net zwanger (bijzondere situatie)

Hai Dromer,

Das inderdaad een onzekere tijd. Ik deed voor mezelf alsof ik gewoon nog niet zwanger was. Ik keek alleen de hele tijd in mijn agenda wanneer de afspraak bij de VK was. Het lijkt me helemaal lastig voor jullie omdat ik aanneem dat je die vriendin niet dagelijks ziet en haar ook niet teveel wil belasten met vragen. Als je je er nog eventjes niet teveel mee bezig houdt dan vliegt de tijd voorbij en voor je het weet is de eerste afspraak bij de VK en krijgen jullie waarschijnlijk een echo. En daarna lekker een aantal boeken kopen, over zwanger zijn en bevallen en natuurlijk hier gezellig meepraten!

liefs,
Wietske

PS Ik vind het heel gaaf dat jullie dit doen. Mijn vader is opgevoed door 2 lesbische tantes en een homosexuele oom die bij elkaar in een huis woonden. Hij is echt gered door hun betere ouders had hij zich niet kunnen wensen!

hoi dromer,

gefeliciteerd!!!!!

heele rg leuk dat je hier komt kijken, het is denk ik voor jou de ideale manier om toch een beteje zelf zwanger te zijn, geniet ervan zeker omdat je niet misselijk zult zijn (hoewel van de zenuwen)

en ik hoop dat alles helemaal goed gaat!

groetjes brenda

hey,

Vreemd is het zeker.
Ik vind niet dat een homo stel een kindje mogen krijgen.
En dat een draag moeder haar kindje weg geeft vind ik al helemaal raar,
Ik zou het NOOIT doen.
Maar is mijn mening.
Ik vind dat een kind een vader en moeder nodig heb.

Hoi Dromer,
Wat ontzettend gaaf voor jullie zeg, gefeliciteerd.
Echt super !!!
Wat leuk dat jullie op deze manier toch vader kunnen worden, ik kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent.
Zelf ben ik morgen 5 weken zwanger en ik vind het allemaal nog erg onrealistisch, zo wonderlijk dat het gelukt is.
ik hoop dat jullie een hele mooie zwangerschap mogen hebben met z'n 3en.
Liefs Rene

Hoi!

Welkom op het forum, en natuurlijk gefeliciteerd!!!
Wat fijn dat jullie een vriendin hebben die  draagmoeder wil zijn!

De dingen die jij beschrijft zijn inderdaad typische zwangerschapskwaaltjes, wel zo sociaal van je om ook van die rare dingen te gaan doen haha  Ik ben wel een beetje jaloers hoor als ik dat zo lees, ik zou weleens willen dat mijn vriend zich eens iets meer in zou kunnen leven!

Hoi dromer,

Van harte gefeliciteerd! Echt heel erg gaaf om ook eens vanuit een andere hoek dan altijd van dames te horen hoe het voelt om zwanger te zijn!
Wat hebben jullie gemasseld met zo'n vriendin zeg, echt gaaf.
Voor de eerst komende weken moet je je maar lekker ontspannen en lekker gaan genieten van het feit dat er een kindje aan komt. Dit heb ik ook gedaan en ben vandaag van mijn eerste echo teruggekomen met drie fantastische foto's!
Wat die test betreft...het schijnt dat het kan zijn dat je ook bij een goede zwangerschap soms na enkele weken weer negatief test dus probeer daar niet te veel aan te hangen, een test is genoeg en goed is goed.
Lekker genieten dus!

Liefs Lotte

hallo dromer
allereerst van harte gefeliciteerd! k vind je verhaal echt bijzonder
en een spannende tijd zal het zeker zijn
toen ik zwanger was was t voor m,n vriend ook niet echt iets tastbaars hij geloofde er wel wat  meer in na de eerste echo en toen ie m,n buik zag groeien! die werd uiteindelijk enorm daar kon je niet omheen haha.en dan kwam natuurlijk de pretecho en dan zie je al heel wat meer als bij zo.n eerste dat maakt t allemaal iets tasbaarder voor hem. zelfs als ie met z,n hand op m,n buik ons dochtertje voelde bewegen was t voor hem natuurlijk niet zo heftig en tastbaar als voor mij.mannen roepen wel allemaal na een bevalling ben ik ff blij dat k geen vrouw ben maar ik vind dat ze wat missen. ik vond het het mooiste dat k ooit mee had gemaakt! ik wens jullie een fijne zwangerschap toe je zult zien dat na een echo je al een heel ander gevoel krijgt en in die 9 mnd tijd kan de liefde voor jullie kindje alleen maar groeien!
grdo25

Hoi Dromer,
Van harte gefeliciteerd wat leuk voor jullie zeg!
Welkom hier op het forum en ik zou zeggen trek je vooral niks aan van negatieve reacties.Waarom zouden 2 mannen geen kind mogen krijgen dat vind ik zulke lariekoek, we leven in een moderne tijd zou je zeggen.
Het gaat erom dat het kind genoeg liefde zal krijgen en daar twijfel ik bij jullie niet aan.
Geniet ervan!!
groetjes!!

Terug
Bovenaan