A
Anoniem
Guest
Zijn er hier meer met nesteldrang? Ik heb vanavond na het eten nog even de gordijnen afgehaald en gewassen (en ze hangen inmiddels alweer), de badkamer schoongemaakt, de hele bovenverdieping stofgezogen (erg grondig, niet alleen de vloeren, maar ook de plafonds......), helemaal schoongemaakt en mijn man moest nu eindelijk de inloopmat voor in de gang op maat maken. En oh ja, ook het logeerbed moest ineens NU opgemaakt worden, voor het geval de vliezen vannacht (of wanneer dan ook) breken en er iemand bij ons komt slapen om op onze kinderen te passen....
En dan ergerde ik mij ook nog verschrikkelijk aan de vieze gang, die moest nog even schoon. Heb zelfs de plinten op de slaapkamer van onze kids gepoetst (vraag niet hoe, met die dikke buik in de weg). Dit alles tot grote ergenis van mijn man, want die werd natuurlijk ook aan het werk gezet......
Wie oh wie herkent dit??
En dan ergerde ik mij ook nog verschrikkelijk aan de vieze gang, die moest nog even schoon. Heb zelfs de plinten op de slaapkamer van onze kids gepoetst (vraag niet hoe, met die dikke buik in de weg). Dit alles tot grote ergenis van mijn man, want die werd natuurlijk ook aan het werk gezet......
Wie oh wie herkent dit??