net zwanger - juni 2010 uitgerekend

Hallo,

Ik ben vandaag precies 6weken zwanger,ben 11 juni uitgerekend.Voor ons is het ook nog onwerkelijk allemaal.
Ik heb nauwelijks klachten,behalve vermoeidheid.

Hallo allemaal,

Ook ik ben in juni uitgerekend, op de 17e...

Dit wordt officieel ons 3e kindje, we hebben al 2 dochters...Ninthe* is geboren en overleden op 18 november 2006, en Nova is geboren op 21 mei 2008...

We hadden nooit verwacht dat het deze keer zo snel zal gaan, ben in ronde 2 zwanger geraakt dus het voelt allemaal nog heel onwerkelijk, ik ben heel erg moe, voel me de hele dag door niet fit, wel misselijk maar niet overgeven, en sinds vandaag lijkt het wel of mijn borsten met me aan de haal gaan hahaha...dus ja de klachten zijn er wel, maar ik moet 3 november op de eerste echo toch eerst zien....

Nou hopen dat we allemaal een super eerste echo hebben...zijn er al afspraken gemaakt???

x mij

hoi,

wat vreselijk dat jullie een kindje zijn verloren, dat is altijd je grootste angst denk ik. heel knap dat je nog een keer zwanger wilde worden, wens je veel sterkte toe! is alles wel goed met je 2de kindje?
En ja, ik moet 31ste okt voor het eerst naar de verloskundige, waarschijnlijk wordt er dan al een echo gemaakt, met 6 wk omdat ihet in augustus niet goed is gegaan. ik voel me nu zo anders dan de eerste keer....borsten zijn echt meloenen, voel me raar, misselijk en soms overgeven...heb er heel lang tegenop gezien om zwanger te worden omdat de periode na de bevalling erg heftig was voor mij, angstaanvallen etc, heeft iemand dat ook gehad?

groetjes

Hoi dames,

Hier ook een juni mama. Ik heb mn eerste echo al achter de rug, met 6,5 week, was net een beginnende hartslag te zien. Ik mag volgende week donderdag weer, met 7,5 week.
Ik mag wat vaker voor een echo omdat we dit jaar al 2 miskramen hebben gehad ( in maart met 6,5 week en eind juni een missed abortion met 11 weken) Volgens de gyn domme pech en nu verwacht ze dat het wel goed gaat.
Tuurlijk ben ikzelf een stuk minder optimistisch dan de gyn. Ik pas nu echt nauwelijks meer in mn broeken, maar durf het nog niet aan om positiemode te kopen.

@ randy wat vreselijk dat je een kindje verloren hebt! Kan me voorstellen dat dat wat extra angsten met zich meebrengt.

@ daantje, ondanks dat ik september vorig jaar een wel redelijk traumatische bevalling had zijn we er toch weer snel voor gegaan! Mijn idee is.... de volgende bevalling kan noooooit zo erg zijn als de eerste ;)

Liefs

hoi daantje,

had je bij de 1e zwangerschap geen zwangerschapsverschijnselen dan? en nu wel? ik had bij mijn vorige zwangerschap overal last van en nu bijna nergens last van!

snap het niet hoor, ben bang dat er dan iets mis is...

mag ik vragen waarom het in aug fout is gegaan? had je een mk? naar hoor...

wbt die angstaanvallen na de bevalling.. die had ik tijdens de zwangerschap. ik was zo bang voor de bevalling en had ook enge gedachtes... 's nachts moest de lamp aan blijven op de overloop en een lampje op onze kamer, vreselijk en toen ook nog eens die enge, vreselijke bevalling pffff maar goed..(waar ik dus ook al bang voor was) ons zoontje is dan (bijna) 3 als ik er weer tegen aan moet.. je moet er wat voor over hebben en nu denk ik er nog niet zoveel aan maar dat zal straks wel weer komen. misschien is deze zwangerschap wel anders, wie weet.. hopen op het beste.

ik hoor wel van je, daantje!

groetjes arianne

hoi
hier ook iemand die net een paar uur weet dat ik zwanger ben.
mijn buik groeit ook al volgens mij.
ik zal maandag de huisarts bellen.
denk dat ik rond 25 juni ben uitgerekend.

groetjes Arjanne

Ik ben ook net zwanger, 23 juni uitgerekend. Het word ons tweede kindje, we hebben al een meisje van 3. De eerste zwangerschap ben ik vanaf het moment dat ik bevrucht ben tot mijn bevalling ziek geweest, nu wel beetje misselijk maar nog goed te doen. Wel veel moe. Ik merk ook al dat ik al een buikje krijg en ook mijn borsten een cup maat groter en erg gevoelig :s
We hebben het gisteren tegen onze beide ouders verteld, met de rest willen we voorlopig nog even wachten, zeker tot we een echo hebben gehad.

Groetjes

Terug
Bovenaan