Najaarsstoppers waar zijn jullie?

wel van harte gefeliciterd dat alles goed is! vergeet jullie niet hoor, maar dit is echt niet handig! voor iedereen die weer begint met klussen veel succes! houd ons op de hoogte!
liefs, leentje

Hey Mamajb: Wat leuk een meisje!! Hebben jullie straks van allebei wat. Heel erg leuk!

Leentje: En jullie ook een jongen! net zoals ons!
Geniet ervan meid.
Ik snap trouwens niet dat jij niet kan zien wat je typt?! Ik zit in een mooi schermpje te typen onderaan de berichten. Is ideaal, want je kan ook gelijk zien wat een ander had geschreven. Hoef je niet te tobben met 2 schermen.
Nou succes, hoop dat het snel lukt.

hehe... eindelijk kan ik zien wat ik typ. Ik had dus geen schermpje onderaan staan, heb al gemaild met de redactie en nu eindelijk lukt het me dan..
Nu ook even een uitgebreidere reactie van mijn kant, moet zeggen dat ik het ook wel gemist heb om even te kletsen op het forum..
Maar goed we krijgen dus een jongen, erg leuk!! ik heb dat van het begin af aan ook gedacht..
Voel m'n kleine vent ook al goed bewegen, erg leuk!! geniet echt van deze tijd.
Gisteravond hebben we een kinderwagen uitgezocht, we moeten alleen nog wel even wachten totdat deze geleverd wordt maar goed we hebben de tijd.
@ binnenvaarschipper; wat gaat de tijd snel zeg, nog maar 10 weken!! geniet nog even van de laatse weken, kan me voorstellen dat strijken toch anders wordt als je allemaal dat kleine spul voor je hebt..
@sanpap en sonica; ik hoop dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben!! duim voor jullie

nou dit was het even voor nu!!

liefs, leentje

Hey meiden!

Kennen jullie me nog? Ik was erg benieuwd hoe het met jullie is, maar ineens kon ik niet meer op het oude forum! Gelukkig heb ik jullie weer gevonden.

Mamaita, jij bent ook zwanger, GEFELICITEERD!!! Wat een geweldig nieuws zeg! Maar jullie zouden toch net de mm in gaan? Is het nog zonder 'hulp' gelukt? Ben echt heel erg blij voor je. Hoe voel je je?

SanPap, hoe is het met je? Hebben de duivels nog doorgezet? Hoop zo dat het snel raak is voor jullie!

Connie, een meisje, wat geweldig! Wat super om zo een gezinnetje te hebben met een jongen en een meisje! Nu kun je lekker gaan shoppen! Hoe voel je je verder? Groei je goed?

Binnenvaartschipper, zo te lezen gaat het goed met de voorbereidingen, druk met het kamertje! Hoe voel jij je? Hou je het nog een beetje vol?

Leentje, super dat alles goed was op de 20-weken echo! En een jongen, wat gaaf!! Nu kun jij ook lekker gaan shoppen! Hebben jullie al een naam bedacht??

Sonica, ook nog druk aan de klus zo te lezen... Hou je het nog een beetje vol? Hoop ook voor jullie dat het heel snel raak is!! Ik duim hoor!

Iris, ik zie op dit nieuwe forum nog geen berichtje van je staan, maar hoop dat alles goed met je is. Het schiet op nu he?? Hoe voel je je?

Hier gaat het erg goed. Morgen alweer 37 weken en mag vanaf dan ook thuis bevallen. Vind het zo spannend allemaal! Maar zie er niet tegenop. We zijn er ook helemaal klaar voor. Kamertje is klaar, kleertjes liggen gewassen en gestreken in de kast, bed staat op klossen, de box staat al en voor de zekerheid is de ziekenhuistas al gepakt. Ik voel goed dat de kleine is gedaald. Heb al vanaf 32 weken last van indalingsweeen, gelukkig de laatste twee weken wat minder. Maar voel nu bijna de hele dag door flinke druk op m'n bekken en steken van onder. Zal er allemaal wel bij horen!? Ben nu bijna 11 kilo aangekomen en buikje mooi van voren, ben er super trots op! Maar moet zeggen dat ik er langzaamaan wel genoeg van begin te krijgen. Niet zozeer lichamelijk, maar meer dat ik zo ontzettend nieuwsgierig ben!! Kan en wil niet meer wachten, haha!

Nou, ik zal jullie op de hoogte houden hoor! En natuurlijk blijf ik af en toe bijlezen, want ben ook heel erg benieuwd hoe het met jullie gaat. Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb, m'n geheugen laat het echt zoooo afweten!!

Liefs en dikke kus, ikke

Hoi dames,

Ikke, wat leuk dat je er ook weer even bent en alweer 37 weken zwanger ohhhh wat spannend zeg!
Ik kan me voorstellen dat je genoeg krijgt van dat wachten....je bent zó nieuwsgierig naar dat kleine baby'tje, het karaktertje, hoe hij/zij eruit ziet. Dan duurt 40 weken gewoon te lang.
De buik en het getrappel mogen gerust doorgaan want dat is erg leuk maar je wilt je kindje gewoon zien!!
11 kilo is erg netjes, dan hoeft het er ook niet allemaal meer vanaf straks toch?

Hier gaat alles goed, ik groei heel erg hard, ben nu 21 weken en 4 dagen zwanger maar ben al 4,5 kilo aangekomen. Ik hoop dat het een beetje binnen de perken blijft want ik heb ook nog eens de hele dag honger!
Verder doen we nog wel een pretecho voor geslachtsbepaling, wij willen het nog even van een ander horen. Ik heb al zoveel verhalen gehoord van mensen die allemaal roze of blauwe spulletjes hadden gekocht en er toch een heel ander geslacht geboren werdt dat ik er al over droom....dus nog even een echo is geen overbodige luxe.
Ik moest in mijn hoofd alles helemaal resetten, ik was er gewoon zó op ingesteld dat het een jongen was........ en ik niet alleen, mijn mannetje ook.
Ik ben er wel erg blij mee dat het een meisje is maar ik ben niet eerder tevreden als het gezond en wel in mijn armen ligt.
Ik ben vooral benieuwd naar het karaktertje, Jarno is een heel druk, prikkelgevoelig mannetje maar kan ook heel erg lief zijn en hij is erg op mama gericht.

Zo ik kom nog wel snel weer deze week maar ik moet nu even aan het werk...

liefs mamajb

Hi allemaal, bedankt voor jullie lieve wensen, ik hoop dat deze ronde snel mag beginnen, ik sta nog even in de wacht.
Hoi ikke, leuk om weer van je te horen. Officieel zijn we nog niet aan de klus hoor, maar aan het droog oefenen. Ik heb in mei een mk gehad toen ik 11 weken zwanger was. Tot mijn eerste menstruatie geweest is moeten we nu even wachten. Da's op zich goed, lichaam en geest kunnen nu ook herstellen, maar het duurt voor mij nu wel lang genoeg. Ach ja, wie weet als we over 10 jaar weer op dit forum zitten zullen we zeggen dat het zo snel is gegaan! Ik hoop dat alles goed gaat voor je de komende weken (en een beetje op tijd ;)) aan de voorbereiding zal het niet liggen.
@Connie, wat een verrassing een meisje! Zeker als je zo in je hoofd hebt dat het een jongetje wordt... Is 4,5 kilo veel als je op de helft bent? Het klinkt nog redelijk hoor. Maar ja, ik ben ook mild gestemd; nog steeds weinig zin in sporten en afvallen terwijl het nu intussen wel nodig is om weer van de bank te komen.
@Leentje, zijn jullie ook al naar jongensspulletjes/slaapkamer aan het kijken?
@Binnenvaartschipper, wat goed om te lezen dat je je nog zo goed voelt. Geniet ervan!
Ik ga ervandoor, nog 2 daagjes werken en dan .... vakantie!! Heb er zin in, lekker naar Oostenrijk (nu maar hopen dat het weer meedoet).
Groetjes, Sonica

hallo meiden

ikke; wat fijn om weer eens van je te horen!! en 37 weken al, kan me voorstellen dat je nu toch ook wel heel erg benieuwd bent naar dat kleintje in je buik. zo te horen ben je er helemaal klaar voor!!
wij hebben inderdaad al een naam bedacht, (die ik wel voor me houd), vond dat wel lastig voor een jongetje, een meisjesnaam was zo bedacht, maar nu zijn we er ook echt uit voor een jongensnaam!!

mamajb; toch nog een extra echo, ja ze kunnen het inderdaad wel eens mis hebben.. kan me wel voorstellen dat je even moet omschakelen. ik had ook echt in m'n hoofd dat het een jongen zou worden, als wij te horen hadden gekregen dat het een meisje zou wordne, dan zou ik ook even moeten omschakelen.
Ik ben nu vandaag 22 weken en ben 2 kilo aangekomen, vind dat nog wel netjes! maar 4,5 kilo valt toch ook nog wel mee?? heb het wel eens veel meer gehoord hoor!!

sonica; ja wachten duurt altijd lang he?! misschien achteraf dat je inderdaad denkt van goh het valt nog wel mee, maar ja daar heb je nu niks aan :)
ja we zijn inderdaad al druk aan het kijken, kamertje staat al klaar (tenminste de meubeltjes dan,) en we hebben laatst ook weer een stoer setje kleding gekocht. verder nu druk bezig met rondkijken... we hebben bijna vakantie, dus dan gaan we mooi veel inslaan, dan hebben we beide tenminste tijd!!

met mij verder gaat alles goed, ben wel soms wat benauwd als ik in bed lig, beetje aan het zoeken naar een goede houding! verder ook erg moe, maar dat komt ook door het vele werken en de wisselende diensten (de ene dag tot 22:00 werken, de volgende dag om 7:00 weer beginnen) ach ja vandaag lekker een dagje vrij, morgen en overmorgen werken en dan lekker vakantie!!!!!!!! heb daar zoveel zin aan even lekker niks doen!

liefs, leentje

hallo meiden

ikke; wat fijn om weer eens van je te horen!! en 37 weken al, kan me voorstellen dat je nu toch ook wel heel erg benieuwd bent naar dat kleintje in je buik. zo te horen ben je er helemaal klaar voor!!
wij hebben inderdaad al een naam bedacht, (die ik wel voor me houd), vond dat wel lastig voor een jongetje, een meisjesnaam was zo bedacht, maar nu zijn we er ook echt uit voor een jongensnaam!!

mamajb; toch nog een extra echo, ja ze kunnen het inderdaad wel eens mis hebben.. kan me wel voorstellen dat je even moet omschakelen. ik had ook echt in m'n hoofd dat het een jongen zou worden, als wij te horen hadden gekregen dat het een meisje zou wordne, dan zou ik ook even moeten omschakelen.
Ik ben nu vandaag 22 weken en ben 2 kilo aangekomen, vind dat nog wel netjes! maar 4,5 kilo valt toch ook nog wel mee?? heb het wel eens veel meer gehoord hoor!!

sonica; ja wachten duurt altijd lang he?! misschien achteraf dat je inderdaad denkt van goh het valt nog wel mee, maar ja daar heb je nu niks aan :)
ja we zijn inderdaad al druk aan het kijken, kamertje staat al klaar (tenminste de meubeltjes dan,) en we hebben laatst ook weer een stoer setje kleding gekocht. verder nu druk bezig met rondkijken... we hebben bijna vakantie, dus dan gaan we mooi veel inslaan, dan hebben we beide tenminste tijd!!

met mij verder gaat alles goed, ben wel soms wat benauwd als ik in bed lig, beetje aan het zoeken naar een goede houding! verder ook erg moe, maar dat komt ook door het vele werken en de wisselende diensten (de ene dag tot 22:00 werken, de volgende dag om 7:00 weer beginnen) ach ja vandaag lekker een dagje vrij, morgen en overmorgen werken en dan lekker vakantie!!!!!!!! heb daar zoveel zin aan even lekker niks doen!

liefs, leentje

Terug
Bovenaan