Najaarsstoppers waar zijn jullie?

pff snap er even helemaal niks van, zie hehelemaal niet wat ik aan het typen ben. Even snel dan maar, de 20 weken echo gehad en alles was goed gelukkig! liefs, leentje

Hoi dames!
Alweer één gearriveerd, welkom Leentje!
Het voordeel van dit forum is wel dat je de vorige reacties nog ziet staan zodat je geen 2e scherm hoeft te openen.......er zitten ook genoeg nadelen aan, zo heb je hier geen smilie's en we missen nu ons overzicht van wanneer de NOD's zijn en ook wanneer iedereen is uitgeteld en hoeveelste kindje je verwacht. Maar dat geeft niet want hiervoor kunnen we een nieuwe plaatsen toch?
Leentje, wat fijn dat alles goed was bij je 20 weken echo!
Pfff zal een opluchting zijn of niet?
Ik moet maandagochtend om 9.45 uur, ik zie er ook tegenop en tegelijkertijd verheug ik mij erop om de kleine te zien. Hij beweegt genoeg, daar zal het niet aan liggen!

Mamaita, jeetje 43 graden. Och, wat ben ik blij dat ik niet bij je ben gaan wonen!
ach het zal ook wel wennen maar toch, als je zwanger bent dan is alles al zwaarder dan normaal en als het dan ook nog zo heet is....puf puf puf,.....ach kan je vast oefenen met puffen!

Jullie waren benieuwd naar mijn vakantie, nou dames, ik had het mooiste weer van de wereld!
De camping was erg mooi en schoon. Er zat een prachtig buitenbad bij waar Jarno zich heel goed heeft vermaakt. Ik ben maar 1x meegeweest omdat ik zo'n overbezorgde moeder ben die niet rustig op de stoel kan zitten als haar kind in het water speelt.
Het enige nadeel van de vakantie was dat het bed in onze caravan niet echt lekker ligt, we hadden er al een extra topmatras op gelegd maar niets ligt zo lekker als ons eigen bedje!

Ik voel me trouwens geweldig op het moment, ik heb nu zelfs weer momenten dat ik de hele wereld wel aankan. Heerlijk, zo mag het wat mij betreft nog héél lang duren die zwangerschap!

Binnenvaartschipper, ik ben wel benieuwd naar jullie kamertje....babykamertjes zijn altijd zo leuk en iedereen heeft weer andere ideeen. Leuk om inspiratie op te doen!
Jammer dat je hier geen foto's kunt plaatsen.
Je hebt dus ook al spullen uitgewassen en gestreken? inderdaad veel werk maar wel leuk!
Ik probeer het te bewaren voor mijn zwangerschapsverlof. Ik heb in mijn vakantie nog twee leuke overslag rompertjes gekocht met lange mouwen. Het is dan natuurlijk een stuk kouder dus lange mouwen mag dan wel.
Wel leuk hoor dat shoppen, als ik nu de stad in ga dan kom ik niet voorbij H&M, Prénatal, C&A, Hema en alle andere winkels waar ze leuke babykleding hebben. Het nadeel is dat ik nog steeds naar neutrale kleertjes moet kijken.....en jij Leentje.....heb je gehoord wat het geslacht is van jullie baby of wou je het niet weten?

Nou ik stop er maar eens mee want volgens mij is het een lang verhaal geworden!

Ik hoor van jullie.....en maandag van Sanpap hé?
Ik zal duimen!

liefs mamajb

Hi ladies,

Gevonden!

Nou zoals Sanpap hoop ook ik in de vakantie weer te beginnen met klussen, alhoewel het voor jou ook erg leuk zou zijn als de rd's nu uitblijven! Ik zit er zelf nog steeds op te wachten, hopelijk morgen, maar het lijkt niet echt door te zetten.
Leentje gefeliciteerd met je goeie echo, mooi hoor!
Ik kan met moeite een paar regels typen, wat een weer hier, zeg. En dan zit ik nog in ons kikkerlandje, Mamaita, respect!
Leuk om te horen dat je je babykamer hebt, binnenvaartschipper. En dat je lol hebt in strijken hihi, nou ja, als je een bijzonder doel hebt kan alles blijkbaar leuk zijn!!

Ik ga er weer eens vandoor. Wel jammer dat we verhuisd zijn, maar de kleurtjes van dit forum zijn wel wat rustiger voor mn ogen. Hopelijk zien we de rest snel genoeg.

Groetjes, Sonica

@Mamajb: Wat fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie achter de rug hebben! Kun je er weer helemaal tegenaan!!
Jij hebt vandaag je 20 wkn echo, spannnend. Ik duim voor je dat alles goed is! Willen jullie weten wat het is? Dan kun je naar de h&m voor 'gekleurde' kleertjes. Haha, Nou ik heb eigenlijk alleen nog maar leuke sportschoentjes en een petje gekocht. Ik vind het gewoon leuk als tie straks geboren is om hem die neutrale kleertjes aan te doen. Lekker babyachtig en je krijgt dan ook leuke kleertje genoeg. Heb ook een blauw met bruin boxkleed gekocht, maar heb alles in een grote tas gedaan. Want we willen niet dat iemand het weet. Wel moeilijk soms hoor!!
@Leentje: Wat fijn dat met jullie kleine alles in orde was! Weten jullie ook het geslacht? of laat je het een verassing?
@Suusmama: Ben jij er ook nog? Ben zo benieuwd hoe het met je is! Want voor jou duurt het niet zo lang meer, als ik het goed heb?!
@ Iris: Wat vervelend dat je allemaal niet zo lekker in je vel zit! En dan ook nog eens die klachten zoals vocht en rugpijn. Zo kun je het ook treffen, ik heb nog steed niks te klagen. Alleen het slapen is wat minder, je kan niet meer zo lekker liggen en als je lekker ligt begint die kleine man te schoppen! haha. Maar ja. Succes met alles zou ik zeggen en probeer te genieten van je kleine meid in je buik, want we moeten nog maar 10 wkn ongeveer! Wat gaat het hard hé! Onvoorstelbaar!

Ik ga maar eens wat doen, 'k zie dat het al 10 uur is geweest. ohhh!
Tot snel

Ha Sonica!

'k Was jou vergeten te schrijven, sorry!
Ik duim voor je dat het bij jullie ook raak mag zijn!!
Spannend hoor! Houd moed meid.

En ja, strijken is niet mijn favorite bezigheid, maar afgelopen week was het toch wel leuk om te doen. Haha.

Dag dames!!
Ik heb net mijn echo gehad, we waren een half uur te vroeg maar we konden vrijwel meteen doorlopen. Gelukkig maar want ik stond op spanning!
Alles is gelukkig goed met de kleine uk, de baby lag mooi rustig te slapen en wel op de kop!
Ik heb precies dezelfde echo gehad van Jarno alleen één ding was anders.........we krijgen een meisje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dacht dat ik het niet meer HAD!
ZO verbaasd was ik, mijn hele denken moet ik nu aanpassen want ik was er van overtuigd dat ik weer een jongen zal krijgen!
Blij ben ik er uiteraard wel mee, echt waar!
We hebben straks een jongen en een meisje, helemaal geweldig.
Ik begon meteen te janken, hi hi hi!
We hebben meteen een lekkere aardbeienslof gehaald voor bij de koffie om het te vieren en leuke chocolaatjes met roze en witte muisjes, voor bij het tweede kopje. We kunnen het toch niet voor ons houden en het maakt ons ook niet uit dat iedereen het straks weet. We hadden al een naam toen ik nog niet zwanger was dus die komt nu mooi van pas. De jongensnaam was tijdens deze zwangerschap al wel 2x gewijzigd. De naam blijft overigens wel geheim.
Zo dit was wel even een egoberichtje maar ik moet dit nieuws eerst maar eens eventjes verwerken.
Ik moet ook nog gaan bedenken of ik een truttige moeder ben of een stoere, dus dat wordt shoppen!
Maar niet te veel want stel dat het toch anders is bij de geboorte..........ach de dame was heel stellig over haar uitspraak.
Ik ben er echt van ondersteboven tjonge!
liefs Mamajb

wat fijn dat alles goed is mamajb; en een meisje, geweldig! wij krijgen een jongetje.
Aangezien ik nog steeeds niet kan zien wat ik typ,m aakt reageren erg lastig, kom later terug.

Terug
Bovenaan