Net begonnen... spannend!

Hallo Allemaal, 

Ik kom gezellig mee praten als jullie dat goed vinden ;). Mijn vriend (27) en ik (30) hebben in augustus ook besloten om het te gaan proberen. We zitten nu in 'ronde 3'. Net mijn ovulatie gehad dus nu duimen dat mijn NOD 4/5 nov. gaat worden.
Groetjes! 
 
Hallo,
Wij zijn deze maand ook voor het eerst begonnen. In augustus mirena laten verwijderen. Vorige week voor het eerst "zijwieltjes eraf" zeg maar :p  Ik heb vandaag een trekkerig gevoel in mijn buik en zo'n vervelend zeurend gevoel in mijn onderrug. Ik zou pas 9 november weer ongesteld moeten worden. Miss dat de eisprong toch later was? dan vorige maand. Vorig maand voelde ik de eisprong heel duidelijk met een stekend gevoel. 
 
Anyway. Sinds we besloten hebben het te proberen lijk ik wel obsessief. Ik ben al 34. En tot een jaar geleden had ik eigenlijk niet echt de behoefte aan kinderen. Dus dit is allemaal wat vreemd lol. 
 
Heb wel veel afkortingen geleerd in de afgelopen 3 maanden! Tot 5 minuten geleden wist ik niet eens wat NOD was XD 
 
Mijn eerste cyclus was 31 en vandaag ongesteld geworden maakt tweede cyclus 25 dagen. Misschien vanaf ronde 3 dan 28 dagen? Haha, nieuwe ronde nieuwe kansen!
succes!
 
Hoi meiden,
Hoe staat het er ondertussen voor bij jullie? Ik zit nu op dag 19 van mijn cyclus dus wacht nog geduldig af wanneer de natuurlijke menstruatie gaat komen. Sinds donderdag wel hoofdpijn vrij dus dat is super fijn. Wel vorige week wat last gehad van steken. 
Ik hoop dat ik snel een mooie cyclus heb zodat we echt aan de slag kunnen gaan, kan niet wachten! 
Hoor graag hoe het met jullie gaat! ?
 
Hallo iedereen,
Na 12 jaar in september gestopt met de laatste pilstrip. We hebben al een zoon van 12 en zouden graag een tweede willen. Op 20 september om precies te zijn gestopt met de laatste pilstrip. 24 september t/m 29 september onttrekkingsbloeding.
Hierna 18 en 19 oktober 2018 lichte bloeding, niet zoals een normale menstruatiecyclus hoort te zijn. Maar ik weet niet zeker of dit de reguliere menstruatie was of een poging van mijn lichaam om te menstrueren. Geen ovulatietest gedaan, weet dus niet of ik een eisprong had. Voordat ik aan de pil begon, regelmatige cyclus van ongeveer 29 dagen.
Na deze 2 daagse ben ik aan het wachten of ik ongesteld wordt, maar ik weet het dus niet zeker, wanneer het gaat zijn. In de tussentijd regelmatig geoefend.
Ik las iets over de Billingsmethode. Een week voor 18/19 oktober cervixslijm wit, dradig, veel. Toen ook geoefend om de 2 dagen.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Als ik 18/19 oktober niet meereken bij de mentruatiecyclus dan zit ik nu op 36 dagen na laatste onttrekkingsbloeding.
wie heeft hier ervaring mee en kan mij vertellen wat er gebeurd met mijn lijf? Ben trouwens al 39 jaar.
 
 
Je cervixslijm moet niet wit zijn in je vruchtbare dagen, maar juist transparant. Ik noem t fotolijm haha. Succes! Als t niet lukt na halfjaar zou ik naar de dokter gaan ivm je leeftijd. Maar hopelijk ben je snel regelmatig én zwanger! 
 
Terug
Bovenaan