nieuw en zwanger willen worden

Hoi Nathalie

Volgens mij kan je gewoon lekker door blijven sporten hoor. Dat is nog gezond juist!
Ook als je zwanger bent kan je volgens mij door blijven sporten zolang als het kan (ligt natuurlijk wel aan wat voor sport.... judo met een dikke buik lijkt me lastig...) en je je er goed bij voelt.

Groetjes, Mickje

Mijn berichtje had net groene letters... hoe heb ik dat nou weer gedaan??? haha

Nathalie, ik haal van internet het volgende:
(www.medicinfo.nl)
Sporten is gezond, ook gedurende de zwangerschap. Hieronder tref je een lijst aan met de meest voorkomende sporten en het advies voor de zwangerschap. Voor alle sporten geldt in ieder geval: houd mate. Luister goed naar je lichaam en overdrijf niet. Als je hebt gesport  en je hebt daarna veel last van harde buiken, of buikpijn, dan is dit een teken van je lichaam dat je te actief bent geweest. Wees in het vervolg iets minder fanatiek.
Als je niet eerder aan sport hebt gedaan, is het niet verstandig om in de zwangerschap ineens heel actief te worden. Er zijn aanwijzingen dat zwangere vrouwen die sporten minder snel last hebben van striae en over het algemeen makkelijker bevallen. Zijn er complicaties tijdens jouw zwangerschap, overleg dan eerst met je verloskundige of arts of je gewoon mag blijven sporten.
Zwemmen: zeer goed in de zwangerschap, oefening van vele spieren zonder grote belasting van het bewegingsapparaat.

Dus gewoon lekker door blijven gaan! En let vooral op de cursief dik gedrukte regel!!! Lijkt me een goede reden!

Groetjes, Mickje

Hallo dames,

Ik ben opnieuw TANTE geworden!!!!
Vanmorgen belde m'n zwager dat m'n zus was bevallen van
een derde meisje! SENNE is haar naam, potverdorie,
had het gister nog over Sannah, dat ik dat zo mooi vond
mamoetje!!!haha....
Alles is goed met haar, ze was 24 maart uitgerekend,maar
toen ze gister voor controle kwam vonden ze het verstandig
om haar in te leiden omdat ze nogal een hoge bloeddruk had!
En nu hebben ze een gezonde dochter!
Vanavond gaan we er naar toe...oooeeh, ben helemaal
emotioneel!

pfff, verder kom in niet aan typen toe, want de kids komen
constant bij m'n bureau!

Ik type in de pauze verder!

doeidoei!!

liefs Joepie

PROFICIAT TANTE JOEPIE!!!!

En dat jouw zus nu maar ook gauw tante wordt!!!!!

Ik kan me voorstellen dat je er helemaal hyper door bent! Mijn eigen broer en zus hebben zelf geen kinderen (zusje nog te jong en broer in scheiding, dus schiet niet op), maar mijn vriend z'n zussen hebben vorig jaar allebei een kindje gekregen en dat vond ik al heeeeeeeeeel bijzonder (voelde me ook ineens echt een tante!). Maar als het van je  eigen is, dan is het helemaal speciaal!
Geniet ervan!!
Wonen ze in de buurt?

Groetjes, Mickje

Is ikke weer! Helemaal uitgeput, hihih. Vanmorgen al niet al te fit wakker met veel last van mijn spiertjes. Maar het water was heerlijkkkkk warm. Kon er nog wel veel langer in blijven. Zwemmen is dus zeer goed, hihih. Ben ik ff goed bezigggg! Ik heb op dinsdag fysio zwemmen en op donderdag therapie zwemmen en ga meestal ook nog een keer per week gewoon lekker zelf ploeteren. Ik moet zowiezo heel goed overal op letten dus dat komt helemaal goed. Dank je voor de informatie Mickje.

Gefeliciteerddddd tante Joepie! Fijn dat alles goed met ze gaat en vanavond lekker weg zwijmelen. Niet kindje ontvoeren hè, hihih. En nu idd maar hopen dat jou zus ook snel Tante mag worden.

Ik lig nu ff uit te rusten, tis niet echt mijn dag vandaag. Vanmiddag komt oud schoolvriendin waar ik sinds een tijdje weer contact mee heb. Ff gezellig babbelen dus. Ik merk wel dat ik op mijn woorden met letten en het er volgens mij zo nog eens een keer uitflap. Ik moest van de baas bij het zwembad maar rustig aan doen vandaag en braaf zijn. Hij moest eens weten waar die pijn in mijn spieren vandaan komt, hahaha.

Nou meiden misschien tot strakkies nog ff. Gr. Nathalie

Hello,

was ik weer...ze zijn lekker aan het werk!
Nou, had m'n moeder net aan de telefoon, helemaal
emotioneel, want m'n zus kwam net binnen met de
kleine, oh, ze is zooooooo mooi...snik snik...(m'n moeder
dan!) M'n ouders waren blijven slapen bij mn zus voor
de twee andere kindjes dus...ze moest zo plotseling
blijven...bedankt voor de felicitaties!!!ik hoop ook dat ze
snel tante worden! (beide zussen)
Heb vandaag m'n innesteldag en ik heb wel steken
in m'n onderbuik...maar goed, misschien wil ik het ook
wel te graag!

Met jullie alles goed????Fijn dat we weer wat meer
weten over het sporten, zo worden we steeds slimmer!!!
Heb nog niet alles goed doorgelezen, dus kan niet echt
persoonlijk reageren...moet allemaal zo snel!

Mickje, jij hebt ook je innesteldag één dezer dagen he?
Als er wat in te nestelen valt, haha!
Spannend allemaal...

Essel, ik blijf nog steeds trots op je, want je zou nu ook
weer terug kunnen vallen in je oude gewoontes, maar je
blijft doorgaan en af en toe een keertje de mist in gaan
is menselijk toch??

Nathalie, wat heb je voor leuk beroep dat je lekker mag
badderen?heb het wel ergens gelezen, maar wat houdt
het allemaal in??

Nou, ik ga weer verder met lesgeven...moet toch wat doen!hihi!

Liefs Joepie

Hallo, hier was ik ook weer ff. Met weinig eetlust en apart gevoel in mijn buik. Kweet niet of dit een teken is of er iets gebeurd of dat het door de brief komt die ik net heb gelezen van mijn ex-werkgever. Maar dat is weer heel ander lang verhaal.

Ik zwem op dinsdag fysio zwemmen en op donderdag therapie zwemmen en meestal ook nog eens per week gewoon lekker voor mezelf. Omdat het heerlijk verwarmd water is van 32 graden, dat is goed voor mijn spiertjes en is voor mij de  (enige) mogelijkheid om beetje aan sport/beweging te doen. Sinds een tijdje help ik daar bij het sportgezondheidscentrum, waar ik dus zwem. Het is op therapeutische basis omdat ik sinds oktober in de ziektewet zit vanwege auto ongeluk maart 2007. Ik ben een heel open gesprek aangegaan met de baas, en gevraagd of ik daar de kans kon krijgen om erachter te komen wat ik nog wel en niet kan qua werk e.d. Hij heeft zelf ook whiplash, dus kan zich heel goed in mijn verplaatsen. Voelen elkaar echt heel goed aan. Hij kan aan mijn ogen zien hoe ik me voel. Ik kom daar nu dagelijks. Is het niet om te helpen dan wel om te zwemmen, vandaar dus, hahah.

Jij werkse nog ffies, je zult zo wel vrij zijn met de kids of moet je nog veel dingen na die tijd doen?

Waar blijft onze nieuwe topic Essel?

Straks komt gezellig ff oud schoolvriendin, kan ik alles ff beetje van me af proberen te zetten. Meiden tot later!

Gr. Nathalie

Hallo allemaal,

daar ben ik weer!!!! Heb t altijd heel druk in t weekend vandaar dat ik er nu pas weer ben en poe wat een verhalen weer hoor. (is wel leuk om te lezen hoor).

@Essel, heb vandaag ook weer krampen, maar ben gisteren weer voor het eerst geweest sporten, power dat is op muziek met gewichten dus t kan ook daarvan komen natuurlijk.... Ik heb wel vandaag veel slijm, weet niet of dat er iets mee te maken heeft??

@Bolle, Ik slik al een paar weken foliumzuur van de kruidvat volgens mij heet t vitaal.......en dan nog wat.@mickje, het is ook vitaal zwanger wat ik slik, denk dat je gewoon door moet blijven slikken ook al zijn er al 4 weken om hoor.

@Klaartje, welkom bij de club, klets maar lekker mee.

@Joepie, hartelijk gefeliciteerd TANTE, kun je vast oefenen met oppassen enzo, lijkt mij echt superleuk om tante te worden, maar mijn vriend en ik zijn allebei de oudste thuis dus dat zit er even nog niet in.

Nou nu heb ik denk ik wel iedereen gehad, allemaal een hele fijne dag gewenst!!!

Groetjes poeh

Terug
Bovenaan