*** Najaar 2008 stoppers ***

Tinkerbell, jammer van je ongi, echt balen....maar....we gaan met goede moed naar de volgende ronde!
Een vrouwenlichaam is een raar ding. Die misselijkheid, pijnlijke borsten etc. zijn heel herkenbaar.
De volgende keer denk je maar helemaal niks als je de klusdagen achter de rug hebt.
Die prop waar je het over had, kan ook de prop zijn die meer meiden verliezen als je een tijdje met de pil bent gestopt.   Ikke had dat ook, alleen niet tijdens de ongi dagen maar een witte slijmprop. Als je die eenmaal kwijt bent, zal je ook snel zwanger zijn....ik was de zelfde maand nog zwanger!
Goede hoop voor jou!

liefs Connie

Mamaita,
Het lijkt wel op een kortere cyclus of hebben jullie wat ruw geklust?
Een innesteling is ook mogelijk maar dat lijkt wat onwaarschijnlijk vanwege je lange cyclus....maar niets is onmogelijk in een vrouwenlichaam.
Je moet nu gewoon weer je geduld op de proef stellen en afwachten....en wachten duurt altijd lang.....
hoe is het nu dan, heb je nog steeds bruinverlies?

Wij hebben de klusdagen net achter de rug maar volgens mij te weinig geklust....we waren allebei nogal moe.
Ach, we gaan er toch niet vanuit dat het de 1e poging raak is (ervaring) dus mijn hoop ligt  bij de volgende poging.

Wie heeft er verstand van die lijst?
Mijn leeftijd is 30 jaar

liefs Connie

zo heb ff tijd om wat te reageren.
@missX gefeliciteerd met je afstuderen, wat een lekker gevoel moet dat zijn, dat je nu niet meer aan je scriptie hoeft en dat je lekker je diploma krijgt. laat het grote geld maar komen haha en dan nogmaals gefeliciteerd met je ondertrouw 16e voor het echie. mijn vriend en ik hebben ook een geregistreerd partnerschap. hebben we gedaan toen ik van mijn dochter zwanger was, is wel zo makkelijk. ga je er nog een feestje van maken? wij hebben toen alleen met fam en paar vrienden lekker taart gegeten en 's avonds uit eten, was erg gezellig.

@tinkerbell79 balen meid van de RD's heb nog wel voor je geduimd, dacht echt dat je zwanger was door al je "kwaaltjes"  hopelijk gaat het deze maand wel lukken *************************************************************************speciaal voor jou wat sterretjes.

@ mamaita wauw een zwembad, dan zou ik ook naar het warme weer verlangen.
wat goed trouwens dat jullie wat minder gespannen ermee omgaan en wat spannend dat je de plannen voor je kdv op papier hebt, succes met het presenteren van je plannen, hoop dat het goed gaat.
ff over je vraag, ik weet het niet zo goed, vind het wel raar, misschien is je baarmoeder wel aan het schoonmaken voor een bevrucht eitje, ik hoop het voor je, laat je het weten als er wat veranderd.

@ iris het is bij mij wel doorgedrongen dat ik zwanger ben, ben wel blij dat ik niet zo lang heb hoeven wachten voor het raak was, hoe is het met jou, kan me zo goed voorstellen dat het allemaal zo dubbel voor je is en alles is natuurlijk extra spannend.
hopelijk heb je niet meer van die nare dromen.

@ connie hoe staat het met het ontpillen. leuk dat jullie er ook helemaal voor gaan hoop dat je snel zwanger mag zijn.

@ potje ongeduld hoe voel je je, heb je al last van kwaaltjes. bij mij valt het gelukkig tot nu toe erg mee ben alleen erg, heel erg moe, pijnlijke borsten en super koud maar ja als dat het enige is mag ik toch niet klagen haha

@babybeer hoe voel je je? al klachten. jij bent ook bijna gelijk met mij uitgerekend, spannend he. heb je het al aan je ouders verteld?

@ suusmama beetje laat maar wilde toch nog even zeggen dat ik het met de rest eens ben en dat je een goede beslissing hebt genomen om niet mee te gaan,
waarschijnlijk zou het allemaal wel goed gaan maa je vergeeft het jezelf nooit als het toch fout gaat. ik zou ook zeker geen risico's nemen.

@ binnenvaartschipper wat fijn dat je meteen bij je huisarts teerecht kon en dat het hartje klopt. helemaal mooi. wat een geruststelling moet dat zijn geweest. en nu 3 weekjes wachten... nou ja die zijn zo om toch.

ik voel me tot nu toe erg goed, ben wel super moe en heb het de hele dag koud, maar ben gelukkig niet misselijk dat was bij mijn dochter wel anders. hoop dat het zo blijft.
heb mijn ouders en schoonouders verteld dat we zwanger zijn, ze waren allemaal heel erg blij. het t-shirtje bij mijn dochter heeft zijn werk heel goed gedaan haha.
ook mijn broertje en zusje en mijn schoonzusje vonden het helemaal leuk.
ga denk ik morgen even de huisarts bellen, had bij mijn dochter heel erg last van bekkeninstabiliteit en wil dat deze keer proberen te voorkomen, misschien heeft de huisarts wel goede tips voor me.
oh ja flapuit als ik ben heb ik me op mijn werk ook al versproken bij 1 collega. heb namelijk veel collega's met jonge kinderen dus vaak gaat het gesprek daarover of over bevallen of over andere zwangere collega's. nu hadden we het dus over bekkeninstabiliteit zeg ik met me domme hoofd hoop niet dat ik er nu weer zoveel last van krijg, waarop zij zegt "wat" ben je zwanger dan. nou toen kreeg ik dus een hoofd als een tomaat en hoefde ik verder niets meer te zeggen haha.
gelukkig weet ik dat ze wel haar mond zal houden, dat scheelt.
vanaf nu is het onderwerp kinderen, baby's en bevalling verboden terein voor mij op mijn werk haha.
we willen het volgende week wel al tegen onze zwangere vrienden gaan vertellen, kan ik echt niet mee wachten tot 2 maart als de echo geweest is. dan heb ik me allang versproken.
hoe is het verder met de andere zwangeren onder ons.
en houden de (nog)niet zwangeren goede moed. ik duim voor jullie**************************************************************************************** suc6 met klussen.

kus krista

oh wat een raar letter type ineens...... nou ja weet niet hoe dat komt.

xx

@Krissie...je bent een schat...speciaal voor mij glittertjes, dat doet me echt goed!!! Laten we hopen dat ze werken!
Lijkt me heerlijk om te kunnen vertellen dat je zwanger bent! En dat je je versproken hebt..pf volgens mij zou mij dat ook gebeuren. Wij gaan vandaag vertellen aan mijn schoonouders dat we dit jaar nog gaan trouwen...is ook erg leuk!

Verder geen nieuws hiero.

Kus Tink

hi dames!

@tinkerbell, hihihi nou ik heb nog niet heel erg veel last van kwaaltjes! ben nog niet echt ziek geweest. Ik heb al wel een borstvergroting ondergaan!  
mijn ventje is al helemaal blij! moet hij het straks zien!

@sonica: hartstikke bedankt voor de lieve groet, ik voel me hartstikke goed!

x

hihihi ik heb de grote wisseltruce gedaan. krissie bedankt voor je lieve berichtje. en tink.... ik zou me ook verspreken.... maar ja een paar bij ons in de familie  vonden vandaag wel dat ik best veel naar de wc ging en er best beroerd uit zag... vond ik zelf trouwens niet:p

x

Hai meisjes,

even een update over het bruinverlies, heb het nog STEEDS!!! Alleen 's avonds, gaat gepaard met een beetje buikpijn. Het is echt oud bloed, dikkig. Ik heb het nu vanaf vorige week maandag, best wel gek, he? Ik wacht m'n NOD gewoon  af, als dit zo nog laner doorgaat, ga ik even langs de dokter. Want het is wel heel stom.

Hier is het behoorlijk rustig, zeg!!! Je merkt wel dat er veel zwangeren onder ons zijn!

Nou wie heeft er nog tips of ideeen wat dit zou kunnen zijn.....

Kusjes Mamaita

Terug
Bovenaan