hallo meiden
ikke; wat fijn om weer eens van je te horen!! en 37 weken al, kan me voorstellen dat je nu toch ook wel heel erg benieuwd bent naar dat kleintje in je buik. zo te horen ben je er helemaal klaar voor!!
wij hebben inderdaad al een naam bedacht, (die ik wel voor me houd), vond dat wel lastig voor een jongetje, een meisjesnaam was zo bedacht, maar nu zijn we er ook echt uit voor een jongensnaam!!
mamajb; toch nog een extra echo, ja ze kunnen het inderdaad wel eens mis hebben.. kan me wel voorstellen dat je even moet omschakelen. ik had ook echt in m'n hoofd dat het een jongen zou worden, als wij te horen hadden gekregen dat het een meisje zou wordne, dan zou ik ook even moeten omschakelen.
Ik ben nu vandaag 22 weken en ben 2 kilo aangekomen, vind dat nog wel netjes! maar 4,5 kilo valt toch ook nog wel mee?? heb het wel eens veel meer gehoord hoor!!
sonica; ja wachten duurt altijd lang he?! misschien achteraf dat je inderdaad denkt van goh het valt nog wel mee, maar ja daar heb je nu niks aan

ja we zijn inderdaad al druk aan het kijken, kamertje staat al klaar (tenminste de meubeltjes dan,) en we hebben laatst ook weer een stoer setje kleding gekocht. verder nu druk bezig met rondkijken... we hebben bijna vakantie, dus dan gaan we mooi veel inslaan, dan hebben we beide tenminste tijd!!
met mij verder gaat alles goed, ben wel soms wat benauwd als ik in bed lig, beetje aan het zoeken naar een goede houding! verder ook erg moe, maar dat komt ook door het vele werken en de wisselende diensten (de ene dag tot 22:00 werken, de volgende dag om 7:00 weer beginnen) ach ja vandaag lekker een dagje vrij, morgen en overmorgen werken en dan lekker vakantie!!!!!!!! heb daar zoveel zin aan even lekker niks doen!
liefs, leentje