nieuw en zwanger willen worden

Hey Lady's,

Het wordt langzaam wel gezellig op dit forum!!! Leuk!!!

Ik ben gisteren ongi geworden, en ja hoor het zijn de echte duivels, balen!! Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen, toch.

@ Poeh: ik heb het ook tegen mijn beste vriendin verteld, het is toch leuk om er met iemand in je vertrouwde omgeving erover te kletsen. Om gewoon even je hart te kunnen luchten.

@ Mariska: balen meid dat je je ei niet kan vinden, ik hoop voor je dat je je eitje snel mag vinden. En in de tussen tijd maar veel klussen, ...!!!!

Vandaag lekker een dagje vrij, weer ff wat in huis doen en wat papieren bijwerken. Dus ik ga er weer snel van tussen...

Liefs Esseltje

hoi meiden, ja ik zal jullie op de hoogte houden wanneer ik ongi ben geworden.
Ja mijn mannetje en ik gaan lekker aan de klus de komende tijd, verheug me er erg op hoor.
Leuk dat we zo de verhalen bij houden hoor.

Liefs maureen

hoi ik ben sinds 1 jan gestopt, ben 3 jan ong geworden tot 7 jan, en sindsdien niks meer, schijnt normaal te zijn dat het in het begin zo lang kan duren voor je cyclus weer op gang is (heb ook al een test gedaan maar nega) , maar wie weet of ik dan ondertusasen wel zwanger kan worden.
of kan je pas weer zwanger worden als je ongesteld bent geworden??

@ Juf groep 3: Zolang je niet ongi wordt is de kans dat je nog je ei kan tegekomen, blijven klussen dus. Ik hoop voor je dat je snel meer weet.

@ Maureen: Ik vind het ook allemaal ontzettend leuk, na lang wachten tot de tijd rijp was samen besloten voor een kindje, dat is al een hele beslissing, toch. Ik kijk er ook enorm naar uit de komende tijd. Mijn biologische klok begon ook al aardig te tikken, moet ik je zeggen. Toen we nog niet de knoop hadden doorgehakt, liep ik er iedere dag over te denken en dromen. Nu heb ik wat meer rust omdat we nu zijn begonnen om het te proberen.

liefs Esseltje

hoi hoi,

Ja ik ken dat hoor.
Ik liep ook al de hele tijd te fantaseren.
Als ik dan meiden in de stad met een kinderwagen zag lopen dan liep ik la te zwijmelen.
Heb op dit moment wel beetje kramp in mijn onderbuik.
Dus wie weet komen de rode duivels eraan.

Ik hou iedereen op de hoogte!!!

Groetjes maureen

Hey allemaal!

Leuke verhalen hier en hier pas ik helemaal tussen, want ik ben ook net gestopt
met de pil...Ik heb woe 27 feb. m'n laatste pil genomen (was middenin de strip)
en werd 2 maart ongesteld...Weet dus nog nie helemaal goed wat mijn cyclus
is, omdat ik dus nog maar net ben gestopt, het was altijd 28 dagen en voor de
pil ook! Dus daar ga ik een beetje vanuit!
Dus dan is mijn NOD dag...30 maart? zeg ik dat goed?moet er nog een
beetje inkomen...dit is dus m'n 1ste ronde!
Maar op de vruchtbaarheidskalender staat dat ik de 25ste al een thuistest kan
doen, ook 2 maart ingevoerd als eerste dag, laatste ongesteldheid en cyclus 28
dagen...weet iemand hoe dat zit?

Heel veel succes allemaal en ben benieuwd hoe het ons verloopt!

Liefs Joepie

hoihoi ben ik weer,
joepie, als ik het zelf goed begrijp zou je eigenlijk 30 Maart ongesteld moeten worden (liever niet natuurlijk), maar als je zwanger bent kun je al positief zwanger testen op 25 Maart.
Krijg ook helemaal de kriebels komt vooral omdat ik de hele tijd op het forum aan t kijken ben en al jullie verhalen lees. Als ik naar stad ga kijk ik ook altijd bij de babyspullen, lijkt mij superleuk om dat allemaal uit te zoeken als je eenmaal zwanger bent. Maar nu eerst nog maar eens zorgen dat we zwanger worden he.
Groetjes poeh

Hoi meiden,

Over dat eerder testen, even een opmerking. Je kan soms al wel eerder testen, maar niet altijd. Het gaat er namelijk om dat je genoeg van het hcg hormoon aanmaakt, zodat in je urine aan te tonen is. Dus het slimste is om gewoon pas op of na je NOD te testen. Dan is de uitslag het meest betrouwbaar en heb je echt duidelijkheid. Voor je NOD testen geeft dan eigenlijk geen duidelijkheid. Er zijn zelfs vrouwen die pas een aantal dagen na hun NOD positief testen. Natuurlijk hoop ik voor jullie allemaal dat jullie snel zwanger zijn.
Dit is gewoon een berichtje om te voorkomen dat jullie voor niets testen (testen zijn niet heel goedkoop)!

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan