Hoi dames!
Alweer één gearriveerd, welkom Leentje!
Het voordeel van dit forum is wel dat je de vorige reacties nog ziet staan zodat je geen 2e scherm hoeft te openen.......er zitten ook genoeg nadelen aan, zo heb je hier geen smilie's en we missen nu ons overzicht van wanneer de NOD's zijn en ook wanneer iedereen is uitgeteld en hoeveelste kindje je verwacht. Maar dat geeft niet want hiervoor kunnen we een nieuwe plaatsen toch?
Leentje, wat fijn dat alles goed was bij je 20 weken echo!
Pfff zal een opluchting zijn of niet?
Ik moet maandagochtend om 9.45 uur, ik zie er ook tegenop en tegelijkertijd verheug ik mij erop om de kleine te zien. Hij beweegt genoeg, daar zal het niet aan liggen!
Mamaita, jeetje 43 graden. Och, wat ben ik blij dat ik niet bij je ben gaan wonen!
ach het zal ook wel wennen maar toch, als je zwanger bent dan is alles al zwaarder dan normaal en als het dan ook nog zo heet is....puf puf puf,.....ach kan je vast oefenen met puffen!
Jullie waren benieuwd naar mijn vakantie, nou dames, ik had het mooiste weer van de wereld!
De camping was erg mooi en schoon. Er zat een prachtig buitenbad bij waar Jarno zich heel goed heeft vermaakt. Ik ben maar 1x meegeweest omdat ik zo'n overbezorgde moeder ben die niet rustig op de stoel kan zitten als haar kind in het water speelt.
Het enige nadeel van de vakantie was dat het bed in onze caravan niet echt lekker ligt, we hadden er al een extra topmatras op gelegd maar niets ligt zo lekker als ons eigen bedje!
Ik voel me trouwens geweldig op het moment, ik heb nu zelfs weer momenten dat ik de hele wereld wel aankan. Heerlijk, zo mag het wat mij betreft nog héél lang duren die zwangerschap!
Binnenvaartschipper, ik ben wel benieuwd naar jullie kamertje....babykamertjes zijn altijd zo leuk en iedereen heeft weer andere ideeen. Leuk om inspiratie op te doen!
Jammer dat je hier geen foto's kunt plaatsen.
Je hebt dus ook al spullen uitgewassen en gestreken? inderdaad veel werk maar wel leuk!
Ik probeer het te bewaren voor mijn zwangerschapsverlof. Ik heb in mijn vakantie nog twee leuke overslag rompertjes gekocht met lange mouwen. Het is dan natuurlijk een stuk kouder dus lange mouwen mag dan wel.
Wel leuk hoor dat shoppen, als ik nu de stad in ga dan kom ik niet voorbij H&M, Prénatal, C&A, Hema en alle andere winkels waar ze leuke babykleding hebben. Het nadeel is dat ik nog steeds naar neutrale kleertjes moet kijken.....en jij Leentje.....heb je gehoord wat het geslacht is van jullie baby of wou je het niet weten?
Nou ik stop er maar eens mee want volgens mij is het een lang verhaal geworden!
Ik hoor van jullie.....en maandag van Sanpap hé?
Ik zal duimen!
liefs mamajb