*** Najaar 2008 stoppers ***

Suusmama! al gauw de echo! leuk hoor.

Ik weet niet of je een inwendige echo krijg.
Bij ons niet. dan is het gewoon uitwendig, je moet wel zorgen voor een volle blaas. En omdat ze zelf de echo's maken misschien maken ze er daarom wel altijd 2. Ik krijg ze gewoon vergoed.
Ik heb het hartje nog niet gehoord.. ze heeft wel een poging gewaagd.. maar het kindje lag nog te laag. ze hoorde het wel in de verte.. maar ik niet.

SanPap.. bijna weer aan de klus!

Babybeer.. aaah balen zeg die onzekerheid! dan of het een of het ander! liefst een positieve test natuurlijk.

Liefs Jazzie

He meiden,

Hier ben ik ook nog even snel. Ben niet helemaal fit en we moeten zo ook al weer weg.

Ikke... ik las dat jullie er al helemaal uit zijn inzake de combinatietest en de vlokkentest. En het begint nu al echter te worden. Ga er maar lekker van genieten meis. Ik ben ook benieuwd hoe je familie gaat reageren. Leuk gedichtje trouwens. Heb ik ook wel eens op internet gezien.

Verder weet ik het even niet meer, heb maar 1 scherm open momenteel.

Oh ja... heleen.... ik hoop dat er voor jou snel meer duidelijkheid komt. Niks aan zeg die onzekerheid.

He meiden fijn weekend en tot snel!!

Liefs Iris

heee dames! Nog hartstikke bedankt voor alle felicitaties!!!!!! ben   hartstikke verwend! en heb heel veel leuke dingen gehad!!!

We zijn bijna 3 weken op vakantie geweest dus heb geen gelegenheid gehad om te reageren! t was geweldig! lekker veel zon en zee en strand! Ik had van mijn vriend een tegoedbon gekregen om te zwemmen met de dolfijnen. dat was een super gave ervaring. daarnaast hebben we nog een aantal duiklessen gevolgd. dus we hebben een antal x gedoken! mooie visjes gezien!

Ben ook helaas ongesteld geworden tijdens de vakantie. dus ik kan van het wachtbankje.

En het mooiste van de vakantie was nog wel dat mijn vriend me ten huwelijk gevraagd heeft. Heel romantisch tijdens het duiken! Hij heeft me via gebaren gevraagd.hihihih ik was zo blij dat mijn masker vol liep met water.

alle zwangeren onder ons gefeliciteerd. ik ga proberen weer een beetje alles bij te houden, sinds 7 november zijn er 7 pagina's geschreven.. pfff was wel ff leeswerk.

x

Lieve meisjes!

Hoe is het met jullie? Hier alles oke, hard aan het klussen!
@MissX_1983: Wat leuk dat je zus ook in Spanje woont, al zul je haar wel missen, denk ik..
Mijn leeftijd is 27. Ja het zou zo geweldig zijn als we ontdekken met kerst dat we in verwachting zijn!

Ja even aan iedereen over die onregelmatige cyclus. Ik zei al dat ik nog geen zin had om met ovulatietesten te gaan beginnen, maar ik heb dus echt geen idee wanneer mijn eitje springt, voel niets speciaals.
Nu ben ik drie weken geleden bij de gyn geweest en zij vertelde me dat ik moest letten op de afscheiding, als je ovuleert moet die doorzichtig en draderig zijn, toch? Sorry, lekker  fris, maar goed, we  zijn allemaal vrouwtjes.. Nou heb ik daar deze maand echt extra op zitten letten en dat  had ik dus al op dag 12, dat is toch veel te vroeg als ik een cyclus heb van ong 33 dagen????

Oeps ging iets mis, dat kopieren vanuit word werkt niet...

Ga even verder met mijn verhaal van hierboven..

De gyn vertelde mij ook dat ik kon beginnen met hormonen slikken, omdat ik dus zo ´n onregelmatige cyclus heb. Ben precies een jaar geleden gestopt met de pil, dus daar moet dat toch niet meer aan liggen. Moet ik al aan hormonen beginnen? We zitten pas in ronde vijf?

Ik hoop dat jullie mij een beetje advies kunnen geven over hoe je merkt dat je ovuleert, want voor mij is het een grote puzzel.

Wisten jullie wat ik laatst hoorde? Hier in Spanje vinden ze Nederlanders maar een stelletje barbaren omdat wij geen ruggenprik toedienen tijdens de bevalling. Nederland schijnt het enige Europese land te zijn die geen anesthesie toedient tijdens de bevalling, typisch he?
Hier is dat ondenkbaar. Mijn zus is psycholoog en vertelde mij dat het beter zou zijn voor de band tussen moeder en kind als er geen ruggenprik wordt gegeven, dus dat de moeder lijdt. Maar het kan ook gewoon een geldplaatje zijn, zei ze...
Ik moet er wel even over gaan nadenken, ik wil natuurlijk de beste band met mijn kind, maar als ik hier een ruggenprik zou weigeren, denken ze dat ik gek geworden ben, hahaha!

Nou, dat was het wel weer voor even, ik ga mijn bedje opzoeken, vanavond wordt er weinig geklust, denk ik, want mijn mannetje ligt al op een oor... Ik ga hem toch proberen wakker te maken, hehehe.

Ik wens jullie allemaal nog een fijn weekend en hoop voor allen van harte dat er snel een mooi leventje in jullie buikjes mag zitten!!

Liefs Mamaita

Hey meiden,

Sorry dat ik zo lang niet ben geweest. Heb zo'n drukke maand achter de rug dat ik geen   tijd heb gehad om echt te reageren.

Voor alles zwangere onder ons VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!
Ben zo blij voor jullie...!!! Lekker van genieten!!!

Er is zo ontzettend veel geschreven dat ik niet op iedereen kan persoonlijk kan reageren.Volgens mij zou ik dan 3 pagina"s nodig hebben. Haahahah...

Heb ook weer een raar verhaal.
Mijn NOD was vrijdag. Donderdag kon ik het niet laten om te testen... en wat denk je Kei positief.... echt een dikke blauwe streep... Na een kwartier troke deze bijna helemaal weg. Vrijdagochtend opnieuw getest... Negatief... gisteren weer negatief....
Raar hoor... ben nu dus wel al weer overtijd... snappen jullie hier iets van ?

He meiden,

MMWS leuk dat je er ook weer eens bent. En van je testen snap ik ook niks. Heb je misschien verschillende testen gebruikt?? Misschien ben je toch nog zwanger. Ikke had eerst ook negatieve testen en toen later weer een positieve. Ik duim voor je  meid....

Mamaita... grappig dat je over een ruggenprik begint. Er was toevallig gisteren net in het nieuws dat dat hier in nederland ook gaat veranderen. Je kunt nu straks wel voor een ruggenprik kiezen. Ik heb hier trouwens ook wel eens een verhaal gelezen van een verloskundige (onder het kopje bevallen) dat het beter zou zijn om geen ruggenprik te nemen. Ik weet niet meer precies waarom. Dus ja mocht ik wel zwanger raken en bevallen dan heb ik ook nog geen idee wat ik zou doen.

Ikke.... hoe is het met jou?? Natuurlijk vandaag en gisteren erg druk met het vertellen van het goede nieuws aan de ouders en broers en zussen. Kom je snel vertellen hoe dat was?? En wat vonden ze van het fotolijstje??

Liefs Iris

Oh ja potje ongeduld.... wauw een romantisch huwelijksaanzoek gehad. Weet je al wanneer jullie gaan trouwen??

Liefs

Terug
Bovenaan