*** Najaar 2008 stoppers ***

@mamaita...een zwembadje..pff ben jaloers. Waar zit je ergens in Spanje? ik hoop dat je kdv wat gaat worden, lijkt me erg leuk om zelf op te zetten. Heb je je Spaans al onder de knie. Wel fijn dat je lekker mee blijft kletsen hier..Kunnen je ook niet missen hoor!
Met mij alles prima! Zoals hierboven al geschreven, voel ik weer vanalles (nu wel allemaal laat in de cyclus, wat eerst niet was). Over 4 dagen Nod, dus heb hoop, maar goed, dat had ik de vorige keren ook. Verder weinig nieuws.

Kus

He meiden,

Krista.... van harte gefeliciteerd!!! Je bent ook lekker snel zwanger geworden. Hoe voel je je en is het al een beetje doorgedrongen??

Mamaita.... leuk dat je er ook weer bent. Het gaat wel goed met mij. Iedere dag is er weer 1 en we kunnen toch niks doen dan hopen maar als ik weer eens buikpijn krijg, wat wel meerdere keren per dag voorkomt dan denk ik gelijk.... oh als het maar niet misgaat. Weet wel dat de buikpijn erbij hoort maar ben toch iedere keer weer bang. Maar verder gaat het best wel goed hoor.
Dus je hebt een zwembad.... heerlijk zeg!!! Wat voor weer is het nu bij jullie??

Binnenvaartschipper... hoe was je belafspraak? Wanneer kun je bij de huisarts/verloskundige terecht??

Mart... idd toch raar dat 5 collega's je niet feliciteerden. Waren het mannen of vrouwen? Mannen kunnen nog wel eens nonchalanter met die dingen omgaan. En als het vrouwelijke collega's zijn, dan nog kunnen ze je wel feliciteren toch?? Ik heb ook een zwangere collega en ik gun het haar van harte. Heb er soms wel moeite mee gehad want je gunt het jezelf natuurlijk nog meer maar ja... niks van aantrekken joh... net wat je zegt... weet je ook wat voor collega's het zijn en wat je aan ze hebt...

Oeps... hoe is het nu met jou?? Heb je nog veel pijn??

Leentje.... bedankt voor je lieve woorden. Ik hoop hetzelfde voor jou... alleen dan over een maand of negen.

Fijne avond nog!!

Liefs Iris

Hallo meiden,

Iris, als ik in jouw schoenen zou staan dan zou ik mij ook zorgen maken. Ik kan me voorstellen dat dat ook zo zal blijven tot je eindelijk je gezonde kindje in je armen mag houden.
Toch moet je ook proberen ervan te genieten, hoe moeilijk dat soms ook is.
Ik ben zelf een enorme doemdenker, zie overal beren op de weg en mijn man zegt zó vaak tegen mij dat ik niet moet vergeten te genieten want voordat je het weet is je kindje groot en heb jij je alleen maar zorgen lopen maken.
Hij zegt, dat zorgen maken kan wel als er écht iets gebeurd met onze zoon. Daar heeft hij helemaal gelijk in.....toch??

Tink@, spannend voor jou dat wachten......hou ons op de hoogte, we zullen voor jou duimen.

Kan iemand mij op de lijst zetten bij de NOD's?
De mijne valt op 14 februari volgens de predictor site.....dus daar houden we het maar op. Het is weer m'n eerste ronde.....
Ik heb vandaag enorme zere boobs, komt vast van het ontpillen.

Mamaita, leuk zeg een eigen zwembad....lijkt me fantastisch!
Een eigen kinderopvang opzetten lijkt me wel zwaar zeg, het lijkt me helemaal zwaar om met kinderen te werken. Vooral als je er zelf ook nog een paar hebt lopen.....
aan de andere kant, kinderen geven zoveel liefde en zijn zo puur!

nou, ik stop er weer mee want  ik ga even tv kijken....doeg!

liefs Connie  

heee dames!

ten eerste Krisseie! van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! ik vind het helemaal super voor je! leuk!

Hier gaat alles verder hartstikke goed! ben nog niet aan het overgeven geweest, ik heb al wel buikkrampen gehad. vooral in de periode dat ik gewoon lekker rustig op de bank zit, of in bed lig.
Verder veel naar de wc. Ik heb tot nu toe nog geen trek in andere dingen.... ik hoop voor de rest van mijn zwangerschap ook niet. gewoon lekker gezond eten!

Ik heb vandaag curcus!

X

Hoi allemaal

Ik schaam me eenbeetje. Ik heb al echt heel lang niet gereageerd heb het zo super druk gehad. Me broer trouwen en kerst natuurlijk verjaardag voor bereiden van me dochter en werken. Dus had gewoon echt geen om te reageren op alle berichtje. Nu ga ik wel weer me best doen om het een beetje bij te houden.

Allereerst alle zwangere gefeliciteerd geniet er lekker van. 9 maanden lijkt lang maar is zo voorbij.
En de niet zwangere ik zal voor jullie duimen...
Ik heb gister een test gedaan en hij was hartstikke positief. Joepie eindelijk. Het is nog heel onwerkelijk. Ga denk ik ook nog een andere test halen. Vanmorgen dat ik keek stond er niks meer op, althans geen plusje. Wel het andere streepje.
Voor zover als dat ik weet zou ik 5 oktober uitgerekent zijn. Is wel grappig dat is op de verjaardag van mijn zus.
Bij deze ook voor iedereen die nog niet zwanger is     ******************************************************************

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Krista
27
2
3
25

Tinkerbell 79        
29
1
3
30

Sonica
31
1
4
30

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

Mamaita
27
1
7
8

Leentje
23
1
3
19

W1980
29
1
6
14

LeonieR        
24
1
3
23

Oeps

2

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
10 sept 2009??

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
15 sept 2009??

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Babybeer/Heleen                  
25
2e
33
5 okt 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
25 februari
20 weken echo        
19+1
ochtend

MissX
18 febrauri
controle, echo??
16  weken en  1 dag
15.30

Mart
22 januari
2e echo
??
8.15

SanPap
??
??
??
??

Mama2006        
4 februari
intake vk
??
??

Baby77
9 februari        
1e echo
9 weken en 5dg ??
15.10

Binnenvaartschipper
??
??
??
??

Potjeongeduld
??
??
??
??

Babybeer/Heleen        
??
??
??
??

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Krista
27
2
3
25

Tinkerbell 79        
29
1
3
30

Sonica
31
1
4
30

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

Mamaita
27
1
7
8

Leentje
23
1
3
19

W1980
29
1
6
14

LeonieR        
24
1
3
23

Oeps

2

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
10 sept 2009??

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
15 sept 2009??

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Babybeer/Heleen                  
25
2e
3e
5 okt 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
25 februari
20 weken echo        
19+1
ochtend

MissX
18 febrauri
controle, echo??
16  weken en  1 dag
15.30

Mart
22 januari
2e echo
??
8.15

SanPap
??
??
??
??

Mama2006        
4 februari
intake vk
??
??

Baby77
9 februari        
1e echo
9 weken en 5dg ??
15.10

Binnenvaartschipper
??
??
??
??

Potjeongeduld
??
??
??
??

Babybeer/Heleen        
??
??
??
??

Ik zag dat ik neer gezet had de 33e ronde maar is de 3e heb het maar meteen even aangepast.

@Babybeer....van harte gefeliciteerd meid!!!! Helemaal super zeg!!!!!!!!!!! Bedankt voor de glitters, wie weet helpen ze nog ;-)

xxx

Terug
Bovenaan