net zwanger - juni 2010 uitgerekend

Hey Marjan!
Het gaat nog niet echt beter dan gisteren.
Maar het kon volgens de dokter ook wel 1 of 2 dagen duren. Dus nog maar even afwachten.
Ik ben allang blij dat het mijn darmen zijn, en dat het met die kleine in mijn buik allemaal goed gaat.

Hoe is het met jou?
Groetjes MMdJ

hoi mmdj,

jaa het gaat goed.met vlagen beroerd.maar het is te onderdrukken maar denk dat het nog moet komen.
alleen gisteravond met tanden poetsen,nou ga zo wat over me nek.
merk alleen dat ik moe ben.maar dat ben afgelopen week al.maar ja of het komt wegens wintertijd.
ik daar onwijs last van.lekker straks de klok nog terug!!! niks voor mij die wintertijd.maar ja we gaan leuke tijd te gemoed hopen we natuurlijk als alles goed blijf gaan.
me darmen gaan flink te keer.ga nu al weer slecht naar de wc.dus dat wordt weer aan de stimulance.drink.maar het is te drinken en je kan het kopen bij de supermarkt.dat werkte heel goed bij me vorige zwangerschap.
ik ben verhuisd tijdens me vorige zwangerschap.en de verloskundige hier komt ook uit die dorp vandaan.ze belde me gisteren op ze wist precies wie ik was.oh jij had die erge bekken klachten.
voordeel zegt ze als je weer goeie weeen krijgt, ben je weer zo bevallen.goed zo!!!!!
het is heel lastig geheim te houden,want die verloskundige zit in het gebouw van me werk.!!!
omdat ik veel trappen moet lopen,en verzorging doet,vind ik wel dat ik moet vertellen om te lichaam te waken.i.p.v geheim te houden.ook al gaat het mis moet ik rekening houden met tillen.
ben alleen benieuwd hoe gaat met me bekken.
vorige keer met 10 weken moest ik al stoppen.
was nog 2 weken door gegaan,maar ik ging zo hard achteruit.toen zat ik thuis!!!

doe je rustig aan.?????
gr marjan

Hey Marjan,
Hier gaat het al wat beter!
De buikpijn is weg, gelukkig!
Alleen naar de wc gaan gaat nog niet zo goed, maar dat komt wel weer! ben allang blij dat die buikpijn weg is.
Ik werk 3 dagen in de Kinderopvang.
Ik til dus ook veel. Voornamelijk die kleintjes.
Ik heb namelijk de babygroep.
Maar mijn naaste collega is op de hoogte dus die begrijpt me precies. Maandag ga ik het mijn leidinggevende vertellen. Aangezien ik deze week thuis ben gebleven ivm die opstipatie klachten.
Dan weet zij ook waarom ik af en toe misschien niet lekker ben. Wel moet ze haar mond maar even houden tegen de rest van mijn collega's.
Ik wil de rest pas op de hoogte brengen na de echo.
Deze heb ik trouwens op 12-11! Nog 4 weekjes wachten dus! Heb er zo'n zin in.

Gisteren is er iemand langs geweest van moeders voor moeders. Mijn urine was prima!
Dat geeft je toch ook weer een goed gevoel.
Nog iemand die je zwangerschap bevestigd.
Vanaf Dinsdag mag ik meedoen tot 12 Januari.
Ik vind het een goed doel! Misschien kan ik dan iemand anders ook helpen zwanger te worden!

Wanneer heb jij je eerste echo?

Groetjes MMdJ

hallo allemaal, ik ben zwanger van de 1e, ben 8 weken heen, ben 3 juni uitgerekend, ook ik begin al te groeien, en ben de hele dag misselijk, gisteren voor het eerst overgegeven. voel me ook erg moe en lusteloos...wel spannend allemaal. hoe gaat het met jullie??? vanmiddag heb ik mijn 1e echo!!!! ook mijn borsten zijn erg pijnlijk.

fijn dat we elkaar kunnen steunen met onze kwaaltjes op het forum.

goeiemiddag dames
ik doe ook mee aan moeders voor moeders en vind het helemaal niet lastig
bij mij is het bijna overal bekend dat ik zwanger ben
mijn beste vriendin heeft het allemaal door vertel
maar ja ik vind het ook niet zo erg
ik kan toch al heel moeilijk mijn mond houden en liegen
en voor de rest gaat het hier goed

marjan ik heb ook heel veel last van mijn darmen
maar dat kan absoluut geen kwaad
suc6 en groetjes

Hallo,

Gefeliciteerd allemaal. Ik ben ook in juni uitgerekend. Helaas voel ik me minder. Ben erg bang voor een 3e miskraam. Elke verandering die ik voel of juist niet voel, ben ik bang dat het weer mis is. Ga nu voor een vervroegde echo maar dat duurt nog zeker 16 dagen.
Zijn er meer die dit mee gemaakt hebben of ook nog niet kunnen genieten van hun zwangerschap?

gr jo

Hey meiden,
Sinds gisteren af en teo met afvegen een beetje bruin slijm verlies....
Wie heeft dat ook wel eens gehad?

Verder voel ik me goed.
Geen buipijn ofzo. Alles gaat lekker zijn gangetje!
Groetjes MMdJ

hoi,

Wij weten het nu een paar weken en moeten er ook nog aan wennen. Het is onze 2e maar het blijft spannend. Over 2 1/2 week de echo, dan is het allemaal wat echter.
Ik heb verder nergens last van alleen moe, net als de vorige keer.
Ik was net weer aan het afvallen dus mijn buik valt nog mee (zal wel niet lang meer duren)
We hebben het wel al aan de familie verteld. Jelle heeft een t-shirt aan gekregen met "stoer ik word grote broer". Dat viel erg in de smaak :)

Groetjes

Terug
Bovenaan