nesteldrang

haha sas dat geeft niet hoor, is alleen maar goed!

En ja Daan ik ben daar ook erg benieuwd naar. Ik lees het antwoord vanavond wel even want ik ga nu aan de slag.

Tot later meiden!

Liefs

Ja hoe leg ik dat uit haha het zijn donkerbruine broodjes met kaneelsmaak enzo die je dan in de oven doet, worden ze lekker hard en dan boter erop met speculaas, zou dat echt brabants zijn? zal eens googlen.

Is erg locaal dan waarschijnlijk, want dit vind ik:

KAATSHEUVEL - Om arme mensen toch van een Sinterklaaslekkernij te kunnen laten snoepen, bedacht opa Mikkers de 'Mikkeman'. Het bakkersechtpaar Jeanne en Eric Mikkers uit Kaatsheuvel maakt de Mikkeman nog steeds van september tot en met 5 december. Van alle nieuw bedachte plaatselijke lekkernijnen heeft de Mikkeman de oudste geschiedenis.Ze zijn populair tot in Tilburg. Een Mikkeman is een zoet broodje met speculaaskruiden.

Oe, Daan, dat klinkt lekker, ik krijg gelijk trek .
Ik kan misschien straks wl even een klein stokbroodje met kruidenboter in de overn leggen, ook zooooo lekker, en zeker met die kou nbuiten brrrrrrrrrr.
Ik heb vandaag ook niet zo'n schoonmaakdrang. Zondag gaan we de inrichting van de kamer nog effe snel omgooien voor de bevalling, dus dan doe ik gelijk de boel schoon, dan is toch alles van zijn plek.

een warm broodje. lekker... t is zo koud ineens dat gewoon brood nu niet echt aantrekkelijk is.....

Winter staat echt voor de deur ja, hier geen sneeuw maar wel ontiegelijk koud!!

t is ook logischer als je de kemer omgooit dat je dan poetst ja... anders is t dubbel werk he.

Wij hebben de indeling nu goed staan dus gelukkig even geen geschuif meer... vorige week wel de box gezet en staat mooi! Later op dat plekje een speelhoekje maken...

T scheelt dat dit bij ons de eerste is natuurlijk en we nog geen speelgoed hebben liggen, anders wordt t een ander varhaal.. dan moet je wel wat inschikken en schuiven..

We hebben we woonkamer voor mijn gevoel nu echt vol staan hoor!! Zeker als onze dochter het dressoir heeft opengetrokken. In 2 kastjes staat speelgoed en dat kan dan echt overal liggen.

Gisteren ging vriendlief nog op spinnenjacht voor mij....... heb zo'n hekel aan die beesten en er liep een hele dikke zwarte over de bank.... toen hij de bank opzij schoof (elementen hoekbank) zag ik me toch een partij lego en blokjes  liggen.... volgens mij heeft ze er gewoon een spelletje van gemaakt .   Direct maar weer even opgeruimd. Ga haar nu lekker op bed brengen en dan zelf ook even de oogjes dicht. Vandaag niet echt iets gedaan.... morgen weer beter.

Liefs Noah

snap ik Noah, als je de halve nacht op bent geweest... lekker in je bedje met de wind en regen buiten!!... slaap lekker!

Oooh die mikkeman lijkt me erg lekker. jam jam. ik heb me even een broodje in het broodrooster gedaan. Niet veel bijzonders. Morgen zal ik mezelf weer eens verwennen met een luxe broodje.

Saskia: dat heb ik ook hoor. omdat het de eerste is heb je nog geen ander speelgoed etc waar je rekening mee moet houden. Lekker makkelijk nog.

Noah en Daan..vandaag lekker rusig aan doen joh!

Terug
Bovenaan