namen van je kindje

hoi

Ik heet voluit Daniëlle Chantal. Daniëlle vonden mijn papa en mama al altijd een mooie naam en altijd is gezegd dat hun eerste dochter zo zou heten...belofte maakt schuld dus ik heet Daniëlle. de 2de naam is de 2de naam van mijn mama.
Als ik een jongen zou zijn geweest zou ik Dylano Franco zijn. Dylano omdat ze dat een mooie naam vinden en mijn papa heet Franco

Groetjes Daniëlle dv Daniëlle (vandaag 8mnd en 1 dag)

Hoi,

Hjerre hebben we niet vernoemd. Alleen de initialen hebben we vernoemd. Mijn man heeft als initialen H.J en zijn vader, Hjerres opa ook. Dat vond mijn man toen altijd geweldig. Na lang zoeken vonden we dus een leuke naam met de H en dat werd Hjerre. Jonathan vond ik zelf altijd al een leuke naam en dus plakten we die erachter. En oude HJ in een nieuw jasje want mijn man en zijn vader zijn wel naar elkaar vernoemd.
Later toen Hjerre al een aantal weken oud was, hoorden we van familie dat Hjerre, Harrie zou betekenen in het Fries. En laat nou net mijn man zo heten hahahahha. Is hij toch nog een beetje vernoemd...

Groetjes Hanneke

Ons zoontje heet Enzo.
Hij is vernoemd naar Enzo Ferrari. Wij zijn helemaal idolaat van de Formule 1 en kijken er al heel ons leven naar. We hebben elkaar ook ontmoet op een beurs dat ging over de Formule 1. En we zijn uiteraard helemaal voor het Ferrari-team.
En het is een echt stoere Italiaanse naam, vinden wij.

liefs
di silva

Mijn man en ik hebben allebei maar 1 naam (waren snel uitgekletst bij de burgerlijke stand, hihi). Vonden het voor Kian ook niet nodig, je gebruikt er toch maar 1.
Liefs Phira

YARI  heet voluit: YARI DJOA

YARI is naar Jaja....Jari Litmanen  
                 ( wij hebben met een Y omdat Yenna ook met een Y is)
DJOA is een combinatie van JO ( mijn overleden vader )
                  en AD ( mijn schoonvader )

YENNA heet voluit: YENNA JOSJA

YENNA vonden we gewoon superleuk
JOSJA komt van JO  , Joke ,( mijn schoonmoeder )
                    SJA van Sjan ( mijn moeder )

Groetjes Marina.

Hoihoi,

Mijn vriend had altijd gezegd tegen zijn moeder als het een meisje is dan vernoem ik haar naar jou maaaaaar het is ook mijn kindje dus als we het gaan vernoemen ook naar mijn mammsie maar het is een jongen geworden het was wel de bedoeling dat hij vernoemt zou worden naar zijn vader want die ook vernoemt naar zijn vader etc etc. maar ik wou gewoon een eigen naam voor me zoontje niks vernoemen dusssss hij heet   Lars
mijn kleine bikkeltje.

Groetjes,

Bianca

Terug
Bovenaan