Net begonnen met klussen voor 2e kindje

@ Natasja: Wat jammer, op naar de volgende vruchtbare ronde!!!

@ Rinia: welkom!

Omdat ik nu een test in huis heb waarmee ik eerder kan testen, weet ik nu dat ik komende donderdag de test ga doen. Ben trouwens helemaal niet misselijk, borsten voel ik ook niet, alleen die vreselijk zeurende buik! En dat geeft me toch hoop, omdat ik dat nooit heb. Ik ben ook al een jaar van de pil af omdat ik dat niet meer wilde, dus het zijn ook geen 'ontpillingsverschijnselen'.

Wie:                          
 moeder van:                    
 ronde:    

Debs
 zoon bijna 3
 1e

Ukkie
 dochter bijna 2
 2e

Daantje
 zoon 15 mnd
 1e

Mvj
 zoon bijna 3
 2e

Sylvana
 zoon 1,5
 2e

Karin
 dochter bijna 2
 3e

Indysmama
 dochter 1,5
 1e

Rinia

1e

Hallo allemaal,

Ik had jullie verhaaltjes al eventjes een beetje gelezen laatst, en ga nu toch ook mezelf maar voorstellen.
Ik ben mama van een dochter van anderhalf en mijn man en ik zijn aan het klussen voor een tweede kindje, nu in ronde 3.
Ik heb een onregelmatig cyclus. Ik lees/hoor dat dit het dan moeilijker kan lukken. Zo had ik er nu 26 en een keer 34 dagen tussen. Lastig om dan de vruchtbare periode te bepalen. Maar we zien wel. Voordat ik zwanger was van onze dochter had ik hier ook al 'last' van. We waren na ca. een half jaar zwanger. Dat eindigde in een miskraam (8 weken). Na weer een keer ongi te zijn geweest, was het weer raak. Na een spannende 12 weken konden we gaan genieten!
Onze dochter is in december 07 geboren. En nu vinden we het dus tijd voor een tweede. Ik merk dat ik er wel meer mee bezig ben dan mijn man. Hij zegt dat zelf ook. Bij de eerste was hij er zo aan toe om vader te worden. Nu vindt hij het met z'n drietjes ook prima. Maar we hebben natuurlijk samen besloten voor een tweede te gaan. Is dit voor sommigen van jullie ook herkenbaar?
Ik weet niet hoe ik mezelf moet toevoegen in het lijstje?? Ik vind het wel leuk om lekker mee te kletsen.

Groeten

Welkom sunshine!

Ja heel herkenbaar, wat je man betreft. Maar nu de spannende dagen van wel of niet zwanger er aan gaan komen, beginnen bij hem ook de kiebels. Mocht ik nu niet zwanger zijn, dan weet ik zeker dat ik hem er weer 2 weken niet over zal horen. Maar ik ben dan ook wel weer heel extreem hoor. Kan aan niks anders denken!
ik zal je even bij het lijstje zetten:

Wie:                          
 moeder van:                    
 ronde:    

Debs
 zoon bijna 3
 1e

Ukkie
 dochter bijna 2
 2e

Daantje
 zoon 15 mnd
 1e

Mvj
 zoon bijna 3
 2e

Sylvana
 zoon 1,5
 2e

Karin
 dochter bijna 2
 3e

Indysmama
 dochter 1,5
 1e

Rinia

1e

Sunshine
 dochter 1,5
 3e

nou meiden hier was het andersom

mijn man was eigenlijk al veel eerder weer toe aan een nieuw kindje, maar ik zelf nog niet, vond het (heel raar hoor) niet eerlijk tegenover mijn dochtertje, moest ze alweer zo snel d'r plekje opgeven haha, maar nu zou ik liefst gisteren al zwanger zijn.

mijn man vraagt ook iedere keer na t klussen, of er al een kleintje komt haha, ook geen geduld dus.

k probeer maar gewoon niet te veel eraan te denken maar dat valt niet mee, ben de dagen aan t aftellen, tot volgende week dinsdag???

weltrusten alvast

hallo allemaal, is er nog een plekje vrij?
mag ik me even voorstellen!
ik ben miranda, bijna 37 en heb een heerlijke dochter van 9,5 maand genaamd romy.
ik wilde nooit kindjes maar ik ben helemaal om, haha.
vanwege mijn leeftijd gaan we ook weer aan de slag!
ik geef nog steeds bv en ben nu pas voor de 2de x ongestelt geworden en er zat nu 5wkn tussen.
volgende week gaan we maar beginnen, niet zo gezellig op de kalender maar zo zijn de kansen iets beter.
leuk om zo met elkaar te delen hoe het gaat!
hoop dat ik ook mee mag doen!
Groetjes Miranda

Welkom Miranda!

Wie:                          
 moeder van:                    
 ronde:    

Debs
 zoon bijna 3
 1e

Ukkie
 dochter bijna 2
 2e

Daantje
 zoon 15 mnd
 1e

Mvj
 zoon bijna 3
 2e

Sylvana
 zoon 1,5
 2e

Karin
 dochter bijna 2
 3e

Indysmama
 dochter 1,5
 1e

Rinia

1e

Sunshine
 dochter 1,5
 3e

Miranda
 dochter 9,5 mnd
 1e
Is er inmiddels al nieuws dames? Ik moet eigenlijk wachten tot volgende week dinsdag, maar heb nu een test in huis die je al eerder kan gebruiken. Na wat rekenen kan ik dan donderdag al testen. ?!?!?!?!?
Toch denk ik deze keer van niet. Heb een vervelende buik, maar bedenk me opeens dat het een blaasontsteking kan zijn, heb ik al eens eerder gehad, dus ken het gevoel. En zwanger zijn deed vorige keer geen pijn bij mij.
Ga morgen even naar de huisarts. Wel een domper als het zo is, want ik begon even te denken dat er in mijn baarmoeder iets was begonnen!
Jullie horen het wel!

Debs

Hoi meiden

ik had zaterdag mijn nod maar was vergeten een test te halen (druk met nieuwe baan). nu ben ik vandaag maar naar de winkel gegaan voor een test.
Als ik morgen vroeg nog niet ongesteld ben doe ik hem.

Groetjes Danielle

ik laat het morgen wel weten

@danielle
geweldig ben je, om je nod te vergeten, wij tellen hier allemaal af en jij bent er gewoon overheen!!! duim voor je dat je morgen een positieve test hebt... laat het maar snel weten!!!

zit zelf denk ik met een schimmelinfectie pfff hoe kom je er aan???!!! morgen ook even langs de dokter, zou dat kwaad kunnen zo'n  kuurtje voor een eventuele zwangerschap???
zal t gelijk maar vragen...

aan alle "nieuwe meiden" welkom!!! met z'n allen is t gezellig want we zitten allemaal int zelfde schuitje, klus se...

groetjes ukkie

Terug
Bovenaan