hoi mmdj,
jaa het gaat goed.met vlagen beroerd.maar het is te onderdrukken maar denk dat het nog moet komen.
alleen gisteravond met tanden poetsen,nou ga zo wat over me nek.
merk alleen dat ik moe ben.maar dat ben afgelopen week al.maar ja of het komt wegens wintertijd.
ik daar onwijs last van.lekker straks de klok nog terug!!! niks voor mij die wintertijd.maar ja we gaan leuke tijd te gemoed hopen we natuurlijk als alles goed blijf gaan.
me darmen gaan flink te keer.ga nu al weer slecht naar de wc.dus dat wordt weer aan de stimulance.drink.maar het is te drinken en je kan het kopen bij de supermarkt.dat werkte heel goed bij me vorige zwangerschap.
ik ben verhuisd tijdens me vorige zwangerschap.en de verloskundige hier komt ook uit die dorp vandaan.ze belde me gisteren op ze wist precies wie ik was.oh jij had die erge bekken klachten.
voordeel zegt ze als je weer goeie weeen krijgt, ben je weer zo bevallen.goed zo!!!!!
het is heel lastig geheim te houden,want die verloskundige zit in het gebouw van me werk.!!!
omdat ik veel trappen moet lopen,en verzorging doet,vind ik wel dat ik moet vertellen om te lichaam te waken.i.p.v geheim te houden.ook al gaat het mis moet ik rekening houden met tillen.
ben alleen benieuwd hoe gaat met me bekken.
vorige keer met 10 weken moest ik al stoppen.
was nog 2 weken door gegaan,maar ik ging zo hard achteruit.toen zat ik thuis!!!
doe je rustig aan.?????
gr marjan