Hey meiden!
Kennen jullie me nog? Ik was erg benieuwd hoe het met jullie is, maar ineens kon ik niet meer op het oude forum! Gelukkig heb ik jullie weer gevonden.
Mamaita, jij bent ook zwanger, GEFELICITEERD!!! Wat een geweldig nieuws zeg! Maar jullie zouden toch net de mm in gaan? Is het nog zonder 'hulp' gelukt? Ben echt heel erg blij voor je. Hoe voel je je?
SanPap, hoe is het met je? Hebben de duivels nog doorgezet? Hoop zo dat het snel raak is voor jullie!
Connie, een meisje, wat geweldig! Wat super om zo een gezinnetje te hebben met een jongen en een meisje! Nu kun je lekker gaan shoppen! Hoe voel je je verder? Groei je goed?
Binnenvaartschipper, zo te lezen gaat het goed met de voorbereidingen, druk met het kamertje! Hoe voel jij je? Hou je het nog een beetje vol?
Leentje, super dat alles goed was op de 20-weken echo! En een jongen, wat gaaf!! Nu kun jij ook lekker gaan shoppen! Hebben jullie al een naam bedacht??
Sonica, ook nog druk aan de klus zo te lezen... Hou je het nog een beetje vol? Hoop ook voor jullie dat het heel snel raak is!! Ik duim hoor!
Iris, ik zie op dit nieuwe forum nog geen berichtje van je staan, maar hoop dat alles goed met je is. Het schiet op nu he?? Hoe voel je je?
Hier gaat het erg goed. Morgen alweer 37 weken en mag vanaf dan ook thuis bevallen. Vind het zo spannend allemaal! Maar zie er niet tegenop. We zijn er ook helemaal klaar voor. Kamertje is klaar, kleertjes liggen gewassen en gestreken in de kast, bed staat op klossen, de box staat al en voor de zekerheid is de ziekenhuistas al gepakt. Ik voel goed dat de kleine is gedaald. Heb al vanaf 32 weken last van indalingsweeen, gelukkig de laatste twee weken wat minder. Maar voel nu bijna de hele dag door flinke druk op m'n bekken en steken van onder. Zal er allemaal wel bij horen!? Ben nu bijna 11 kilo aangekomen en buikje mooi van voren, ben er super trots op! Maar moet zeggen dat ik er langzaamaan wel genoeg van begin te krijgen. Niet zozeer lichamelijk, maar meer dat ik zo ontzettend nieuwsgierig ben!! Kan en wil niet meer wachten, haha!
Nou, ik zal jullie op de hoogte houden hoor! En natuurlijk blijf ik af en toe bijlezen, want ben ook heel erg benieuwd hoe het met jullie gaat. Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb, m'n geheugen laat het echt zoooo afweten!!
Liefs en dikke kus, ikke