Lieve dames,
Mamaita, ik hoop dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Ik heb veel aan je gedacht, het is allemaal zó vreselijk wat je doorstaan moet.
Leentje, fijn dat het goed met je gaat.
Dat je het aandurft zeg, naar Scheveningen met die warmte! pfff ik blijf het liefste zo veel mogelijk binnen met die hitte. Ik ben blij dat het nu niet meer zo warm is.
Mensen kijken is wel altijd heel leuk hé?
Gelijk heb je, geniet er maar lekker van zolang jede tijd nog aan jezelf hebt.
Hier gaat alles ook goed, ik heb al een enorm dikke buik, soms vragen mensen mij wanneer ik ben uitgerekend en dan zeg ik dat ik nog 14 weken moet......dan reageren ze heel verbaasd. Ik moet zeggen dat ik inderdaad dikker ben dan toen ik zwanger was van de eerste. Toen had ik pas deze omvang met 30 weken!
Met de kilo's staat het eventjes stil momenteel, gelukkig maar.
Verder voel ik de kleine goed bewegen en voel ik me echt goed. Alleen net als Leentje sneller moe.
Aanstaande donderdag hebben we nog een pretecho, ik ben dan precies 26 weken zwanger. Het zal een korte echo worden, alleen geslachtsbepaling maar wel leuk om weer even te kijken.
Ik ben nu wel veel ongeruster of alles goed zal verlopen. Ook ivm die mexicaanse griep en of de bevalling goed zal verlopen. Ik droom daarom ook steeds vaker en ben wel een paar keer wakker 's nachts omdat ik het dan in mijn rug heb of toch weer op mijn rug ben gedraaid 's nachts. Als ik op mijn rug lig dan schopt de kleine heel veel, waarschijnlijk is dat voor de baby niet prettig.
Verder heb ik niet veel te melden. Er komt voor mij een drukke (én dure) periode aan, net als toen bij Suusmama (ben heel benieuwd hoe het met haar is maar volgens mij kan ze ons niet meer vinden)
Tot aan mijn zwangerschapsverlof hebben we elke week wel wát. In ieder geval is het vandaag mijn ouders trouwdag, volgende week gaat mijn broer trouwen, mijn moeder wordt 60 jaar, we hebben 2 familieuitjes gepland kort op elkaar. Mijn vader wordt ook nog 60 jaar, mijn nicht gaat trouwen als ik net een dag zw. verlof heb. Ook hiervan de hele dag feest en daartussen nog een stuk of 5 verjaardagen.....oh ja... en wij zijn in september ook 10 jaar getrouwd.....lekker hé?
Dus we hoeven ons niet te vervelen.
Ik hoop snel weer wat van jullie te horen!
groetjes mamajb