Net begonnen met klussen voor 2e kindje

ow daantje wat spannend........... Ik hoop voor je dat ie een hele dikke vette streep laat zien!!!!!! Ik duim voor je!

groetjes guppie

Hoi meiden, ik kom even 'inbreken' voor Ukkie.
Ik kom van het andere 'tweede kindje' forum.

Ik heb ook al twee keer een schimmelinfectie gehad en de kuur die je daarvoor krijgt (eitjes om 'op te steken') kan helemaal geen kwaad voor je kinderwens of een eventuele zwangerschap.
Deze kuur mag zelfs gegeven worden tijdens een zw.sch.
Ik zal straks boven even kijken of ik het doosje nog heb, dan zet ik de naam er nog even bij.

Groetjes!
Maud

Hoi meiden

Ik ben nieuw hier dus ik zal me even voorstellen. Ik ben Suzanne en heb een dochtertje van bijna 1. Deze maand hebben we besloten om er weer voor te gaan!.....spannend!!!
Met mn dochtertje was ik binnen vijf maanden zwanger dus achteraf noog aardig snel. Ik heb ongeveer eind deze maand mn NOD dus ben erg benieuwd!!
Mag ik me ook bij jullie voegen om gezellig mee te kletsen?

x

Leuk! het wordt steeds gezelliger hier!

Suzanne welkom!

Wie:                          
 moeder van:                    
 ronde:    

Debs
 zoon bijna 3
 1e

Ukkie
 dochter bijna 2
 2e

Daantje
 zoon 15 mnd
 1e

Mvj
 zoon bijna 3
 2e

Sylvana
 zoon 1,5
 2e

Karin
 dochter bijna 2
 3e

Indysmama
 dochter 1,5
 1e

Rinia

1e

Sunshine
 dochter 1,5
 3e

Miranda
 dochter 9,5 mnd
 1e

Suzanne
 dochter bijna 1
 1e
@ Danielle: Ik duim voor je morgen! laat het ons weten he!!!

Ben ik trouwens niemand vergeten in het schema?

Super zo'n schema!

Oh ik vind het weer zooooo spannend. Bij de eerste had ik dat ook, had het nu iets minder verwacht maar nee! Wij vrouwen zijn gewoon ongeduldig en nieuwsgierig haha!

Ik heb trouwens gelijk nog een vraagje
Ik heb dit weekend denk ik mn ei gehad en ik had vandaag opeens een beetje bruine afscheiding....vreemd he. Heeft iemand hier ervaring mee? Bij mn vorrige zwangerschap had ik dit volgens mij niet. hmmm

zooo grappig al die verhalen over het leggen van een ei!
Ik zie iedereen thuis al tellen in de agenda, we weten niet snel wat we willen maar als we het weten moet het wel nu, haha
@ debbs, wanneer ga je testen, spannend hoor!

Leuk dat ik toegevoegd ben tot DE lijst.

Omdat mijn ongi zo onregelmatig is heb ik nu elke keer gedacht, ik wacht wel tot het minstens 45 dagen verder is! En dat is pas lang wachten!! Maar zo voorkom ik voor mijn gevoel wel teleurstellingen.
Zo zou ik afgelopen ronde moeten wachten tot 20 juni...hihi...ben imiddels al ongi geweest en dus weer druk aan het klussen.
Het ligt toch ook aan je cyclus wanneer je kunt testen? Tenminste zo doe ik het wel.

Groeten

hallo klus dames!
even een vraagje, klussen jullie iedere 2 of iedere 3 dagen?
en is het bij jullie ook zo'n "kom schat je moet weer even"momentje?
wij gaan volgende week weer aan de slag.
we hebben eindelijk een trouwdatum geprikt ( de vorige x kwam romy er tussen door) en nu willen we ook graag eerst nog een kindje maar dat betekend wel dat het niet zo lang mag duren om zwanger te raken, anders is de baby nog veel te klein of ik heb nog een megatoeter in mn jurk.
wel leuk alle voorbereidingen maar dat kindje zit toch ook wel in je achterhoofd!
ik ga nu 3 daagjes naar een vriendin dus ben even afwezig.
voor diegenen die nog gaan testen: heel veel succes!
grtjs miranda

Terug
Bovenaan