namen van je kindje

Wij hebben bewust gekozen voor de namen Zoë Dianka.

Zoë betekent leven.
Dianka is vernoemd naar mijn vriend ; Dirk mijzelf ; Anita en mijn nicht ; Karin.

Karin was de eiceldonor voor ons.
Zonder haar was Zoë er niet geweest.
Vandaar dat we haar wilden benoemen.En........ze is er supertrots op dat we haar benoemd hebben.

isabel heet voluit Isabella Louisa.... en eigenlijk zou daar nog frederiqua achteraan moeten naar mn schoonmoeder maar ik dacht dat ik daar later toch psijt van zou krijgen omdat dan mijn eigenmoeder niet vernioemd is. en Louisa komt van de oma van   mijn vriend.

Lior Anna (mijn moeders doopnaam)  Carmella (schoonmoeder)         en
Milo Moshe (schoonvader) Johan (mijn vaders doopnaam  en de naam van mijn vaders opa)
Dit is niet omdat ik dit wilden. Ik wilde ze 'gewoon' Lior en Milo noemen, eventueel met een tweede mooie naam. MIjn moeder is erg ehm...is er een aardig woord voor? zal het maar even 'pushy' noemen. Ze heeft ons een aantal keer tijdens de eerste zwangerschap niet zo subtiel gezegd 'ik ben haar oma, ik geloof dat ik het wel verdiend heb om vernoemd te worden' en zulk soort opmerkingen.
Gelukkig gebruiken ze de namen bijna nooit; Lior is echt een Lior en Milo is echt een Milo, daar heb ik al die andere namen niet bij nodig

hier nog een litmanen kindje hhihihi....lijkt wel afgesproken he marina
zijn doopnamen zijn petrus Jonas....en die komen van de peetom en -tante af en zit ook een beetje de naam van me overleden opa in.

Groetjes Nessie mv Alissa en Jari

Terug
Bovenaan