nesteldrang

Dank je wel saskia, wat lief van je. Ga ik morgen ff proberen.... aangezien we uiteten gaan kan ik dit mooi s'middags  al doen en dan lekker de hele dag laten staan!

Liefs Noah

hahaha ja meubels schuiven....Nou hebben wij niet echt een grote woonkamer (nou eigenlijk hebben we té grote banken) dus kan niet zo heel veel veranderen, maar de eettafel verschuift nog wel eens...En dan mag Mark inderdaad de lamp weer veranderen...Ach hij is electriciën, dus zo gepiept, maar hij is er niet altijd blij mee. Meestal stuur ik hem al een sms-je voordat hij thuiskomt...En het speelgoed inderdaad, je wilt ze toch genoeg speelruimte geven..Yara heeft al zoveel en dan komt 5 dec er ook weer aan (en mama vind zoveel leuk dat ik altijd te veel koop ) en van de opa's en oma's krijgt ze ook nog kado's voor 5 dec én als de baby geboren word en van ons dan ook nog....Zucht....waar laat ik hetv allemaal haha...

Nou Jess, dat ken ik. Ik koop ook best veel speelgoed, het is ook allemaal zo leuk. En dan die feestmaand, dan komt er weer het nodige bij. Maar soms moet ik echt een beetje ruimen, want je kunt het echt niet meer kwijt op een bepaald moment. En als hij nou ergens niet mee zou spelen, is het makkelijk om weg te doen, maar hij speelt eigenlijk met alles wat hij heeft, dus dat gooi je dan ook niet zo snel weg. Tenminste ik niet.

Nee speelgoed doe ik ook niet weg, zet af en toe iets boven neer en zet dan weer iets "nieuws" beneden meer..Zo blijft het leuk!! Maar stel dat we nu een zoon krijgen dan komt er weer heel ander speelgoed in huis en waar ik dat dan allemaal moet laten hahaha....

Oei, ja, dan word het helemaal vol met speelgoed. Ik heb  vanmiddag een extra opbergkist gekocht, misschien dat het morgen dan echt een beetje opgeruimd wordt.

Zeg Noah, was het gelukt met je fornhuis schoon te krijgen? Ben nieuwschierigggg hahahahha

hihihi, volgens mij heeft mijn mannetje er ook last van.... hij is de hele achtertuin aan t vegen hihihi... kan ook zijn omdat ik de coniferen het getopt en bijgeknipt datie vind dat ik toch wel wat heb gemist hoor... vegen ging niet zo lekker moet ik zeggen

Maar wel lief dat ie zo meedoet met me...

.....  .....  .....

Ik ben ook echt een doos..... heb inmiddels de  plasticzak klaar gelegd en zodra de pannendragers afgekoeld zijn gaan ze erin..... fles amoniak al opgezocht, dus ben heel benieuwd......

zal morgen ff verslag proberen te  doen..., maar ben denk ik niet veel online.... de dag staat vol met afspraken en denk dat als ik rond 21 uur thuis kom, maar 1 ding wil en dat is slapen!!

Liefs Noah

Terug
Bovenaan