net zwanger - juni 2010 uitgerekend

hallo
allemaal gefeli die er bij zijn gekomen
ik begin het nu steeds meer te beseffen maar ben altijd bang dat het misgaat en de tijd gata opeens niet hard meer
maar we zijn nu al kijken voor allemaal leuke spulletjes
en ondertussen nestelen wat de babykamer word ec
hebben jullie ook steeds het gevole ow krijg bijna mijn rdtjes moet er wat tussen leggen ?
heb ik wel end an denk ik ow nee
groetjes

hoi,

ben ik weer, wat is het een lange lijst geworden zeg! kunnen we ons niet aansluiten bij de mamaclub juni? die was trouwens van het weekend nog niet aangemaakt....
maar goed, wat een verhalen allemaal zeg! ik had dus bij de eerste zwangerschap helemaal geen last ergens van en nu....pppffff....was vandaag voor het eerst op mijn werk sinds ik weet dat ik zwanger ben, ik pas mijn broeken niet meer dus het zijn rokken en jurkjes en ja, ik denk dus dat iedereen het ziet! maar heb geen vragen gehad, wil er ook niet moeilijk ver doen want als het fout gaat dan weten ze ook waarom ik ziek ben toch? Max is nu 2,5 jr en was vanaf dag 1 super gezond en sterk, heb toen echt een zorgeloze zwangerschap gehad maar sinds ik ben bevallen, ben overal bang voor geworden, nu ook weer, denk dat er iets met de baby is, of dat er iets met mij gebeurt....ik moet er niet aan denken dat max zonder mij opgoeit, ergens weet ik dat het allemaal goed gaat komen maar heb gewoon van die mixed feelings.....ken je dat? ik hoor het meer bij een 2de zwangerschap en hoor ook dat een 2de bevalling alles goed maakt tov de eerste dus daar hoop ik maar op....

groetjes
daantje

Gefeliciteerd allemaal :) Ik ben heel pril zwanger en heb het een 15 min. geleden afgelezen van de test. Het is de eerste keer raak... ben nog bedust.. komende week nogmaals testen voor de zekerheid.,

Dit is mijn eerste en ik voelde het vorige week al eigenljik aan mijn borsten,, ze zijn heel gevoelig en dat heb ik nog nooit gehad..

Hallo,

Ik ben ook uitgerekend in juni (21e).
Wij verwachten dan ons 2e kindje.
Onze zoon wordt deze maand 2 jaar.
Nog steeds heel onwerkelijk dat ik weer zwanger ben, en voel mij idd ook anders dan de 1e keer.

Ook ik heb na de bevalling van ons zoontje angstaanvallen gehad, ik kende mezelf echt niet meer terug in die tijd en dat alleen al beangstigde mij. Het leek wel of ik gek werd en dat had ik totaal niet van mijzelf verwacht. Wel had ik net voor de bevalling een paar heftige emotionele gebeurtenissen mee gemaakt (overlijden vader, overlijden baby van beste vriendin en heftige bevalling) dus dat werkte ook niet echt mee.

VK, huisarts en psycholoog hebben voor mij een vangnet gemaakt destijds, maar gelukkig kwam ik er zelf al snel weer uit.

Leuk om hier adviezen en verhalen uit te wisselen met elkaar!

Geniet van de zwangerschap, het gaat echt heel snel!!

Groetjes niek07

Hallo allemaal!

Goh even getwijfeld om een berichtje te plaatsen, voor mijn gevoel wordt het nu wel heel echt.. !
Sinds donderdag weet ik dat ik zwanger ben en terwijl ik dit nu zo type wordt ik al emotioneel haha. Ik ben 23 juni uitgerekend en het is nog heel onwerkelijk allemaal, mijn eerste keer.
3 mnd gestopt met nuvaring na deze vergeten mee te brengen op vakantie. Toen al gierden de hormonen door mn lijf - 'ontpillen'- en dacht ik dat ik dat ik gelijk zwanger was ;-). Om dat niet nog een keer mee te maken en we het al voorzichtig hadden over zwanger worden, ben ik er niet meer aan begonnen. En ja hoor, 2 mnd daarna is het raak wat snel! Moeilijk om te geloven, we hebben het lot laten beslissen omdat we allebei veel te veel nadenken over dingen.
Vanaf ongeveer innesteling voelde ik mijn onderbuik gloeien en trekken richting liezen. Darmen van streek (nee, geen obstipatie ;-)) en sinds vrijdag zijn mijn borsten gespannen en nu en dan misselijk.
Nu maar afwachten, hopelijk gaat alles goed.

Iedereen gefeliciteerd!

Hey meiden!
Hoe is het met jullie?
Hier gaat alles redelijk.
Ik heb sinds gisteren last van verstopping. Had dus ook erge buikpijn. Dacht meteen dat het weer mis was. Maar vanmorgen bij de dokter geweest, en die zei dat het echt mijn darmen zijn, en dat ik me dus niet druk hoef te maken. Gelukkig maar!
Ik heb nu laxeer middel mee gekregen.
Nu maar hopen dat ik snel naar het toillet kan en dat ik dan van die buikpijn af ben!

Herkent iemand dit?
Groetjes MMdJ

Terug
Bovenaan