Najaarsstoppers waar zijn jullie?

Hallo meiden,

Hier ben ik ook weer eens, hebben veel in duitsland gevaren de laaste tijd. Vanaf nu gaan we niet meer zo ver weg, want over 4 wkn ben ik uitgerekend. Anders hebben we straks een duitser! haha.

@Mamaita: Hoe gaat het nu met je? Kun je het allemaal een beetje verwerken? Het zal echt vreselijk moeilijk voor je zijn. Nogmaal heel veel sterkte meid!

@Leentje: Wat gaat het bij jou in één keer hard zeg met 26 wkn! Lekker ff naar Scheveningen geweest! En heerlijk mensen kijken.

@Mamajb: Wat leuk dat je een pretecho hebt gehad! En nu met alle zekerheid: jullie krijgen een dochter!!
Mooi hé, om dat gezichtje te zien?! Ik heb de echo op het babykamertje staan, echt mooi om te zien.
Geniet nog maar ff van je zwangerschap! Ik vind het toch zo snel gaan!!

En suusmama zal inderdaad al bevallen zijn en MissX natuurlijk! Ik ben zo benieuwd?

@Iris: Ben jij er ook nog? Ben ook zo benieuwd hoe jij het er vanaf brengt deze laatste weken!
Ik vind het nu wel spannend worden hoor. Maar zenuwachtig ben ik nog niet, het scheelt misschien dat ik niet weet wat je moet gaan voelen. Omdat het de eerste keer is.
We wachten het rustig af allemaal.
Ben wel vreselijk benieuwd naar ons ventje.

@Sonica: Hoe is het met jou?

Ik ga ff lekker badderen, tot snel.
Liefs

hallo,

mamajb;; ja heb dat ook wel, geniet echt wel van het zwanger zijn en de beweging in m'n buik, alles is nieuw en bijzonder. Aan de andere kant heb ik soms ook wel dat ik denk, dat ik het nu wel weet en zo graag onze kleine knul in m'n handen wil houden... verwarrend soms inderdaad.
wat fijn dat het nu voor jou ook zeker is en je aan het idee gewend bent van een dochter!!

binnenvaartschipper'; nog maar 4 weken, spannend hoor! kan me voorstellen dat je dan niet meer zo ver weg wilt! tijd gaat echt ontzettend snel, maar aan de andere kant niet snel genoeg haha
voel je je verder goed?

ik ben ook heel benieuwd hoe het met iris is en met missx (ikke) en met de rest natuurlijk, sanpap, sonica etc.

ga ook maar eens naar beneden, ben net terug van m'n werk en m'n man zit een film te kijken, die ik dus niet van het begin af aan gezien heb en dus ook gewoon niet snap / volg...

groetjes, leentje

Hallo,

Even snel terwijl de rode kool op het gas staat...

Binnenvaartschipper, nog maar 4 weken, sjonge wat gaat het inderdaad snel zeg!
Ik kan me trouwens ook voorstellen dat jullie nu niet meer zo ver varen, stel je eens voor dat er complicaties zijn of dat je bevallen moet in een ander land!
Moet er echt niet aan denken!

Hahaha, grappig dat we allemaal wel genieten van de zwangerschap maar dat we het eigenlijk ook niet af kunnen wachten!
Ik ben eigenlijk het meest benieuwd naar het karaktertje van dit kindje. Het lijkt me een pittig ding, vooral zoals ze in mijn buik tekeer gaat soms. Ze doet echt niet onder voor Jarno hoor. Jarno schopte wat meer maar dit is een echte draaikont!

Ik ben ook benieuwd naar hoe je je voelt binnenvaarschipper, heb je al veel harde buiken of valt het mee?
Is je kindje al wat ingedaald?
Wanneer moet je weer naar de VK?

Ik moet volgende week weer naar de VK, vanaf nu om de drie weken. Wel leuk om het hartje te horen maar in principe krijg ik gelukkig de hele dag even de bevestiging dat alles wel goed zit.

Vanaf morgen gaat de gekte hier beginnen, mijn broer gaat trouwen voor het stadhuis. Omdat het de tweede keer voor hun beiden is dat ze gaan trouwen hebben ze het op dinsdag gepland. Het feest houden ze vrijdag. Hij woont op een dik uur rijden van ons af dus dat wordt morgen heel vroeg opstaan om de spits vóór te zijn. Ik moet de make up en haar ook nog fohnen van mijn schoonzus dus werk aan de winkel!

Groetjes mamajb

HI ladies,

Ja, na lange tijd ook weer een berichtje van mij. Wat is dit forum ver weg gestopt zeg, dit is niet leuk meer! Met mij gaat het goed, ik begin nu weer hoop te krijgen dat we weer zwanger kunnen worden. De weken na de miskraam waren wat dat betreft een soort menopauze, na 11 weken had ik nog geen rd's! Vervolgens ben ik maar aan de pil gegaan om de boel op gang te helpen. Dit weekend verwacht ik ze dus, die rode duivels, en wat heb ik er naar uitgekeken... dat ik dat ooit nog zou zeggen! Leentje en mamajb, goed om te lezen dat het zo goed gaat met jullie zwangerschappen! Ik denk niet dat ik hier nog (veel) terug zal komen, het forum is zo moeilijk bereikbaar! Maar ik laat het jullie zeker nog wel weten als ik weer echt goed nieuws heb.
Liefs, Sonica

He Leentje en Mamajb!

Haha, wij zijn gewoon de enige hier!! Ongezellig hoor!
Hoe is het met jullie? Houden jullie het allemaal nog vol met die warme dagen?

Hier alles goed, nog maar 2 weken!
De kleine lag met 34 weken al helemaal ingedaald en moest vanaf toen iedere week op controle.
Ik heb één keer last gehad van een harde buik, dat was toch best wel pijnlijk. Ik dacht nu gaat het beginnen! haha, helaas.
Ben het nog niet zat, maar ik kijk er heel erg naar uit. En ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat.
Deze week het bed op klossen gezet en de ziekenhuis tas klaar gemaakt.
Nu nog druk in de weer met m'n keukenkastjes. haha.

@ Sonica: wat vervelend dat je na 11 weken nog steeds geen rd's had, nu hopen dat je cyclus weer een beetje normaal wordt. Kun je tenminste een beetjes bekijken wanneer je het meest vruchtbaar bent. Hoop voor je, dat we je snel mogen feliciteren.
En ik vind dit forum ook helemaal niet zo leuk moet ik zeggen. We staan erg ver weg hoor.

Nou fijn weekend allemaal
Liefs

hallo!!

@sonica; ik hoop dat je snel goed nieuws komt melden! gun het je van harte...
vind dit forum ook een stuk minder leuk, bij de andere keek ik iedere dag haast wel even, hier niet... wel jammer hoor!!

@binnenvaartschipper; nog maar 2 weken... *zucht* ben jaloers!! wou dat het bij mij al bijna zover was, maar goed mag niet klagen...
gaat het echt snel voor jou nu! succes met de laatste loodjes!!

@mamajb; hoe gaat het met jou?

hier geen bijzonders, voel me goed.. merk wel dat ik nu toch echt wel rustiger aan moet gaan doen, maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

liefs, leentje

Hallo dames!

Ook ik kom hier nog maar af en toe kijken, vooral omdat we zo ver weg staan. Waarom kunnen ze niet gewoon de meest recente onderwerpen bovenin zetten??!

Ook jammer dat we een paar dames zijn kwijtgeraakt, zoals Suusmama bijvoorbeeld. Die zal allang bevallen zijn. Ik was zo benieuwd naar haar kleine en hoe het verlopen is!

Hier gaat alles goed hoor, de bruiloft is achter de rug, was leuk. Nu alleen nog een bruiloft in oktober...daar kan ik wel tegenaan zien. We zijn de hele dag uitgenodigd, wel leuk maar op de bruiloft van mijn broer had ik al de hele avond harde buiken, vooral tegen de tijd dat ik normaal in mijn bedje lig. Ik kan echt wel merken dat ik het rustiger aan moet doen, net als Leentje.
Verder voel ik me goed hoor.
Wel soms last van de warmte en broeken met een strakke band onder de buik trek ik ook niet meer aan omdat de kleine dan ontzettend protesteert. Ze wil de ruimte hebben, dus zweer ik momenteel bij de leggings en tuniekjes.

Vanavond ga ik naar de eerste les van zwangerfit, dat is een zwangerschapscursus maar wel wat intensiever dan zwangerschapsgym. Ik hoop maar dat het leuk is en dat ik het aan kan.

Leentje, ik lees dat alles ook goed is met jou. Je schrijft dat je moeite hebt met het rustig aan doen....hahaha, dat heb ik ook wel maar je lichaam dwingt je er wel toe als je niet luistert hoor!

Binnenvaartschipper, ojee, jij schiet ook mooi op zeg!
Twee weekjes nog maar, waggel je al als een eendje of valt het nog mee?
Ik kan me voorstellen dat je ernaar uitkijkt. Ik hoop niet dat je opziet tegen de bevalling.
Geniet nog even van de bewegingen in je buik want die ga je strakjes missen hoor!

Sonica, heb je de rode duivels al of .....
Ik hoop ook voor je dat we je héééél snel mogen feliciteren want ik gun het je zo!

liefs mamajb

hallo,

ja stom he dat de nieuwste onderwerpen niet bovenaan staan, moest nu naar blz. 22!!!! niet echt leuk dit zo, wel jammer, want vind het wel gezellig om elkaar zo op de hoogte te houden.
Suusmama zal inderdaad al bevallen zijn en missx??

kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet tegen de bruiloft in oktober... Een hele dag feest pff, merk toch wel dat ik ook wel meer tegen dat soort dingen op zie... maar goed...
m'n lichaam protesteerd inderdaad wel als ik niet rustig aan doe. Had 's avonds laatst echt last van m'n rug omdat ik teveel gedaan had.. voel me dan al echt groot... dat wordt nog wat!
mamajb; hoe was de cursus gisteren?? ben wel benieuwd...

moet gaan, visite!!

gr heleen

Terug
Bovenaan