Najaarsstoppers waar zijn jullie?

Hey Meiden,

@Missx: Wat leuk om weer wat van je te horen!!
Het gaat nu echt opschieten voor jou! Spannend hoor. Met mij gaat alles ook goed, nog geen last van klachten en voel me dus helemaal top met 31 weken! Heb echt geen klagen.
Ik ben ook echt benieuwd naar onze kleine, wij krijgen net zoals jullie een ZOON!

@Mamajb: Leuk nog een pretecho! Ik vond het helemaal geweldig in ieder geval. Het is toch de laatste keer voordat je je kleintje in het echt ziet.

@ Leentje: Bijna vakantie voor jou, kun je ff lekker bijkomen. Vervelend dat je allemaal zo moe bent. Maar ja, die kleine vreet ook energie!

@Sonica: Voor jou ook bijna vakantie! Geniet er van zou ik zeggen en dan kun je vol goede moed beginnen met 'klussen'

@Suusmama: Ik ben zo benieuwd naar jou?!

Groetjes

hey meiden,

daar ben ik weer!!

Wauw MamaJB een meisje... dus je hebt straks van beide één, leuk hoor!!

Ik ga even niet op iedereen reageren vandaag, dat doe ik volgende week wel een keer (dan heb ik vakantie)...

Hier gaat het allemaal goed, alleen nog geen zwangerschap helaas! Maar we blijven positief, wij gaan zwanger het jaar uit!

Maandag/dinsdag heb ik mijn "eisprong"... al ging mijn temp. vandaag wel ineens omhoog van 36.8 naar 37.1... Misschien is het eenmalig, of zal mijn ei al eerder op bezoek zijn geweest? Nou ja vanavond maar flink aan de klus, hihi.

Heb op een of andere manier een goed gevoel augustus.... wat dat nu weer van voorgevoel is... Of misschien mag ik positief testen in augustus? (Zou leuk zijn) of zal ik zwanger worden in augustus... spannend (ik ben me er natuurlijk ook van bewust, dat het nog wel een jaar kan duren....)

Nou ik ga nu snel aan het werk, want vandaag wil ik om 17.00 uur mijn computer uit kunnen doen en zeggen: Fijne vakantie en tot over 3 weken... Maar in de werkelijkheid is het de laatste dag van de vkaantie, nooit om 17.00 uur naar huis. Dit nog even doen, dat nog even doen, oja dit nog vergeten af te handelen, dit overdragen en dan is het zo weer 18.00 of 19.00 uur en dan heb ik echt vakantie!! Genieten met mijn mannetje!

@ SOnica: veel plezier in Oostenrijk. Onze bestemming is nog niet bekend. Of een last minute of met de auto naar ergens... als het mooi weer is. maar dat zal in onze laatste week zijn. Eerst de tuin verbouwen... en dan rust!

Tot snel.

Liefs SanPap

hoi,

sanpap; ik hoop voor je dat augustus jullie maand word!!! ik gun het jullie van harte! maar eerst even lekker uitrusten in de vakantie, geniet ervan!

wij gaan morgenvroeg weg en komen volgende week maandag weer terug. Hoop dat het weer wat beter wordt, maar ach we zien wel, vermaken zullen we ons wel. toch wel een raar idee dat als het goed is dit de laatste vakantie met z'n tweeen zal zijn!

spreek jullie volgende week weer

liefs, leentje

Dag dames,

Hier ben ik weer even!
Ik betrap mezelf erop dat ik geen zin heb om hier te schrijven. Ik vind het hier niet zo leuk, dit forum is niet leuk bedoel ik. Jullie zijn wel leuk hoor!

Sanpap, ik hoop ook dat het jouw maand wordt!

Leentje jij ook een fijne vakantie, je bent allang weg maar ik wou je toch nog even een fijne vakantie wensen.

Ik heb een pretecho afspraak gemaakt, gewoon voor de zekerheid even. Ik heb hem op donderdag 13 augustus om 20.30 uur dan kan mijn mannetje ook mee.

Verder voel ik mij goed, het zwangerschapszwemmen bevalt echt heel goed. Ik doe het nu elke week. We zijn steeds met ongeveer 18 dames, erg gezellig.
De kleine beweegt ook lekker en dat gevoel wil ik het liefste opslaan ergens zodat ik dat ná de bevalling nog weer eens terug kan voelen. Dat heb ik ook zo gemist toen ik eenmaal bevallen was van Jarno.

Sonica, ik ga ook voor jou duimen meid!

Binnenvaartschipper, jij schiet ook al mooi op hé...

Suusmama, volgens mij moet jij al bijna bevallen toch?
Ik ben zo benieuwd naar je.

nou dames, ik ga nog even lekker relaxen buiten want binnen plak ik straks nog vast aan de stoel.

groetjes mamajb

Hoi dames,

Is iedereen druk of allemaal op vakantie??

Nou ja, ik hoor het wel weer.....

groetjes mamajb

Hey Meiden,

Het is zeker rustig hier!!
Alles goed met jullie?

@Mamajb: al helemaal gewend aan het idee dat jullie een dochter krijgen?
De pretecho schiet ook al weer op voor jullie! Leuk hoor!

@Mamaita: hoe verloopt jou zwangerschap? Geen last van de warmte daar in Spanje?

@Leentje: Hoe was je vakantie? Lekker genoten van jullie samenzijn zonder de kleine?

@Iris: Hoe is het allemaal met jou? Ga je ook nog op vakantie? of ben je al geweest?
Nog veel last van kwaaltjes?

Hier alles goed! Vorige week op controle geweest en de kleine lag netjes met het hoofdje naar beneden en ook al erg laag. Dus die blijft nu gelukkig zo liggen zei de verloskundige. Dat is in ieder geval een hele geruststelling. Je merkt het wel goed hoor, 'k moet nu nog vaker naar de w.c Haha. Alleen ''s nachts is het wat minder.
Het begint nu echt op te schieten hoor, nog een kleine 7 weken te gaan! Word spannend nu.
Verder gaat hier alles z'n gangetje. Niks te klagen dus.

Tot horens

hallo,

ik had gisteren ook al gereageerd, maar zie dat mijn berichtje er niet tussen staat...
moet zeggen dat ik dit forum ook een stuk minder leuk vind, ook al vind ik het nog wel steeds leuk om te lezen hoe het met jullie gaat..

binnenvaartschipper; ja heb een leuke vakantie gehad, we hebben het gelukkig getroffen met het weer en toch ook geregeld een terrasje kunnen pikken of even op het strand liggen..
voor jou schiet het inderdaad op, nog maar 7 weken, spannend hoor!! fijn dat de baby goed ligt dat lijkt me toch ook inderdaad wel een hele geruststelling! fijn dat je je zo goed voelt!1

mamajb; lekker he dat gevoel dat de baby beweegt, geniet daar ook erg van!!
verder alles goed??

nou hier eigenlijk geen bijzonders, gisteren naar de vk geweest en daar was ook alles goed, voel me ook prima en heb eigenlijk nergens geen last van, gelukkig! we zijn verder druk bezig met dingen aan het kopen voor de baby, erg leuk! moet zeggen dat we al best veel hebben, maar goed nu hebben we daar ook tijd voor, als straks de vakantie voorbij is, kunnen we niet zo vaak meer shoppen!

nou ik hoor weer van jullie

liefs, leentje

Hier heel erg slecht nieuws.
De afgelopen anderhalve maand hebben we alleen maar in angst en onrust gezeten om de gezondheid van ons kleine jongetje.
Er waren verschillende dingen niet goed. Triple screening, nekplooimeting, vruchtwaterpunctie en vele extra echo´s.
Het is een hel waar we nu in zitten.
We moesten besluiten wat te doen. Het kindje zou waarschijnlijk de hele zwangerschap niet halen, of wel, maar dan niet lang leven.
Hartje is niet goed, vocht in longetjes en hersentjes.
Verschrikkelijk, had gehoopt dat we nooit voor God hadden hoeven spelen, maar we hebben besloten om het kindje dus te vroeg geboren te laten worden.
Dat zal maandag gebeuren, ze gaan me inleiden en zullen de weeen op gaan wekken. Ik moet gaan bevallen dus.

Kunnen jullie je voorstellen hoe ik me voel, ik voel mijn kleine jongetje af en toe bewegen, heb constant harde buiken en ik ben afscheid aan het nemen van dit mooie geschenk in ons leven.
Hij heeft er wel voor gezorgd dat wij als stel ontzettend naar elkaar zijn toe gegroeid in de afgelopen tijd. Ik hou meer van hem dan nooit tevoren.

Het is een kwestie van bad luck, zeggen de medici, het had normaal gesproken eerder moeten leiden in een miskraam.

Maar een zeer zure tijd waar we ons doorheen moeten vechten.
Ik voel me wel mama en dat neemt niemand me meer af. Ik heb mijn kindje as maandag 18 weken in mij mogen dragen. En tóch heb ik er, ondanks alle zorgen, ontzettend van genoten. Een zwangerschap is het mooiste wat er is.

Vanaf dinsdag zit er dus geen leven meer in mij en zal ik hem een plaatsje geven in mijn hart. Daniël zou hij geheten hebben.
Ik hoop dat het ons gegund is dat we kunnen doorgaan en dat we gezonde kinderen ter wereld mogen brengen.

Dat wou ik even kwijt.

Liefs Mamaita

Terug
Bovenaan