Net begonnen... spannend!

Het kan echt van alles zijn denk ik. Van ontpillen tot ovulatie. Maar zonder testen kom je daar helaas nooit achter denk ik. Beter toch maar wat testjes halen en kijken hoe en wat. 
 
Ik kijk zelf trouwens niet naar mn cervixslijm. Ik kan daar geen touw aan vastknopen om eerlijk te zijn. Ik kom er eigenlijk ook niet goed genoeg bij :p Vingers zijn te kort denk ik. 
 
Hier ook! 
Juni gestopt met de pil. Vorige cyclus een hele lange cyclus gehad in vergelijking met die ervoor. 
Ik heb via de site zwangerenkids dipstick ovulatietesen gekocht. Ik ga er vandaag mee beginnen. Zodat ik meer weet wanneer de ovulatie is, aangezien de lange cyclus hiervoor. 
 
Hier ook net begonnen aan de eerste ronde! Ik heb de pil een half jaar geleden al gedag gezegd ivm ontpillen en verder veilig gedaan. Afgelopen weekend was mijn eerste ovulatie. Dus ook erg spannend! 
 
Was je dat half jaar niet ongesteld geworden dat je zegt je eerste ovulatie? Ik ben in juni gestopt en nog steeds niet ongesteld geworden of zwanger...
 
DeesjeP wow. Als ik nog steeds niet ongesteld was geworden had ik de dokter denk ik gebeld. 4 maanden is wel erg lang al of niet? 
 
Ik heb de dokter gebeld. Die zegt dat het een half jaar kan duren. Ik ben al eens gestopt met de pil en had toen ook pas na 3 maanden bruin/rode afscheiding 3 dagen en na een half jaar pas 5 dagen echt bloed. Duurt dus echt lang het ontpillen bij mij.  Ik bel eind volgende maand de dokter nog eens als er dan nog niks gebeurd is.
 
Terug
Bovenaan