Hallootjes,
Daar zijn we weer... Pff... wat een dag vandaag, heel weinig te doen op het werk. EN DAN GAAT DE TIJD NOG LAAAANNNGGGZZZAAAAAMMMMERRRR.... hihi (kunnen jullie het nog volgen??)
Nou, ikke vanmorgen met volle hoop mijn ovu test gedaan, gaat de eerste meteen fout, dus ik een nieuwe gepakt, en jeetje helemaal niks GEEN eitje. (en ik nog wel denken dat het bijna Pasen is). Wij flink geklust gisteravond, en ook daarna niet meer uit bed geweest, en een kussen onder mijn kontje geprobt. NIKS GEEN EI, verdorie nog aan toe...
*&@*&$*^&%*$
#@(*#)(@#_)( Morgen maar weer opnieuw proberen. Maar vanavond wordt er niet geklusd dus ik hoop eigenlijk dat mijn eitje dan pas donderdag komt want woensdag is het weer klusdag...
@ Joepie:
Meid, proficiat met de kleine meid van je zus,, nu maar hopen dat zij snel tante wordt, maar dat gaat vast lukken. En ja het niet roken gaat mij nu nog super goed af. En we proberen het vol te houden... Maar dat komt vast goed. En als ik afleiding nodig heb, zoek ik gewoon jullie op, gezellig kletsen op ons topic...
@ Klaartje:
welkom op ons topic, en gezellig dat je mee kletst.
@ Mickje:
Je kunt gewoon foliumzuur blijven slikken, ook tijdens je zwangerschap. En ja he, dat eeuwige lange wachten.... blegh... Ik hoop voor je dat je snel zwanger zult zijn. Maar dat hoop ik voor ons allemaal.
@ Nathalie: Mijn vriendin weet dat we bezig zijn om zwanger te mogen worden, ik denk als ik het niet zou vertellen ik helemaal gek zou worden. Verder weet ook alleen mijn mams dat we bezig zijn. Verder is het een geheimpje... sssttt...!!! Je innesteldag kun je ongeveer berekenen op predictor.nl. en wat betreft je spierpijn, ik moet er wel om lachu hoor, grappig dat je mannetje je zo heeft bewezen dat ie van je houd....!! Ga zo door, hihi (dan zal het ook niet lang meer duren voordat je aanteld)
Weet iemand of het mogelijk is om toch ongi te worden zonder dat je een eisprong hebt gehad??? Want ik ga me nu een beetje zorgen maken, omdat ik nog niet positief heb getest met de ovu testen..... oh wat ben ik toch een tutje, ik weet het, het kan heel goed zijn dat ik morgen of overmorgen mijn ei heb, of zelfs nog later. Omdat ik vanaf de dag ben gaan tellen dat ik licht ongi was, (dit was op woensdag) en op zaterdag (dus 3 dagen later) zette het pas door. Of moet ik juist op de dag beginnen te tellen dat de ongi doorzet????
HELP HELP HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NOD's:
Kinderjuffie 1e ronde 1e kindje?? 28-03-08
Spring 4e ronde 1e kindje 29-03-08
Joepie 1e ronde 1e kindje 30-03-08
Mickje_m 1e ronde 1e kindje 30-03-08
Mmmh ?? ronde 1e kindje 31-03-08
Poeh 1e ronde 1e kindje 01-04-08
Mamoetje 5e ronde 1e kindje 02-04-08
Esseltje 2e ronde 1e kindje 02-04-08
Nathalie 1e ronde 1e kindje 02-04-08
Antoinet100 2e ronde 1e kindje 04-04-08
Melanie 3e ronde 1e kindje 04-04-08
Marleen 2e ronde 1e kindje 10-04-08
DE WACHTBANK:
Meiden we duimen voor jullie!!!!!!
Britt ?? ronde 1e kindje 13-03-08
Dit begint toch wel spannend te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mamaseptember 10e ronde 2e kindje 22-03-08
Gerdien23 3e ronde 1e kindje 23-03-08
Bolle 81 1e ronde, 1e kindje 23-03-08
De ZWANGERE onder ons: *********************************** *** GLITTERS!!! !!!
R ozemarijke 3e ronde 1e kindje uitgeteld op 30 oktober 2008