigenlijk altijd wel 14 dagen, dus als je zeker denkt te weten dat je je ei hebt gevoeld, dan kan het dus zo zijn dat je twee dagen eerder ongi wordt, of nog beter: positief test!!! Ik duim voor je! Wat je zegt over emotioneel zijn van het ontpillen. Ik heb dat ook wel een beetje gehad. Maar nu ben ik sowieso wel een emotioneel persoon, haha! Lief dat je vriend heeft gepoetst, de schat!

@Mart, dat is idd best ver weg he, 5 december. Je kunt natuurlijk ook weer van 28 dagen uitgaan, maar dan is het zo'n teleurstelling joh als je weer overtijd bent en toch ongi wordt! Meis, we gaan er gewoon vanuit dat jij helemaal niet meer ongi wordt joh. Pas over 10 maanden weer, zullen we dat afspreken? Misschien voel je je straks wel zo zwanger en kun je al eerder testen. Mocht je weer ongi worden dan hoop ik voor je dat het eerder dan 5 december doorzet zodat je een gemiddelde kortere cyclus kunt aanhouden!

@Babybeer, heb nog nooit een spiraal gehad, lijkt me zo pijnlijk om te laten zetten! Stom he, over een toekomstige bevalling denk ik: laat maar komen! Haha! Afgelopen zaterdag werd m'n schoonmoeder 60, dus hebben we overdags verjaardag gehad en zijn we 's avonds lekker uit eten geweest met m'n schoonouders en m'n schoonzus en zwager. Zondag lekker uitgeslapen en met de hond naar het bos geweest. 's Avonds nog even bij vrienden wezen kijken naar hun nieuwe huis waar ze net de sleutel van hebben. Dat wordt weer helpen klussen! Je vroeg nog naar onze dagelijkse bezigheden. Nou, op het moment ben ik dus aan het afstuderen. Ik studeer ontwikkelingspsychologie en ben met m'n scriptie bezig. Daarnaast werk ik als supervisor in een callcentre waar we onderzoek doen voor landelijke radiozenders, das dus puur als bijbaantje nog even. Verder hebben we een hele lieve hond Laika, een Flatcoated Retriever waar ik veel mee loop. En daarnaast probeer ik regelmatig lekker met vriendinnen te luchen en af en toe een keer te gaan stappen. Ook doe ik af en toe een poging tot gitaar spelen en loop ik sinds vorige week weer hard met m'n schoonzus, pff....

@Krista, welkom hier! Wat leuk dat jullie al een kleine hebben. Zo te lezen ben je dus super vruchtbaar!  Kun je dat even naar ons uitstralen? Haha! Wil je ook in ons lijstje? Dan moet je even alle gegevens doorgeven die erin staan. NOD staat voor Niet Ongesteldheids Dag, dus de dag waarop je eigenlijk ongi moet worden, maar liever niet. Verder hebben we het hier ook vaak over rd'tjes, de rode duiveltjes . oftewel je ongesteldheid. Heel veel succes meis en klets maar gezellig mee hier!

Fijne avond allemaal!

Liefs, ikke

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd        

Datum

Ik1978
30
24 november

Toppertje
29
20 oktober

NOD                                

Leeftijd                      

Kindje                

Ronde                      

NOD Oktober

MMWS
24
1e
2e
31

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Sonica
31
1e
1e
5

Oeps
28
2e
2e
5

Suusmama
34
2e
3e
7

Baby77                                          
31
3e
2e
10

Heleen
25
2e
1e
14

SanPap
24
1e
1e
17

Potjeongeduld
23
1e
2e
21

Leentje
22
1e
1e
21

Ikke
24
1e
3e
23

Jessica
24
2e
2e
24

Mama2006
28
2e
6e
25

Mart
23
1e
2e

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar en 8 maanden

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
 17 november
2de
09.30

MaikeSanne
11 november
2e
14.45