Net begonnen met klussen voor 2e kindje

hehe ik heb jullie gevonden!
Hoe is het met iedereen? Ik moet geloof ik weer even flink bij lezen hihi! Sorry dat ik even niks van me heb laten horen, mn mannetje was lekker vrij en natuurlijk druk met mn dochter der verjaardag.

Helaas nog niet zwanger. Heb een paar keer wat oud bloed verloren dus ik beschouw dat maar als ongi. Van het weekend komt de klus periode er weer aan!

Ik was trouwens suuzje 1985
Ik moet trouwens echt wennen aan het nieuwe forum!

Oh ja en mn NOD is 27 juli

Zijn jullie toevallig ook zo hyves verslaafd?? Het is misschien wel een leuk idee om een privehyves op te richten en dan zo ook gezellig door te kletsen!

Goed idee?!

Ja ik hyve veel laat maar weten waar ik heen moet!
leuk!
En dat werkt beter dan dit forum denk ik.

Debs

Ik heb er een prive hyves van gemaakt zodat ook niemand de hyves kan zien. Zo kan ook niemand meelezen of dat 1 van je vrienden op hyves kan zien dat je voor een tweede bezig bent. wel zo handig toch.

iemand die mee wil doen moet even zn email geven dan kan ik je uitnodigen!

ik zit zelf niet op hyves dus dat zal wel lastig worden zeker?
of kan het dan ook?
@ debs en sanne, gezellig we zijn weer compleet!
ik zit inmiddels op dag 27,nog steeds aan de klus en wacht nog tot zaterdag met testen, al zegt dat niets met die 40 dgn die er de vorige x tussen zaten, ik hoop het wel hoor!
na daantje is er niemand nog positief geweest toch?
hey dit schrijfvakje is wel ineens groter geworden, dat is wel fijn, kun je tenminste nog meer zien dan die 2 regels.
heb nog een lekker verhaal trouwens, romy heeft zo erg luieruitslag, nou zit ze al een paar dagen op een doek in dr blote billen, zag ik haar gister ineens heel geconcentreerd kijken, had ze gepoept en was dat aan het onderzoeken!
heb zo gelachen, zat ze met dat garnalenvingertje te peuteren, mn moeder vroeg al of ik een foto had gemaakt maar daar heb ik toch niet echt de tijd voor genomen, wilde het ook niet erger maken dan het al was,haha
gr miranda

haha ja dat vinden ze altijd erg interessant! Wel lastig he die luieruitslag vooral met dat warme weer dan is zo'n luier toch wel erg broeierig!

Je kan wel heel makkelijk een hyves aanmaken hoor als je dat leuk vind natuurlijk. Kijk uit want het is wel verslavend hihi!

hey meiden ik heb jullie weer gevonden
snap er nie veel van hoor maar goed
hoe gaat het verders met jullie?
zijn er nog nieuwe zwangere bij gekomen?
hier hebben we weer flink geklust en heb ik volgende week vrijdag mijn nod (hoop het niet)
voor de rest afgelopen weekend heelijk naar zee geweest en hebben we genoten van het weer indy lekker kliederen met water en zand scoort altijd goed bij kinderen

groetjes indys mama

Terug
Bovenaan