Hallo iedereen,
Na 12 jaar in september gestopt met de laatste pilstrip. We hebben al een zoon van 12 en zouden graag een tweede willen. Op 20 september om precies te zijn gestopt met de laatste pilstrip. 24 september t/m 29 september onttrekkingsbloeding.
Hierna 18 en 19 oktober 2018 lichte bloeding, niet zoals een normale menstruatiecyclus hoort te zijn. Maar ik weet niet zeker of dit de reguliere menstruatie was of een poging van mijn lichaam om te menstrueren. Geen ovulatietest gedaan, weet dus niet of ik een eisprong had. Voordat ik aan de pil begon, regelmatige cyclus van ongeveer 29 dagen.
Na deze 2 daagse ben ik aan het wachten of ik ongesteld wordt, maar ik weet het dus niet zeker, wanneer het gaat zijn. In de tussentijd regelmatig geoefend.
Ik las iets over de Billingsmethode. Een week voor 18/19 oktober cervixslijm wit, dradig, veel. Toen ook geoefend om de 2 dagen.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Als ik 18/19 oktober niet meereken bij de mentruatiecyclus dan zit ik nu op 36 dagen na laatste onttrekkingsbloeding.
wie heeft hier ervaring mee en kan mij vertellen wat er gebeurd met mijn lijf? Ben trouwens al 39 jaar.