namen van je kindje

Wij hebben Medisch Centrum West bij ons Thuis..

Onze kleine heet Maud Catharina Wilhelmina...Catharina van mijn moeder en Wilhelmina van mijn schoonmoeder.

Groetjes Claudia en Maud-je

onze dochter heet
iris (roepnaam) marlies (mijn moeder) tinie   ( mijn schoonmoeder) en wendy (haar peettante)

als ze een jongentje was waren het de opa's geweest en de peetoom

mijn zoontje heet Arno Rene Nico Otto
Arno is zijn roepnaam is van zijn vader Rene is van opa (mijn vader) Nico is van zijn peetoom (mijn schoonbroer) Otto is van zijn opa (mijn schoonvader) de namen van pappa opas en oom zijn allemaal ook hun roepnamen ik vond het wel grappig allemaal 4 letters en als er post komt met alleen de voor letters blijft het arno daarvoor had ik het zo gedaan als het een dochtertje was dan was het nomi vanisha romy joan geworden nomi is de laatste 2 letter van mij en de laatste 2 letters van arno vanisha is mijn zusje joan en romy mijn schoonzusjes maar die bewaren we voor het 2de kindje als het een meisje word dan word het zo hahaha
groetjes jami mv arnotje

Leuke topic!

Onze dochter heet Nynke (roepnaam) Claske.
Claske omdat mijn officiële eerste naam Clasina is, mijn moeder heet ook Clasine en mijn Oma heet Sien (officieel ook Clasina). En omdat we nu 4 generaties hebben vonden we het leuk om ook 4 Clasina's te hebben. We hebben het wel veranderd naar Claske, want dat vonden we meer van deze tijd....

Groetjes,
Patty mv Nynke

Matthijs zijn volledige naam is : Matthijs Engelbert Cornelis

Matthijs is de opa van mijn man, Engelbert is een vernoeming naar mijn vader, en Cornelis naar mijn schoonvader.....

Hoi!!!

Ons meisje heet voluit: Linde Mare.
Wij wilden een tweede naam, vinden we gewoon leuk, vernoemen naar de oma's was geen leuke combi.
Ik had de naam Linde Mare al eerder gehoord en vond het lekker klinken + de grote zus heeft ook een tweede naam met een M, wel leuk om dat bij Linde ook te doen.
De grote zus heet voluit: Rozemarijn Maxime, we noemen haar gewoon Roos maar vinden Rozemarijn ook heel mooi, kan ze later zelf kiezen!
Maxime komt van Max, zo noemden mijn ouders haar tijdens mijn zwangerschap (geslacht was nog onbekend!!!)
We gebruiken de tweede namen van de kinderen zelf nooit, als je aan Roos vraagt hoe ze heet zegt ze wel vaak: Rozemarijn Maxime Soeters, erg grappig als een meisje van bijna 4 dat zegt!!!

groetjes Danielle.

Hallo wat een leuke topic,

Onze Yoëll heet gewoon alleen Yoëll haha....en als ie een meisje was geworden dan had ie Chanell geheten.

Yoëll z`n naam betekent:         Jaweh is God

Ik ben niet gelovig opgevoed, maar manlief wel...dus mijn schoonouders waren heel blij met de naam haha....zonder dat we wisten wat de betekenis was hebben we de naam uitgezocht hoor...hij zou eerst nl. Roëll gaan heten maar manlief heeft moeite met de R...hij rrrrolt namelijk enorm en dan kan ie z`n eigen kindsnaam niet goed uitspreken haha

Groetjes Denise

Stijn heet officieel Augustinus Antonius Cornelis en is vernoemd naar mijn schoonvader, mijn vader en zijn papa

Thomas heet officieel Antonius Petrus Marinus Johannes en is vernoemd naar mijn vader, mijn moeder, mijn schoonmoeder en mijzelf

Jolanda

Terug
Bovenaan