nesteldrang

A

Anoniem

Guest
Zijn er hier meer met nesteldrang? Ik heb vanavond na het eten nog even de gordijnen afgehaald en gewassen (en ze hangen inmiddels alweer), de badkamer schoongemaakt, de hele bovenverdieping stofgezogen (erg grondig, niet alleen de vloeren, maar ook de plafonds......), helemaal schoongemaakt en mijn man moest nu eindelijk de inloopmat voor in de gang op maat maken. En oh ja, ook het logeerbed moest ineens NU opgemaakt worden, voor het geval de vliezen vannacht (of wanneer dan ook) breken en er iemand bij ons komt slapen om op onze kinderen te passen....
En dan ergerde ik mij ook nog verschrikkelijk aan de vieze gang, die moest nog even schoon. Heb zelfs de plinten op de slaapkamer van onze kids gepoetst (vraag niet hoe, met die dikke buik in de weg). Dit alles tot grote ergenis van mijn man, want die werd natuurlijk ook aan het werk gezet......

Wie oh wie herkent dit??

Oh ja zulke dagen heb ik zeker ook wel. Vandaag was de energie helaas zoek. Ik had zoveel plannen, maar er is door pijn in mijn bekken en slaapgebrek dus helemaal niks van gekomen. Anders maak ik me daar dan druk om en vandaag had ik echt zoiets van: jammer dan.

Hoe herkenbaar! Ik heb nu lekker verlof en doe alles al wat ik zelf goed kan schoonmaken, mijn man is nog gewoon aan t werk.. heb voor zaterdag al wel plannen gemaakt... wij hebben een schroten plafond boven en die kan je heel makkelijk schoonmaken met de vloerwisser.. gewoon op z'n kop houden zeg maar...

nu wil ik zaterdag de plafonieres schoonmaken, je wil nie weten hoeveel stof er in die dingen is verzameld!!  en dan meteen de plafonds erna schoonmaken...

Mijn man kan me dan ook zo aanklijken van waar is dat nu voor nodig maar gelukkig helpt ie mee zonder morren...

In de achtertuin de coniferen snoeien, diepvriezers schoonmaken, ramen en vitrage benden (boven heb ik vandaag al gedaan)... t staat allemaal nog op programma...

Ik wil dus graag in het ziekenhuis bevallen en dan " doe"   je de eerste 6 cm thuis... daarna naar t ziekenhuis. Ik zei van de week al tegen mijn man dat ik dan wel fijn zou vonden als hij voordat we gingen het bed even recht zou trekken hahahahahahaha crazyyyyyyyyyyy

Hmmm...
Ik heb hier dus helemaal geen last van! Maar ik heb wel een hulp die op dit moment lekker aan he soppen is... Stofzuigen en op mijn knien de wc soppen  lukt me echt niet meer hoor!
Ik ben meer aan het ruimen: oude kleding in een zak langs de weg, kastjes uitruimen, Sint inkopen (nu toch echt klaar!), Pietenpak van de kids naaien die stuk was, knoopjes aanzetten van overhemd.
Met de feestdagen gaan wij op zolder slapen en onze dochter gaat dan naar onze kamer. Kan daar dus nu nog niet zo veel aan doen, behalve troep ruimen. Spulletjes voor haar nieuwe kamer heb ik al gekocht en nieuw rolgordijn hangt al. De baby kan dan in haar kamertje gaan slapen, tot over een jaar ons nieuwe huis klaar is.
De kinderen zijn nu aan het logeren bij oma&opa, heerlijk rustig zo. Straks naar de VK, hoop dat alles weer goed is.
Gr. Sonja

net de douche helemaal klaar... pfff, shirt verknald omdat ik er een paar druppels van dat voegen-wit-maak-spul op heb gekregen... helemaal uitgebeten

maar goed excuus om vanmiddag even een nieuw shirtje te halen

Haha heel herkenbaar hoor!

Ik heb alles al gedaan en nu is het een kwestie van bijhouden, elke dag even door de badkamer even met de swiffer over de vloeren...
Ik zie ook overal vuil en stof en dat moet dan meteen weg haha
Keuken is helemaal gedaan, voorraadkast, washok, gordijnen overal gewassen etc.etc. manlief krijgt het regelmatig te horen als ie iets laat slingeren en ik wil ook dat de woonkamer er pico bello uitziet 's avonds voordat we naar bed gaan, erg he?
Maar wel een gerust gevoel dat alles klaar is en dat ons meisje nu gewoon kan komen hoor!!

liefs daantje

Volgens mij overal hetzelfde. De was meteen doen als er weer een wasmachine vol  ligt ed.  Moet de douche cabine nog doen, maar ben voor de rest klaar. Gisteren kwam ik om half 9 thuis en vriendlief had de huiskamer en keuken al helemaal aan kant, is heerlijk thuiskomen! Geweldig.

Liefs Noah

Hahhaha Saskia...ik zie het al helemaal voor me dat je man je aan zit te kijken van ja ja.. Die blikken krijg ik hier ook weleens...Alles moet gewoon schoon en netjes. Stel je voor zeg dat ik begin...Vanmorgen de bovenverdieping weer ff gesopt en gestoft...Liet ik nog een glazen lamp stuk vallen..Grrrrr. Maar ben ff te enthousiast geweest en daar heb ik mezelf nu dus mee te pakken..En dan moet ik straks ook nog de weekboodschappen doen..Pfffffffffffffffffffff.............

Terug
Bovenaan