nieuw en zwanger willen worden

Hallo Poeh, heeft dat meerder slijm niet te maken met het innestelen? Volgens mij heb ik daar vandaag iets over gelezen dat dat juist goed was. En als je na het sporten juist meer buikpijn hebt dan is het een teken dat je beetje te fanatiek bent geweest. Ook dat heb ik vandaag gelezen, hihih. Kweet alleen niet meer waar, slim hè.

Gr. Nathalie

Hallootjes,

Daar zijn we weer... Pff... wat een dag vandaag, heel weinig te doen op het werk. EN DAN GAAT DE TIJD NOG LAAAANNNGGGZZZAAAAAMMMMERRRR.... hihi   (kunnen jullie het nog volgen??)

Nou, ikke vanmorgen met volle hoop mijn ovu test gedaan, gaat de eerste meteen fout, dus ik een nieuwe gepakt, en jeetje helemaal niks GEEN eitje. (en ik nog wel denken dat het bijna Pasen is). Wij flink geklust gisteravond, en ook daarna niet meer uit bed geweest, en een kussen onder mijn kontje geprobt.   NIKS GEEN EI, verdorie nog aan toe...

*&@*&$*^&%*$

#@(*#)(@#_)(   Morgen maar weer opnieuw proberen. Maar vanavond wordt er niet geklusd dus ik hoop eigenlijk dat mijn eitje dan pas donderdag komt want woensdag is het weer klusdag...

@ Joepie:

Meid, proficiat met de kleine meid van je zus,, nu maar hopen dat zij  snel tante wordt, maar dat gaat  vast lukken.  En ja het niet roken gaat mij nu nog super goed af. En we proberen het vol te houden... Maar dat komt vast goed. En als ik afleiding nodig heb, zoek ik gewoon jullie op, gezellig kletsen op ons topic...

@ Klaartje:

welkom op ons topic, en gezellig dat je mee kletst.

@ Mickje:

Je kunt gewoon foliumzuur blijven slikken, ook tijdens je zwangerschap. En ja he, dat eeuwige lange wachten.... blegh... Ik hoop voor je dat je snel zwanger zult zijn. Maar dat hoop ik voor ons allemaal.

@ Nathalie: Mijn vriendin weet dat we bezig zijn om zwanger te mogen worden, ik denk als ik het niet zou vertellen ik helemaal gek zou worden. Verder weet ook alleen mijn mams dat we bezig zijn. Verder is het een geheimpje... sssttt...!!! Je innesteldag kun je ongeveer berekenen op predictor.nl. en wat betreft je spierpijn, ik moet er wel om lachu hoor, grappig dat je mannetje je zo heeft bewezen dat ie van je houd....!! Ga zo door, hihi  (dan zal het ook niet lang meer duren voordat je aanteld)

Weet iemand of het mogelijk is om toch ongi te worden zonder dat je een eisprong hebt gehad??? Want ik ga me nu een beetje zorgen maken, omdat ik nog niet positief heb getest met de ovu testen..... oh wat ben ik toch een tutje, ik weet het, het kan heel goed zijn dat ik morgen of overmorgen mijn ei heb, of zelfs nog later. Omdat ik vanaf de dag ben gaan tellen dat ik licht ongi was, (dit was op woensdag) en op zaterdag (dus 3 dagen later) zette het pas door. Of moet ik juist op de dag beginnen te tellen dat de ongi doorzet????

HELP HELP HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NOD's:

Kinderjuffie                        1e ronde 1e kindje??                  28-03-08
Spring                                        4e ronde 1e kindje                         29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mickje_m                                1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mmmh                                       ?? ronde  1e kindje                         31-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                            01-04-08
Mamoetje                             5e ronde 1e kindje                          02-04-08
Esseltje                                     2e ronde 1e kindje                          02-04-08
Nathalie                                  1e ronde 1e kindje                            02-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                           04-04-08
Melanie                                   3e ronde 1e kindje                           04-04-08
Marleen                                  2e ronde 1e kindje                             10-04-08

DE WACHTBANK:

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Britt                                               ?? ronde 1e kindje                13-03-08  

Dit begint toch wel spannend te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mamaseptember       10e ronde 2e kindje                     22-03-08
Gerdien23                              3e ronde 1e kindje                       23-03-08
Bolle 81                                    1e ronde,  1e kindje                       23-03-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R ozemarijke          3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

@ Poeh:

meid, wat betreft je vloeiing, ik heb geen idee wat dit  betekend, misschien dat een van de andere meiden je kan helpen met deze vraag. Ik weet wel dat je een eventuele kleine bloeding kunt hebben van de innestelling. Maar slijm, geen idee. Alleen als het tijd is voor je eitje, is je uitscheiding ook anders, dit is idd wat slijmeriger. Normaal is dit wat dikker, maar tijdens je ovulatie is dit dun en slijmerig om het sperma beter te leiden naar de eileiders. Misschien dat het dat is....???? Dus klussen dan maar voor alle zekerheid...

Groetjes Esseltje

Hoi Joepie

Als jij je innesteldag hebt vandaag, dan zou dat voor mij ook zo ongeveer moeten zijn he?
Ik ben benieuwd.
Ik meen ook vanalles te voelen. Maar volgens mij voelde ik voor ik met de pil stopte ook vanalles, alleen lette ik daar nooit zo op.

groetjes, Mickje

Hoi Poeh..

Nog eventjes, ik heb het nog ns nagekeken, en ik denk echt dat jij je eitje gevonden hebt. Hieronder een linkje. Kijk zelf maar eens.
bij verloskundigen-woerden.nl / content / zwangerworden  / ovulatiemethoden.asp

ik kan geen link plaatsen dus je moet wel nog www. ervoor zetten, en de spaties tussen de schuine streppen weg halen. Succes

Dus ik zou als ik jou was toch maar gaan klussen ASAP!!!! Veel succes!!!!

Liefs Esseltje

Hallo dames van het goede leven,

Ga even nog een kort verhaaltje typen!
Kom net bij m'n zus vandaan, woont een uurtje verderop,
net zoals mijn ouders en andere zus, en het was in één
woord geweldig...ik zat telkens te dromen dat ik toch ooit
ook zo'n klein propje mijn kindje mag noemen!
M'n vriendje was ook helemaal vertederd...echt schattig
om te zien hoe hij Senne vast had!

Mickje, spannend he? Ik heb die steken vandaag wel
vaker gevoeld, alsof er onderin mijn buik van alles gebeurde,
maar ik ga er niet vanuit...dat zal toch wel te mooi zijn
om waar te zijn, dat het in de eerste ronde al raak is...
Ik probeer mezelf nuchter te houden...
Had ook steken in mijn borsten en gevoelige tepels, maar
nu begin ik een beetje te klinken als sommige op het forum
en die later ook teleurgesteld zijn...dus ik probeer het zoveel
mogelijk van me af te zetten! (maar ik snap heel goed dat
je jezelf dus helemaal gek kan maken!)
Hou je me op de hoogte als er iets veranderd? Jij voelt dus
inderdaad ook wel wat?

Essel, gewoon vol blijven houden inderdaad en zeur maar
lekker tegen ons aan in moeilijke tijden...leuke link wat
je doorgaf, heb hem even bekeken, wel handige informatie
en ik herken er ook veel in...over het slijm enz...draderig en
waterig...wel fijn om te lezen!Wat raar ook dat je je eitje nog
niet hebt gehad en ik snap wel dat je je druk maakt...denk niet
dat het nodig is, maar ik kan ook zo'n muts zijn! Het komt vast
allemaal wel goed en je vindt hem vast snel!
(misschien denkt hij dat hij zich met pasen ook moet verstoppen,
net zoals de chocolade-eitjes, hihi)
Ik heb ook een kussentje onder m'n kont gehad tijdens m'n
vruchtbare periode...je weet maar nooit he???

Nathalie, wat fijn dat je zo goed begrepen wordt op je werk!
da's heel erg belangrijk hoor, want anders wil je nog weleens te
veel gaan doen...Lijkt me ook fijn, zo lekker in zo'n warm
zwembad...en als het helpt, dan ook lekker blijven doen!

Poeh, dit was al het derde meisje, dus ben een beetje al een
beetje ingewerkt qua oppassen betreft, maar bedankt voor
de felicitatie!Slijm...dat zegt wel wat he...je zit ook zo'n beetje
in je vruchtbare dagen he? bij mij zitten ze er net op en ik heb
30 maart m'n NOD...Dan kan dat inderdaad je eitje zijn!!!!
Dus volg esseltjes raad maar op!

Toch nog een lang verhaaltje...volgens mij heb ik zo even iedereen
gehad, voor degene die ik vergeten ben...morgen weer een dag!

Klusse voor dames in de vruchtbare periode en de rest, geniet
van je rust...

Slaap lekker!

Liefs Joepie

Weltrusten! Kon het niet laten om nog ff langs te komen om te kijken hoe het met jullie is. Had vanavond een beetje een rot avond door een brief van mijn oude werkgever, maar ga het proberen van mij af te zetten, doet me niet veel goeds.

Joepie! Wat ontzettend heerlijk dat je die kleine spruit vanavond hebt gezien. Je hebt haar nog net niet meegenomen, hihih. Lief hè om je mannetje zo te zien. Kan ie vast een beetje oefenen.

Nou volgens mij denkt mijn eitje ook van ik verstop me lekker tis bijna Pasen. Of de brug stond open of de slagbomen dicht of hij is in de war met het schrikkeljaar. Ik weet het niet, haha. Meiden ik word vervelend tis laat ik hoor eigenlijk al te slapen dus ga nu mijn oogjes maar ff dicht doen.

Tot morgen, liefs Nathalie

He meiden,

nog allemaal aan het wachten zie ik... Hopen maar dat er straks goed nieuws is voor jullie, :) Met mij is alles goed, heb bijna geen klachten, behalve dat ik moe ben.
Gisteren een zware dag gehad op m'n werk: kwam binnen bij een client die zat te automutileren. Daar ben ik twee-en-half uur geweest, allerlei instanties aan de lijn gehad, uiteindelijk besloten haar toch thuis te laten zijn met mij standby... Sjonge, maar ik kon mezelf gisteravond aardig opvegen dus :-( Brakke nacht gehad ook, omdat je er toch op ligt dat ze misschien zou bellen...
Nouja, nu ff thuis aan het werk, hoef pas rond 1 weg gelukkig...

Terug
Bovenaan