Najaarsstoppers waar zijn jullie?

Lieve Mamaita,

Meid, ik kan het niet geloven, ik weet trouwens ook helemaal niet wat ik hier tegen je moet zeggen. Het komt dan meteen zo onpersoonlijk over en dat wil ik niet.
Ik kan je alleen maar zeggen dat ik met je meeleef, ik vind het echt verschrikkelijk!

Ik wou dat ik je kon helpen of er voor je kon zijn...maar dan écht.

liefs Conny

Lieve Mamaita,

Ik zit met tranen in m'n ogen je verschrikkelijke verhaal te lezen.
Wat vreselijk allemaal!
Erg moeilijk wat ik tegen je moet zeggen, want niks daarvan kan de pijn verzachten.
Heel veel sterkte aankomende tijd met de verwerking van dit grote verdriet!!

Liefs

lieve mamaita;

wat een verschrikkelijk nieuws!! ook ik zit met tranen in m'n ogen je verhaal te lezen.. ik vind het echt vreselijk voor jullie..
je bent mama en dat neemt inderdaad niemand meer van je af!
Heel veel sterkte morgen en de tijd die volgt!
ik zal aan jullie denken

liefs, leentje

Lieve mamaita,

Wat ongelooflijk verdrietig dat je dit nu moet meemaken. Ik kan me niet voorstellen waar je doorheen moet (en moest, maandag) maar kan je alleen sterkte wensen. Ik hoop dat jij en je vriend de rust en vrede zullen vinden om dit te verwerken.

Dikke kus, Sonica

hallo dames;

hoe gaat het met iedereen??
hier gaat het goed... weinig tot geen kwaaltjes, merk alleen wel dat ik sneller moe ben.
afgelopen woensdag en donderdag naar scheveningen geweest met vrienden, maar was toch wel erg warm hoor pfff. en dan vooral met die dubbele lagen aan (positiekleding)....
was ook ontzettend druk trouwens.. wel erg gezellig en leuk om mensen te kijken! 's avonds lekker genieten van een hapje en een drankje (geen alcohol uiteraard)..
hebben jullie nog wat gedaan tijdens de vakantie??

nou ik hoop snel weer eens van jullie te horen

liefs, leentje

Lieve dames,

Mamaita, ik hoop dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Ik heb veel aan je gedacht, het is allemaal zó vreselijk wat je doorstaan moet.

Leentje, fijn dat het goed met je gaat.
Dat je het aandurft zeg, naar Scheveningen met die warmte! pfff ik blijf het liefste zo veel mogelijk binnen met die hitte. Ik ben blij dat het nu niet meer zo warm is.
Mensen kijken is wel altijd heel leuk hé?
Gelijk heb je, geniet er maar lekker van zolang jede tijd nog aan jezelf hebt.

Hier gaat alles ook goed, ik heb al een enorm dikke buik, soms vragen mensen mij wanneer ik ben uitgerekend en dan zeg ik dat ik nog 14 weken moet......dan reageren ze heel verbaasd. Ik moet zeggen dat ik inderdaad dikker ben dan toen ik zwanger was van de eerste. Toen had ik pas deze omvang met 30 weken!
Met de kilo's staat het eventjes stil momenteel, gelukkig maar.
Verder voel ik de kleine goed bewegen en voel ik me echt goed. Alleen net als Leentje sneller moe.

Aanstaande donderdag hebben we nog een pretecho, ik ben dan precies 26 weken zwanger. Het zal een korte echo worden, alleen geslachtsbepaling maar wel leuk om weer even te kijken.
Ik ben nu wel veel ongeruster of alles goed zal verlopen. Ook ivm die mexicaanse griep en of de bevalling goed zal verlopen. Ik droom daarom ook steeds vaker en ben wel een paar keer wakker 's nachts omdat ik het dan in mijn rug heb of toch weer op mijn rug ben gedraaid 's nachts. Als ik op mijn rug lig dan schopt de kleine heel veel, waarschijnlijk is dat voor de baby niet prettig.

Verder heb ik niet veel te melden. Er komt voor mij een drukke (én dure) periode aan, net als toen bij Suusmama (ben heel benieuwd hoe het met haar is maar volgens mij kan ze ons niet meer vinden)
Tot aan mijn zwangerschapsverlof hebben we elke week wel wát. In ieder geval is het vandaag mijn ouders trouwdag, volgende week gaat mijn broer trouwen, mijn moeder wordt 60 jaar, we hebben 2 familieuitjes gepland kort op elkaar. Mijn vader wordt ook nog 60 jaar, mijn nicht gaat trouwen als ik net een dag zw. verlof heb. Ook hiervan de hele dag feest en daartussen nog een stuk of 5 verjaardagen.....oh ja... en wij zijn in september ook 10 jaar getrouwd.....lekker hé?
Dus we hoeven ons niet te vervelen.

Ik hoop snel weer wat van jullie te horen!

groetjes mamajb

hallo,

mamaita; net als mamajb heb ik veel aan je gedacht, voelde me ook nog schuldig op een bepaalde manier toen ik gewoon weer een ander stukje schreef, wil niet aan jou / jullie gevoel voorbij gaan.

mamajb; pff jij hebt inderdaad een druk schema tot aan je verlof, neem je 4 of 6 weken van te voren verlof? ik 4 weken... tenminste dat is de planning..
kan het nu nog allemaal goed vol houden, vind wel dat de tijd erg snel gaat, 26 weken al weer!!!
ik ben ook benieuwd hoe het met suusmama is, zij zal toch wel al bevallen zijn of niet? ben erg benieuwd, lees ook bij andere onderwerpen niets van haar...

nou maar goed, ga lekker naar beneden ncis kijken!!

liefs, leentje

Hoi Leentje,

Ik neem 6 weken van tevoren verlof, gewoon omdat ik weet hoe zwaar het op het laatst kan zijn én omdat ik er nog eentje heb rondhuppelen.
Het lijkt mij fijn om alles een beetje rustig aan te doen vooral omdat ik een drukke periode voor de boeg heb.
Mijn zoontje gaat dan gewoon naar de kinderopvang op de dagen dat ik anders had moeten werken zodat ik ook eens aan mezelf toe kom of aan klusjes die nog moeten.

Ik vind ook dat de tijd enorm snel gaat, de kleine beweegt echt heel erg veel, mijn buik hobbelt dan alle kanten op!

We hebben afgelopen donderdag de pretecho gehad en nu is het voor mij ook zeker, we krijgen een meisje!
Ik heb het met eigen ogen gezien. Het gezichtje hebben we in 4D mogen bewonderen en het is een echt meisje met hele elegante lippen en al een redelijk bolle toet haha!
Ze had haar handje voor haar ogen dus die hebben we niet kunnen zien....blijft er toch nog iets een verassing!

Aan de ene kant kan me de zwangerschap niet lang genoeg duren en geniet ik intens van al die beweging in mijn buik en aan de andere kant kan het me niet snel genoeg gaan, raar hoor.
Heb jij dat ook?

Hoe is het met de andere zwangere dames, al druk bezig met de échte voorbereidingen?

veel liefs

mamajb

Terug
Bovenaan