*** Najaar 2008 stoppers ***

Lieve meiden,

bedankt voor jullie reacties... echt heel lief....

In overleg met de huisarts hebben we besloten het nog een week aan te zien. Mocht het dan nog niet loskomen, krijg ik een curretage... Ik hoop dat mijn lichaam het deze week gewoon afstoot, dan kunnen we dit nare gedoe afsluiten.

Vanmiddag lekker lopen brullen en nu kan ik over praten. Mijn moeder en schoonmoeder zijn even langs geweest met een grote bos bloemen, de schatten. We hebben samen een sigaretje gerookt (eentje, want ik blijf er gewoon vanaf.... beter voor de volgende zwangerschap). Mijn mannetje is even naar zijn werk toe en zal straks terug komen. Het is een leeg gevoel. Ik kan wel blijven huilen, maar het is de natuurlijk. Hopelijk mag ik snel weer een regelmatige cyclus krijgen en dan sluit ik me gezellig weer bij jullie aan........ Nu alleen nog niet veel zin in, dus neem even afstand.....

@ suusmama: geeft helemaal niets. Ik vind het heel mooi hoe jullie schrijven over jullie zwangerschap en wij hopen dat ook snel te mogen meemaken.  Dus voel je niet schuldig en beschrijf je gevoel, daar is dit forum toch voor: in goede en slechte tijden.

Tot snel.

Liefs SanPap

Sanpap: De tranen schieten in m'n ogen toen ik je berichtje las. Ik weet precies wat je meemaakt, want bij mij ging het namelijk precies hetzelfde.
Ik ben toen gecurreteerd! Verschrikkelijk meid. Weet niet goed wat ik moet zeggen, want op dit moment helpt niks. Ik kan je alleen heeeeeel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.

Liefs

Wat dubbel hier allemaal op het forum zeg!!

@Tinkerbel: Wat vervelend dat bij jou de r'd zijn gekomen!!! Dat je lichaam je eigenlijk ook zo voor de gek kunt houden hé. Vervelend voor je meid.

@Mamaita: Ik kan je niet helpen met je probleem sorry. Wel vervelend allemaal zeg!!

@MissX: Ik heb een tijdschrift en daar staat een adres in Arnhem waar ze positikleding verkopen. La Bella Vita. Hemelrijk 5. Ze hebben de merken: Mamalicious, Queen Mum, Noppies en Esprit.
Veel plezier vrijdag

sanpap; wat verschrikkelijk nieuws!! moet echt even slikken als ik dat zo lees!!
ik wil jullie heel veel sterkte toewensen de komende tijd met het verwerken maar ook met de eventuele beslissingen die genomen moeten worden..
ik kan me heel goed voorstellen dat je nu even afstand wilt nemen van dit alles, neem de tijd daarvoor!! sterkte

liefs, leentje

Sanpap... meid wat verschrikkelijk....wil je heel veel sterkte toewensen de komende tijd. Idd heel erg dubbel op zo'n forum.

Liefs Iris

Sanpap. Ik wens  jullie heel veel sterkte en de beslissingen die je maakt zullen de goede zijn.

knuffel!

Hier gaat verder alles okee! lekker aant genieten van alles wat ik voel. Ene keer een goed gevoel en de andere  keer ieets pijnlijker.  
Ik vraag me af waar de naam bandenpijn engenlijk vandaag komt? naar mijn weten heb ik geen banden in mijn buik? maar ja

X

@Sanpap meid wat een verschrikkelijk nieuws echt een nachtmerrie, daar reken je echt niet op. ik wens jou en je partner heel veel sterkte. snap heel goed dat je nu tijd nodig hebt om dit te verwerken.  bah, heb er kippenvel van.
liefs krista

Terug
Bovenaan