net zwanger (bijzondere situatie)

quote: Lillian reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2006 13:38:02'));

Hallo Dromer,
Wat gaaf voor jullie zeg!!
Ja, voor de vader is het in het begin erg moeilijk. De vrouw voelt van alles door de hormonen en als man zijnde moet je dat maar aannemen. Oneerlijk he?
Wel hartstikke leuk dat het kindje nu al zo'n toegewijde vader heeft en straks dus zelfs 2 krijgt.
Mag ik vragen....gaan jullie de opvoeding delen met de (draag) moeder of wordt het echt alleen jullie kindje? (met dus alleen 2 papa's ........ook meer dan genoeg lijkt mij aan hoor!).
In ieder geval succes met de zwangerschap!!!

Groetjes Lillian
(15weken en 2 dagen zwanger van de tweede)

Hoi Lillian,

Natuurlijk mag je dat vragen. Wij gaan het kindje volledig opvoeden, anders hadden we het niet gedaan. Het is onze wens en dus ook onze verantwoordelijkheid. En natuurlijk zal onze lieve vriendin een heel belangrijke rol gaan spelen in ons leven. (doet ze nu al)

gr Dromer30

Hallo Dromer,
Leuk, straks 2 men and a little baby!!
Die 36 ofzo weken(weet niet hoever jullie al zijn) zijn vast zo om.  Intussen lekker klussen aan een mooie babykamer. Je een beetje inlezen over baby dingetjes en vooral leker SHOPPEN!
Nu heb je het misschien nog rustig, maar voor je het weet  moeten jullie er snachts en paar keer uit om flesjes te geven. Geloof mij het is prachtig om met je zoon of dochter de zon te zien opkomen (bij het flesje van 5.00uur)
Heel veel succes!!

Groetjes Lillian

hallo dromer

Allereerst van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!
Tja, een spannende tijd is het voor jullie en inderdaad, wat iemand hierboven al beschreef de vrouw voelt van alles en jullie moeten maar op onze woorden afgaan. Zegt mijn man ook regelmatig! Je schreef dat je haar vaak wil bellen en dat je je dan een bezorgde papakip vindt...zo lang zij niet laat merken dat   ze het na 10 keer bellen per uur genoeg vindt moet je dit gewoon doen! Je wordt toch ook vader en dat is toch ook spannend! Ik denk dat ze het liever zou heeft dan wanneer jij over maanden zegt 'Oh, is dit nu  het kindje waarna ....(je vriend) en ik zolang verlangen...'
Wat je schreef over het feit dat jij ook last hebt van zwangerschapskwaaltjes...dat klopt! Een maand of zo geleden heeft er in een of ander kinderblad iets gestaan over hormonen die ook bij aanstaande papa's toenemen....
Gewoon vertrouwen hebben in de natuur en over een paar weken lekker gaan babyshoppen!!

Je houdt ons wel op de hoogte hoe het met jullie alledrie gaat hé....heeft je vriend ook al last van hormonen....

liefs Clau

quote: Lillian reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2006 14:16:09'));

Hallo Dromer,
Leuk, straks 2 men and a little baby!!
Die 36 ofzo weken(weet niet hoever jullie al zijn) zijn vast zo om.  Intussen lekker klussen aan een mooie babykamer. Je een beetje inlezen over baby dingetjes en vooral leker SHOPPEN!
Nu heb je het misschien nog rustig, maar voor je het weet  moeten jullie er snachts en paar keer uit om flesjes te geven. Geloof mij het is prachtig om met je zoon of dochter de zon te zien opkomen (bij het flesje van 5.00uur)
Heel veel succes!!

Groetjes Lillian

Nog 35 weken!! Lang hoor

quote: Clau reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2006 14:18:07'));

hallo dromer

Allereerst van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!
Tja, een spannende tijd is het voor jullie en inderdaad, wat iemand hierboven al beschreef de vrouw voelt van alles en jullie moeten maar op onze woorden afgaan. Zegt mijn man ook regelmatig! Je schreef dat je haar vaak wil bellen en dat je je dan een bezorgde papakip vindt...zo lang zij niet laat merken dat   ze het na 10 keer bellen per uur genoeg vindt moet je dit gewoon doen! Je wordt toch ook vader en dat is toch ook spannend! Ik denk dat ze het liever zou heeft dan wanneer jij over maanden zegt 'Oh, is dit nu  het kindje waarna ....(je vriend) en ik zolang verlangen...'
Wat je schreef over het feit dat jij ook last hebt van zwangerschapskwaaltjes...dat klopt! Een maand of zo geleden heeft er in een of ander kinderblad iets gestaan over hormonen die ook bij aanstaande papa's toenemen....
Gewoon vertrouwen hebben in de natuur en over een paar weken lekker gaan babyshoppen!!

Je houdt ons wel op de hoogte hoe het met jullie alledrie gaat hé....heeft je vriend ook al last van hormonen....

liefs Clau

Lief van je,

ik zal proberen jullie op de hoogte te houden. Ik merk wel dat het fijn is om het op deze manier te delen, ook omdat je omgeving er nog niet van af weet. De andere papa laat het minder zien. Waarschijnlijk , omdat ik constant loop te kakelen.
Morgen doen we nog maar eens een testje en dan hoop ik weer eens tip te zien en moet ik maar gaan aannemen dat we gewoon niets kunnen doen en de natuur zijn gang laten gaan.

Hoi dromer,

Allereerst van harte met het aanstaande vaderschap (voor jullie beide) en wat leuk om je hier te mogen begroeten. Onzekere periode, tjaa dat blijft het wel een tijdje zeker als je het wezenlijk nog niet kan zien en voelen. Ik moet zeggen dat ik het heel erg dapper vind wat jullie en de draagmoeder doen, en hoop dat het allemaal gaat zoals jullie wensen. Laat zeker vaker van je horen ben erg benieuwd naar het verloop van de zwangerschap en de ervaringen die jullie hebben. Kijk ook op vaderschaps.org, zeker ook en site voor jullie.  

Dikke kus, Angel

Gefeliciteerd dromer!
Leuk voor jullie zeg en zeker bijzonder.
Ja, jullie moeten even geduld hebben voor er echt wat tastbaars komt (zoals echo, dikke buik en schopjes van jullie vriendin)! Kijk maar regelmatig naar de zwangerschaptest...heb je weer even DE bevestiging. En verder vooral lekker veel lezen over zwangerzijn en snuffelen op internet naar babysites. Je kunt jezelf/vriendin ook aanmelden op www.babybrabbel.nl Dan kun je precies zien hoever ze is en hoeveel dagen en wat de ontwikkelingen per week zijn.
Geniet en droom maar lekker van het nu en de toekomst!

Liefs,
Beatrijs

Even herstel: de site moet zijn www.babybrabbel.org

groet,
Beatrijs

Terug
Bovenaan