net zwanger - juni 2010 uitgerekend

hoi,

wij weten net dat we een 2de kindje krijgen, velt nog erg onwerkelijk, raar want ik voel me heel anders dan bij de eerste keer....
zijn er nog meer die het net weten en nog moet wennen aan het idee? heb je veel klachten etc?
mijn buik groeit al!! dat kan toch helemaal niet?!?!

groetjes

wat leuk! dan weet jij het ook echt net? spannend he? is het voor jou de 2de? Heb je laatst van kwaaltjes? Ben misselijk,vorige keer had ik nergens last van....

Hoi!

Ik weet het nu net iets meer dan een week, en ik ben de 14e uitgerekend van onze tweede! 1 dag voor de verjaardag van mijn oudste, haha!
Ik voel me heel anders maar toch ook weer niet. Ik merk wel dat de hormonen als een dolle tekeergaan... Maar, moe, moe en nog eens moe!!

Ik kan blijven slapen... Mijn zoon laat dat helaas alleen niet toe, dat vind ik nog het moeilijkste, ik kan er niet aan toegeven!

Hoe voelen jullie je? Hebben jullie het al aan mensen verteld? Mijn man wil het eerst een poosje voor onszelf houden, maar dat vind ik wel heel moeilijk!!

Groetjes!

hoi dames,

ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger. 16 juni uitgerekend.

we hebben al een zoontje van 2.

en de klachten die ik heb, vallen eigenlijk ook nog wel mee... wel wat gerommel in de buik en 's ochtends als ik wakker wordt heb ik al honger! ook erg snel chagerijnig. het eten smaakt me ook niet echt, vind niks lekker maar moet toch wat he..

wel vind ik het raar dat ik niet echt zere borsten heb. was vandaag nog bij de dokter (was op mn werk door mn rug gegaan) en die vroeg of ik ook gevoelige borsten had maar nee niet echt. is dat erg???? ik weet niet meer zo goed of ik dat nou wel of niet had bij mn vorige zwangerschap.

misschien kunnen jullie me advies geven?

gr. arianne

Hoi Dames,

Ook ik ben in juni uitgerekend, maar kan het niet bevatten allemaal.

Ben door de pil heen zwanger geraakt, ik heb het ook nog niet tegen iemand verteld het is namelijk echt niet gepland en weet ook niet hoe mijn vriend hier op gaat reageren. We waren klaar met ons gezin, en nu ik vind het eigenlijk wel leuk en dit kindje wil blijkbaar bij ons komen!!

Maar ik durf het nog niet te vertellen thuis.

groetjes linda

oh wat spannend allemaal die eerste weken he? en ja, ik zou het wel gelijk gaan vertellen thuis want anders komt hij het later te weten en zou hij dat willen? maar goed, als jullie eigenlijk al klaar waren en je bent toch zwanger, tja,misschien wilde dit kindje dan toch nog komen, klinkt raar, mijn buren hebben hetzelfde gehad en zijn nu echt dolgelukkig!
Ik moet zeggen dat alles nu heel anders bij mij voelt dan de eerste keer, heb nu erge pijnlijk borsten en ik lijk wel 3 mnd zwanger! maar ik ben het nu (denk ik) 4 wk....ben benieuwd hoe dat gaat....mijn eerste was 4540 gr en als de 2de zwaarder wordt, ooeeffff!!! maar goed, nog 9 mnd te gaan! ;-))

hoi proficiat!!

ik ben ook in juni uitgerekend. voor mij is het de eerste keer. ben nu 6 weken zwanger.
ik heb ook een grote buik maar dat komt omdat mijn darmen helemaal op hol zijn geslagen en uitgezet.
ook pas ik mijn bh al niet meer.
heb erg zware en gevoelige borsten (en groot).
ook ben ik erg moe.

groetjes

Terug
Bovenaan