*** Najaar 2008 stoppers ***

quote: MissX_1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-01-2009 11:55:53'));

Daar ben ik weer!

@Potjeongeduld, ik voelde in het begin ook van alles in m'n buik hoor! Gerommel van m'n darmen en steken, soms echt pijnlijk! Maar das hartstikke normaal, het groeit toch daarbinnen! Voel nu nog steeds elke dag wel een steekje, alsof er met een naals geprikt wordt!

@Tinkerbell, oh meis wat spannend voor je! Bijna je NOD!!! Hou ons op de hoogte he!? Ik duim heel hard voor je!!

@SuusMama, fijn is dat he als je dingen kunt afvinken van je lijstje! Maar goed dat we overal 9 maanden de tijd voor hebben, haha! Hoe gaat het verder met je? Met je misselijkheid? Ik doe mee met de zonnedans! Altijd als we de wintersport gehad hebben, ben ik echt weer toe aan mooi weer! Even over je dilemma: in principe zou ik met het vliegen geen probleem hebben. Dat mag gewoon nog. De kans dat je kindje dan al geboren wordt (in het vliegtuig of op de grond) en je op dat moment boven een ander land vliegt of in een ander land bent  en je kind dus een andere nationaliteit krijgt (zo zit dat toch?), is dan nog heel klein. De verschillende vliegmaatschappijen hebben daar zo hun eigen regels in. Vliegen kan dan ook geen kwaad voor je beeb. Maar het land zelf, tja. Als ze aanraden je te  laten inenten en de vk geeft aan dat dat niet verstandig is, dan zou ik niet meer twijfelen en gewoon niet gaan. Geen enkel risico lopen. Maar goed, das dus mijn mening... Wat heb jij besloten?

@Connie, jeetje alweer 10 jaar getrouwd! Das een eind! Vond het idd raar om nu al bij kdv te gaan kijken. Maar wat je zegt, de wachtlijsten zijn zo lang! We hebben nu hier in de buurt een flexplek gereserveerd voor vanaf januari 2010, en er waren op de maandag nog maar twee plekken vrij!!! We kiezen bewust voor januari trouwens. Als ik begin augustus beval, moet ik op z'n vroegst half oktober weer beginnen met werken. Mijn moeder heeft al aangegeven dat ze de eerste maanden best twee dagdelen i.p.v. een wil oppassen. Dus dan is de kleine 5 maandjes als het voor het eerst naar het kdv gaat. Dat vinden we een mooie leeftijd.
Wat mooi dat je NOD op Valentijnsdag valt! Ik ga heel hard voor je duimen. Wat zou het mooi zijn als het meteen raak is! Goed van je dat je je voorgenomen hebt er niet zo mee bezig te gaan. Zo te horen heb je trouwens een gweldige huisarts, fijn! Wat is je leeftijd ook alweer? (voor het lijstje)

@Iris, oh dat je het zo koud hebt dat herken ik!! Erg he?! M'n vriend wordt gek van me, haha! Meis, al die klachtjes zijn een goed teken. Kan me ook voorstellen dat je het allemaal extra spannend vindt, vooral na wat jullie hebben meegemaakt. Dat soort dromen maakt het er niet makkelijker op he!
In principe is geregistreerd partnerschap hetzelfde als trouwen, alleen zit er een verschil in de familierechtelijke banden met als je gaat trouwen. Als je namelijk getrouwd bent, heeft de vader automatisch ouderlijk gezag en hoeft het geen erkenning aan te vragen. Als je geregistreerd partners bent, heeft de vader wel automatisch ouderlijk gezag, maar moet het nog wel erkenning aanvragen. Dat moeten wij (mijn vriend) dus nog wel doen. Als je een samenlevingscontract hebt, moet je en ouderlijk gezag (als vader dan) en erkenning aanvragen... Ze raden aan om erkenning voor de 20e week zwangerschap aan te vragen. Ouderlijk gezag kan volgens mij pas na de geboorte (weet het niet zeker). Jullie hebben dus een samenlevingscontract. Mag ik vragen of jullie ook een testament hebben opgesteld? Want ik zou er wel voor zorgen dat je alles m.b.t. erfrecht goed geregeld hebt. Heb je dat niet, en een van jullie twee komt te overlijden, dan is de ander geen wettelijk erfgenaam.. Bij een geregistreerd partnerschap of huwelijk, is dat automatisch het geval.

@Krista, GEFELICITEERD!!! Wat super voor je zeg!! Jeetje wat weet jij het spannend te maken met je verhaaltje. Als je begint te lezen denk je dat er nog niks aan de hand is! Joepie, weer een zwangere erbij!!! En wat leuk tegelijk met jullie beste vrienden!

@Mart, fijn dat je je zo goed voelt! En weer een mooie echo gehad!! Leuk is dat zeg als je dan toch verder blijkt te zijn! Grr, wat een 'niet leuke' collega's zeg! Ik kan me dat ook niet voorstellen, dat ze je gewoon niet feliciteerden.
Nu schelen we idd maar 4 dagen, das leuk! Buikje begint goed te groeien ja. Vandaag 13 weken en 1 dag. Leuk dat we zo samen op gaan!

@Leentje, leuk dat je naar me vraagt! Ik voel me heel erg goed op het moment! En hoe gaat het verder met jou? Van hoeveel dagen ben je nu uitgegaan met je cyclus?

@Mamaita, wat gaaf dat je het lef hebt om een kdv op te zetten! Er komt zoveel bij kijken! Hoop dat alles goedgekeurd wordt. Hou je ons op de hoogte? En lukt het een beetje met minder bezig zijn met zwanger worden? (haha wat een zin) Hoe gaat het nu met je vader als ik vragen mag? En wil je ons niet meer zo jaloers maken met verhalen over je eigen zwembad?!

@Heleen, nog een erbij, GEFELICITEERD!!!! Wat een goed nieuws zeg! Als je een streep hebt gezien ben je gewoon echt zwanger hoor! Maar kan me voorstellen dat je er nog een wilt doen. Heb er zelf zoveel gebruikt, haha!

Nou meiden, ik ga even douchen en dan zo naar het gemeentehuis!

Dikke kus!!!

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Tinkerbell 79        
29
1
3
30

Sonica
31
1
4
30

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

Mamaita
27
1
7
8

Connie

2
1
14

Leentje
23
1
3
19

W1980
29
1
6
14

LeonieR        
24
1
3
23

Oeps

2

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
10 sept 2009??

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
15 sept 2009??

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen                  
25
2e
3e
5 okt 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
25 februari
20 weken echo        
19+1
ochtend

MissX
18 febrauri
controle, echo??
16  weken en  1 dag
15.30

Mart
23 februari
3e echo??
??
8.30

SanPap
??
??
??
??

Mama2006        
4 februari
intake vk
??
??

Baby77
9 februari        
1e echo
9 weken en 5dg ??
15.10

Binnenvaartschipper
week 8
2e echo
10 weken
??

Potjeongeduld
??
??
??
??

Babybeer/Heleen        
??
??
??
??

quote: MissX_1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-01-2009 11:55:53'));

Daar ben ik weer!

@Potjeongeduld, ik voelde in het begin ook van alles in m'n buik hoor! Gerommel van m'n darmen en steken, soms echt pijnlijk! Maar das hartstikke normaal, het groeit toch daarbinnen! Voel nu nog steeds elke dag wel een steekje, alsof er met een naals geprikt wordt!

@Tinkerbell, oh meis wat spannend voor je! Bijna je NOD!!! Hou ons op de hoogte he!? Ik duim heel hard voor je!!

@SuusMama, fijn is dat he als je dingen kunt afvinken van je lijstje! Maar goed dat we overal 9 maanden de tijd voor hebben, haha! Hoe gaat het verder met je? Met je misselijkheid? Ik doe mee met de zonnedans! Altijd als we de wintersport gehad hebben, ben ik echt weer toe aan mooi weer! Even over je dilemma: in principe zou ik met het vliegen geen probleem hebben. Dat mag gewoon nog. De kans dat je kindje dan al geboren wordt (in het vliegtuig of op de grond) en je op dat moment boven een ander land vliegt of in een ander land bent  en je kind dus een andere nationaliteit krijgt (zo zit dat toch?), is dan nog heel klein. De verschillende vliegmaatschappijen hebben daar zo hun eigen regels in. Vliegen kan dan ook geen kwaad voor je beeb. Maar het land zelf, tja. Als ze aanraden je te  laten inenten en de vk geeft aan dat dat niet verstandig is, dan zou ik niet meer twijfelen en gewoon niet gaan. Geen enkel risico lopen. Maar goed, das dus mijn mening... Wat heb jij besloten?

@Connie, jeetje alweer 10 jaar getrouwd! Das een eind! Vond het idd raar om nu al bij kdv te gaan kijken. Maar wat je zegt, de wachtlijsten zijn zo lang! We hebben nu hier in de buurt een flexplek gereserveerd voor vanaf januari 2010, en er waren op de maandag nog maar twee plekken vrij!!! We kiezen bewust voor januari trouwens. Als ik begin augustus beval, moet ik op z'n vroegst half oktober weer beginnen met werken. Mijn moeder heeft al aangegeven dat ze de eerste maanden best twee dagdelen i.p.v. een wil oppassen. Dus dan is de kleine 5 maandjes als het voor het eerst naar het kdv gaat. Dat vinden we een mooie leeftijd.
Wat mooi dat je NOD op Valentijnsdag valt! Ik ga heel hard voor je duimen. Wat zou het mooi zijn als het meteen raak is! Goed van je dat je je voorgenomen hebt er niet zo mee bezig te gaan. Zo te horen heb je trouwens een gweldige huisarts, fijn! Wat is je leeftijd ook alweer? (voor het lijstje)

@Iris, oh dat je het zo koud hebt dat herken ik!! Erg he?! M'n vriend wordt gek van me, haha! Meis, al die klachtjes zijn een goed teken. Kan me ook voorstellen dat je het allemaal extra spannend vindt, vooral na wat jullie hebben meegemaakt. Dat soort dromen maakt het er niet makkelijker op he!
In principe is geregistreerd partnerschap hetzelfde als trouwen, alleen zit er een verschil in de familierechtelijke banden met als je gaat trouwen. Als je namelijk getrouwd bent, heeft de vader automatisch ouderlijk gezag en hoeft het geen erkenning aan te vragen. Als je geregistreerd partners bent, heeft de vader wel automatisch ouderlijk gezag, maar moet het nog wel erkenning aanvragen. Dat moeten wij (mijn vriend) dus nog wel doen. Als je een samenlevingscontract hebt, moet je en ouderlijk gezag (als vader dan) en erkenning aanvragen... Ze raden aan om erkenning voor de 20e week zwangerschap aan te vragen. Ouderlijk gezag kan volgens mij pas na de geboorte (weet het niet zeker). Jullie hebben dus een samenlevingscontract. Mag ik vragen of jullie ook een testament hebben opgesteld? Want ik zou er wel voor zorgen dat je alles m.b.t. erfrecht goed geregeld hebt. Heb je dat niet, en een van jullie twee komt te overlijden, dan is de ander geen wettelijk erfgenaam.. Bij een geregistreerd partnerschap of huwelijk, is dat automatisch het geval.

@Krista, GEFELICITEERD!!! Wat super voor je zeg!! Jeetje wat weet jij het spannend te maken met je verhaaltje. Als je begint te lezen denk je dat er nog niks aan de hand is! Joepie, weer een zwangere erbij!!! En wat leuk tegelijk met jullie beste vrienden!

@Mart, fijn dat je je zo goed voelt! En weer een mooie echo gehad!! Leuk is dat zeg als je dan toch verder blijkt te zijn! Grr, wat een 'niet leuke' collega's zeg! Ik kan me dat ook niet voorstellen, dat ze je gewoon niet feliciteerden.
Nu schelen we idd maar 4 dagen, das leuk! Buikje begint goed te groeien ja. Vandaag 13 weken en 1 dag. Leuk dat we zo samen op gaan!

@Leentje, leuk dat je naar me vraagt! Ik voel me heel erg goed op het moment! En hoe gaat het verder met jou? Van hoeveel dagen ben je nu uitgegaan met je cyclus?

@Mamaita, wat gaaf dat je het lef hebt om een kdv op te zetten! Er komt zoveel bij kijken! Hoop dat alles goedgekeurd wordt. Hou je ons op de hoogte? En lukt het een beetje met minder bezig zijn met zwanger worden? (haha wat een zin) Hoe gaat het nu met je vader als ik vragen mag? En wil je ons niet meer zo jaloers maken met verhalen over je eigen zwembad?!

@Heleen, nog een erbij, GEFELICITEERD!!!! Wat een goed nieuws zeg! Als je een streep hebt gezien ben je gewoon echt zwanger hoor! Maar kan me voorstellen dat je er nog een wilt doen. Heb er zelf zoveel gebruikt, haha!

Nou meiden, ik ga even douchen en dan zo naar het gemeentehuis!

Dikke kus!!!

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Tinkerbell 79        
29
1
3
30

Sonica
31
1
4
30

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

Mamaita
27
1
7
8

Connie

2
1
14

Leentje
23
1
3
19

W1980
29
1
6
14

LeonieR        
24
1
3
23

Oeps

2

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
10 sept 2009??

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
15 sept 2009??

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen                  
25
2e
3e
5 okt 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
25 februari
20 weken echo        
19+1
ochtend

MissX
18 febrauri
controle, echo??
16  weken en  1 dag
15.30

Mart
23 februari
3e echo??
??
8.30

SanPap
??
??
??
??

Mama2006        
4 februari
intake vk
??
??

Baby77
9 februari        
1e echo
9 weken en 5dg ??
15.10

Binnenvaartschipper
week 8
2e echo
10 weken
??

Potjeongeduld
??
??
??
??

Babybeer/Heleen        
??
??
??
??

heb ff m'n echo ingevuld

hoi meiden!
Tjee, wat is er alweer veel geschreven zeg!

Heleen, inderdaad lang niet gesproken, komt na een paar maanden meteen met goed nieuws!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Bedankt voor je glitters.....

Suusmama, je hebt een goed besluit genomen. Ik zou ook niet meegaan met het snoepreisje.....volgens mij heeft iedereen dezelfde gedachte hier.....ander eten, dikke buik, warm, andere cultuur etc etc.

Ikke, nu ben je dan eindelijk afgestudeerd......hoe voel je je nu...opgelucht zeker!!
Gefeliciteerd met je mooie cijfer, alleen jammer dat zo ´n kenau de boel weer een beetje moet verpesten.
Maarja, je bent er mooi vanaf, daar heb je zo naar uitgekeken!
Je hebt dus last van puistjes....je weet wat de bakerpraatjes zeggen hé....als je uiterlijk erop achteruit gaat dan wordt het een meisje!
hoe is het gegaan met je ondertrouw )
haha, ik heb een nieuw toetsenbord maar alle tekens kloppen niet met wat op de knoppen staat! )waar is het vraagteken nou= )
de = is dus het vraagteken op mijn toetsenbord...snappie het nog= pfff

Je vroeg mijn leeftijd, ik ben 30 jaar....en het klopt mijn NOD valt op valentijnsdag, had ik nog helemaal niet bij stil gestaan. Nou ja, wie weet (maar ik weet wel beter).
Maare, 5 maanden oud is een mooie leeftijd om te beginnen met KDV.

Binnenvaartschipper, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad zeg!
Als je het hartje dan hoort, dan ben je helemaal opgelucht. Dat had ik bij mijn eerste met elke echo toen ik hem nog niet voelde.

Tinkelbell, spannend zeg, nog geen RD ´s ik duim voor je!

nou, ik ga maar weer eens even, morgen een drukke dag!

liefs van mij

Hallo meiden,

Met het schaamrood op mijn kaken, want het is echt weer lang geleden dat ik geschreven heb! Maar ik word ook wel weer blij als ik lees dat potjeongeduld, krissie en heleen zwanger zijn, echt ge-wel-dig en van harte gefeliciteerd dames (en heren, maar dat moeten jullie maar doorgeven... of zouden er mannen zijn die het gezellig vinden om mee te lezen?  )
MissX van harte gefeliciteerd met je afstuderen! Dat kun je lekker van je af zetten. En met je ondertrouw,  natuurlijk.  

Dames  we hebben nog maar 8 zwangeren te gaan!!!  Goed nieuws, maar voor die acht is het nog even aanpoten en wachten... succes!

Groetjes,  Sonica    

Meiden,
ik heb even jullie steun nodig. Ik heb deze maand een rare cyclus, denk ik..
Ik heb dus een cyclus van 31 dagen, rond dag 17 moet ik mijn eitje dus hebben gehad, ik zit nu (ja, ik ben tóch de dagen weer aan het tellen, kon het niet laten, hihi) op dag 23. Heb vanaf dag 18 bruinverlies, vooral 's avonds. Dan voel ik het een beetje lopen (sorry). Het is dikkig slijmerig oud bloed.
Vorige maand heb ik voor de eerste keer geen bruinverlies voor NOD, wat normaal altijd wel het geval is.

Ik heb echt even jullie hulp nodig, ook al weet je het niet, wat denk je???

Moet nog 8 dagen voor NOD en ik geloof niet dat mijn RD's gaan doorbreken, voel geen buikpijn of zo...

Help!

Liefs Mamaita

@Mamaita...misschien een kortere cyclus deze keer?? Hm wel raar? Innestelingsbloed? Ik heb verder ook geen idee. Wel raar idd.

Nog 8 zwangeren te gaan...en ik helaas, toch de RDs gearriveerd. Twee dagen later (grrrr). Na twee cyclussen van 26 dagen, nu een van 28 dagen gehad. Baalde wel stevig, omdat ik toch weer vanalles voelde. Nu zorgen dat ik me de volgende keer een beetje indek en het normaal is dat ik misselijk ben, gevoeligere en vollere borsten heb en een hoge temp blijf houden ;-) Snap niets van dat rare lichaam.
had vandaag wel best een propje bloed verloren (sorry)..echt raar. Maar met goede moed naar ronde 4!!!!

Kus

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Sonica
31
1
4
30

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

Mamaita
27
1
7
8

Connie

2
1
14

Leentje
23
1
3
19

W1980
29
1
6
14

LeonieR        
24
1
3
23

Oeps

2

Tinkerbell 79
29
1
4
27

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
10 sept 2009??

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
15 sept 2009??

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen                  
25
2e
3e
5 okt 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
25 februari
20 weken echo        
19+1
ochtend

MissX
18 febrauri
controle, echo??
16  weken en  1 dag
15.30

Mart
23 februari
3e echo??
??
8.30

SanPap
??
??
??
??

Mama2006        
4 februari
intake vk
??
??

Baby77
9 februari        
1e echo
9 weken en 5dg ??
15.10

Binnenvaartschipper
week 8
2e echo
10 weken
??

Potjeongeduld
??
??
??
??

Babybeer/Heleen        
??
??
??
??

quote: Tinkerbell79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2009 20:20:45'));

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Sonica
31
1
4
30

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

Mamaita
27
1
7
8

Connie

2
1
14

Leentje
23
1
3
19

W1980
29
1
6
14

LeonieR        
24
1
3
23

Oeps

2

Tinkerbell 79
29
1
4
27

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
10 sept 2009??

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
15 sept 2009??

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen                  
25
2e
3e
5 okt 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??