nieuw en zwanger willen worden

He meiden!

Vanochtend een testje gedaan en eindelijk, eindelijk: positief! Ik ben zwanger!!!!! En daarmee zit ik dus direct al in m'n 7e week, :)
't Is nog een beetje onwerkelijk, alhoewel ik gisteravond op een gegeven moment wel dacht: als ik niet zwanger ben, dan eet ik m'n slippers op, ofzo...
Maar niet nodig dus,  Eindelijk bevestiging dat er   nu twee harten kloppen in mijn lijf,
Hoe is het bij jullie? Ik zal de komende weken nog wel even een paar keer hier komen kijken, benieuwd hoe het jullie vergaat....
Maar ga me nu ook maar even melden bij de oktober-moeders, (ben 30-10 uitgerekend!).

Rozemarijke!!!!!! Wat geweldig zeg! van harte gefeliciteerd!
Groot gelijk dat je je nu aan gaat melden bij een ander forum,
maar hou je ons wel een beetje op de hoogte????
Als je een echo hebt o.i.d.

Ben stiekem wel een beetje jaloers op je, maar dan in de
goede zin van het woord!
Geniet ervan en ik hoop dat je een fijne zwangerschap
tegemoet gaat!

Liefs Joepie

p.s had een vraag gesteld over de vruchtbaarheid, heeft iemand
daar antwoord op? Als er op de vruchtbaarheidskalender staat
dat ik de 13e een beetje vruchtbaar ben en dat loopt op, betekent
het dan dat ik nu (dus de dagen ervoor) nog niet vruchtbaar
ben en dat het ook nog niet veel zin heeft om te klussen!
(om zwanger te worden dan)
alvast bedankt!

He Joepie,

dankjewel, :)
Wat betreft je vraag over vruchtbaarheid: Er is 1 dag waarop je eisprong plaatsvindt, maar afhankelijk van hoe lang het sperma van je partner 'goed' blijft, zou je dus ook al zwanger kunnen worden als je 2-3 dagen daarvoor geklust hebt. En dus tot een dag erna eventueel... Succes dus!

Enneh, I'll keep in touch!

He Rozemarijke: HEEEEEEL ERG GEFELICITEERD MEID, super tof!!!! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe, en geniet er maar met volle teuge van. En dat je je aanmeld bij een ander forum snap ik natuurlijk. Je hebt nu vragen en kwaaltjes die wij nog niet hebben. Idd leuk als je af en toe eens komt kijken hier hoe het met ons vergaat veel liefs Esseltje.

@ Joepie: Wat betreft je vraag heeft Rozemarijke al helemaal voor je beantwoord. Ik hoop dat je er wat mee kunt. En ook bedankt voor je lieve woorden. Want ik voelde me gisteren echt ff niet helemaal toppie. Vandaag is het weer helemaal oke, mijn duiveltjes nemen langzaam af. En mijn vriend die staat op springen, haha...  Die wil het liefste nu al beginnen met klussen... hihi.
Ja de mannen moeten heel wat van ons pikken tijdens ongi periode, ook mijn vriend is zo lief voor me, hij heeft mij gisteravond lkkr vastgepakt en zei dat ik gerust ff mag huilen, ff alles eruit laten... Nou dat heb ik gedaan, en dat lucht toch wel op. Ook tof dat jou vriend je ook zo steunt, en begrip heeft. Immers weten zij totaal niet wat die hormonen met je doen.!!!

Maar het wordt bijna spannend lady's want onze vruchtbare dagen komen er langzaam aan. (voor de meeste dan) Dus goed klussen en evt. temperaturen.

Op een andere reactie wat betreft het temperaturen, klopt wel een beetje maar je moet echt een lijstje bijhouden anders wordt het toch moeilijk om te bepalen wanneer je eitje komt.

Liefs Esseltje

NOD's:

Mamaseptember       10e ronde 2e kindje             22-03-08
Kinderjuffie                       1e ronde 1e kindje??         28-03-08
Spring                                       4e ronde 1e kindje                 29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                  30-03-08
Mmmh                                       ?? ronde  1e kindje                31-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                 01-04-08
Mamoetje                             2e ronde 1e kindje                 02-04-08
Esseltje                                     2e ronde 1e kindje                 02-04-08

DE WACHTBANK: Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Britt                                               ?? ronde 1e kindje                13-03-08
Antoinette                            ?? ronde 1e kindje                14-03-08

De zwangere onder ons:   ***********************************
*** GLITTERS!!!
!!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje        uitgeteld in Oktober (Meid laat je even weten wanneer je bent uitgeteld??)

Hey...

Essel, wat fijn dat je vriendje je even lekker heeft laten uithuilen! Dat lucht
een heel stuk op he! Da's een goed teken dat hij op springen staat, want zie
op sommige forums dat de mannetjes er even helemaal klaar mee zijn, omdat
sommige vrouwen er wel heel veel mee bezig zijn!
Wanneer is jouw vruchtbare periode? Die van mij volgend weekend, tenminste,
volgens de assistente van de huisarts en volgens de vruchtbaarheidskalender
die ik heb gedaan op www.mamaenzo.nl/vruchtbaarheidskalender. (of iets in
die richting!) We zien het wel, wij doen het gewoon deze hele week om de
dag, zodat we genoeg geklust hebben...het scheelt misschien dat we net
begonnen zijn, maar mijn vriendje rekent net zo hard met me mee, wanneer
we het dan het beste kunnen doen!haha!

Zie jij om je heen ook allemaal zwangere vrouwen en lieve kleine baby'tjes!
Ik word er helemaal dol van! Dan zeg ik ook hardop tegen m'n vriendje: kijk
daar heb je er weer één, zie je wel dat het niet aan mij ligt!
Hij gniffelt soms weleens om me denk ik...kan er geen genoeg van krijgen!
Ben al druk met namen en met het in m'n hoofd inrichten van de babykamer!
Ik denk dat ik ook maar eens met m'n neus op de feiten moet worden
gedrukt en dat het echt niet zo snel raak is als ik hoop!
Zou leuk zijn van wel, maar misschien komt het dat het nog zo nieuw is
dat ik er zo druk mee ben!

Mag ik vragen hoe oud je bent Essel? En is dit je eerste kindje en hoeveelste
ronde? Misschien heb ik het wel ergens gelezen, maar lees zoveel en ben
niet zo goed met namen!
Ik ben dus 25, dit is m'n eerst ronde en voor ons eerste kindje!

Tot gauw meid en als je weer wat dwars zit, gooi het er maar uit!

Liefs Joepie

Rozemarijke ik had over je uitgetelde datum heen gekeken: Hierbij de nieuwe zwangere lady's onder ons lijst:

De zwangere onder ons:  

**
**
******* *** GLITTERS!!! !!!

R ozemarijke          3e ronde 1e kindje        uitgeteld 30 oktober 2008

@ Joepie:
Ik ben 29 en dit wordt onze 2e ronde. Dus voor mij is ook alles nieuw. De eerst ronde waren we er nog niet zo mee bezig, alleen net voor mijn laatste NOD dag had ik wel zoiets van het zal toch niet...... (dan ga je er toch wel over nadenken) Maar helaas kwamen de RD precies op de dag dat ze zouden moeten komen. Daar was ik natuurlijk wel blij mee, want dat betekend dat ik een mooie normale cyclus heb. Ik ben al eens eerder gestopt met de pil, om andere redenen, en toen was mijn cyclus ook heel mooi. Dus nu gaan we er echt voor. En dat over baby's dat ken ik wel ja, ik zie ook alleen maar zwangere vrouwen en kinderwagens met kleine spruiten erin... haha!!! En ook wij zijn bezig met naampjes verzinnen... En de babykamer is ook al mijn gedachte klaar... Maar dat zal idd wel komen omdat we net zijn begonnen. Een vriendin van mij die is nu 11 weken zwanger, maar zij weten niet dat wij ook bezig zijn. Dus dit forum is een mooie gelegenheid om je verhaal te doen of om vragen te stellen. Mijn vriend is ook al helemaal bezig met kindertjes. Hij heeft twee jongere nichtjes van 1 en 2,5 en dat vind hij helemaal super, daar blijft hij over praten.
En natuurlijk hopen we dat we allemaal snel zwanger zijn. Ik heb mijn moeders al gevraagd hoe het bij haar is gegaan. En zij was binnen 3 maanden zwanger, en toen ging dat niet zoals nu, met ovu testen en temperaturen!!! Ze stopten gewoon met de pil en ze zagen wel. Maar ik probeer me daar maar teveel aan vast te houden. Maar toch..... Wordt ook helemaal crazy  van mezelf....!!

Ik ben ook volgend weekend volgens de statieken het meest vruchtbaar, mijn NOD is 2 april en die van jou 30 maart.   Dus we liggen dicht bijelkaar, maar bijna alle meiden hier zitten rond die datum met hun NOD.... Ook wij gaan om de dag klussen na mijn RD!!! En ik heb ovu testen gehaald en als die positief zijn doen we nog ns extra klussen. Dus dat wat eieren eten voor mijn vriendje, maar de paashaas is onderweg dus dat zal wel goed komen.

xx

Terug
Bovenaan