nesteldrang

Vind ik toch ook altijd wel lekker hoor een broodje uit de broodrooster en dan zo snel mogelijk de boter erop en dan het liefst kaas of suiker jam jam

Ik ga zo even een badje nemen denk ik! verveeeeeeeeellll meeeee haha

Yess, zag bij het leuke spelletje dat jij ook een partner hebt die Mark heet, grappig ik ook, dat zijn de goeie he?

liefs daantje

Was het badje lekker, danielle? Vast wel.... moet ik ook maar weer eens tijd voor maken. Onze dochter heeft vanmorgen met de bellenblaas gespeeld..... bij oma mag altijd alles..... en nu heb ik gezegd dat ze dat vanavond wel in bad mocht doen..... ik denk dus dat ik vanavond de badkamer nog helemaal schoon en droog kan maken (of laat doen ).... en dat ik daarna een heerlijk badje neem.

Dat broodje kennen we hier jammergenoeg niet. Klinkt echt heel lekker. Heb voor morgen van die plopcroissantjes liggen. Mjammie, het huis ruikt ook direct weer heerlijk.

Straks eerst maar de hutspot opzetten, lekker winterkostje en makkelijk te maken.

Liefs Noah

Nou, ik heb toch nog even de keuken opgeruimd en schoongemaakt, dus dat ziet er weer netjes uit. Dan vind ik het altijd wel zonde om er weer te gaan koken, maar ja .
Was het een lekker bad, Daan ?
Oe, lekker, hutspot. Ik ben de deur niet uit geweest vandaag, dus ik moet het doen met wat ik heb. Maar dat geeft niet want ik had al lekker witlof meegenomen gisteren,dus dat eten we, hmmm.
We hebben wat meubels weggedaan, sidetable enzo, om zo meer speelruimte te creeëren, dus de eethoek krijgt een ander plekje en de tv en de bank ook. We hebben wel even wat te doen zondag, maar dat is idd het punt als je er al één hebt, dan ligt er overal speelgoed. En met één gaat het dan wel, maar ja, dan komt nummer 2 en dan moet er wat gedaan worden. Dus dan doen we dat maar gelijk, voordat we dalijk zelf helemaal nergens meer bij kunnen

Dan ben je niet de enige hoor Bibi... vooral die ellendige kookplaat. Hij is van glas en die pannendingen zijn van gietijzer..... Als iemand nog suggesties heeft hoe je dat gietijzer goed schoon kunt maken hou ik mij aanbevolen! Gietijzer is zo poreus, dan je altijd die vetvlekjes blijft zien!

We kunnen nu de woonkamer niet zo goed meer omgooien doordat we een grote hoekbank hebben, maar voorheen...... .... dan deed ik het vaak alleen.... en dan nog even een briefje op de deur naar de woonkamer hangen voor vriendlief..... "Schrik niet, maar wil je alleen nog even helpen met de tv en electronica?..... Was hij nooit blij mee. , vandaar dat hij ook zo graag een grote hoekbank wou hebben die we nergens anders neer kunnen zetten.

Liefs Noah

Wij hebben de hoekbank er juist uitgedaan en losse banken genomen. Ik vind het ook altijd leuk om de boel te veranderen. Als hij dan thuis kwam, hoorde ik steevast : O, sorry, ik ben het verkeerde huis in gelopen en dan ging hij weer naar buiten om opnieuw binnen te komen, hahaha. Heerlijk die verandering, je wil weleens wat anders, hè.
Dat gietijzer is trouwens idd een ramp, ik heb weleens gehoord dat er mensen zijn die er aluminiumfolie omheen wikkelen en als dat vies is vervangen, dan blijft je gietijzer mooi, maar ja of dat nou zo handig is, weet ik niet.

noah, ik heb even voor je gegoogled... kijk eens hierop?

http://forum.viva.nl/forum/list_messages/31902

Het badje was heerlijk dames!! meteen even doekje door badkamer gehaald haha kon het niet laten!

Wij eten zo andijviestamppot mmmm met spekjes en worst jammmie, dus ik ga naar beneden de aardappels alvast schillen!

Fijn weekend alvast iedereen!

liefs daantje

Terug
Bovenaan