nieuw en zwanger willen worden

Hoi bolle!

Zelfde verhaal, ene mo denk ik ja het is zover en het andere denk ik nee t zal wel niet. Heel verveled dat gevoel en idd w88 w88 w88 t duurt zo lang! De winderigheid heb ik ook. Ook vaker als nomaal opstopping in mijn darmen echt heel vervelend. En idd heb ik ook last van mijn borsten vooral sávonds dan wil ik ook echt zo snel mogelijk mijn bh uit en me huispakkie aan!!! Maar ja wat ik al zei dat soort dingen kun je ook krijgen als voorteken van je menstruatie toch?  We zullen zien ben erg benieuwd

kussies!

Haha ik zie dat ie van mijn smilies die ik in word maak, vraagtekens maak. Lijkt nu net of ik domme vragen stel!

@ joepie; je hoeft je niet schuldig te voelen hoor dat je aan Gerdien had gezegd te testen. Is namelijk een logische reactie en er schijnen testen te zijn die wel wat eerder in de zwangerschap kunnen worden gebruikt, maar de meeste bij de drogist kunnen dat niet.
Ik zou als het kan denk thuis willen bevallen. Maar aan de andere kant: dan kunnen de buren wel goed mee’genieten’, haha. Maar ik had wel het idee dat zij echt heel veel pijn had, en op tv zijn de vrouwen soms heel stil, ondanks dat ze pijn hebben. Het verschilt denk per vrouw, of je het uit wilt gillen of binnen wilt houden.
Leuk het vrijgezellenfeest! Mocht je niet zwanger zijn heb je wel het voordeel dat je voor je ei bent en dan dus wel kunt drinken! Maar hopelijk ben je wel zwanger uiteraard! Ik heb trouwens binnenkort ook een feest waar mijn hele familie bij is en zijn familie! Ook al onze vrienden zijn er en ik ben bang dat het daar wel heel duidelijk gaat worden. Het is na mijn volgende ei (mocht het dit keer mis zijn) en dan kan ik dus gewoon geen alcohol nemen! Ik zit er al aan te denken om toch een glas te bestellen en daar de hele avond mee rond te lopen! Hihi.. Af en toe een glas water tussendoor en hem dan weer pakken….

@ mamoetje: haha, billie! Tja had ook gekund, heb namelijk wel dikke billen! Lijkt me trouwens echt erg als je pas na een paar maanden weet dat je zwanger bent. Je hoort dat soort verhalen wel eens op het nieuws en dan denk ik: dat kan toch niet! Maar als je testen uitwijzen dat je niet zwanger bent en je wordt gewoon ongi, tsja…

@ Nathalie: inderdaad gewoon je volgende ongie afwachten en weer testen. Mocht er dan weer niets uitkomen kun je voor de zekerheid naar de huisarts gaan om je bloed te laten testen.
Ik hoop dat je vandaag niet in slaapt valt, omdat je vannacht niet goed hebt geslapen.
Ik slaap ook vaak op mijn buik, maar ook wel op mijn rug en zij, dus het zal wel goedkomen. Vervelend dat je door het auto-ongeluk beperkingen hebt.

@ Mickje, ik zie dat je banner is gelukt! Bij mij duurde het ook even, maar nu weet ik ook hoe het moet. Het heeft met dat text editor aanvinken te maken.

@ Gerdien, gelukkig gaat het iets beter met je. Even volhouden inderdaad tot het weekend. Wel fijn dat we samen aan het afwachten zijn tot dezelfde datum! Ik duim voor je!

@ Essel, om de dag blijven klussen en dan moet het goed gaan! Hopelijk vind je snel je ei, of werken de testen bij jou inderdaad niet! Hoor je wel vaker. T’is alleen wel lastig, omdat je niet weet of je niet ongi wordt door een eventuele zwangerschap of doordat je nog geen ei hebt gehad. Heb je geen klachten gehad op een bepaalde dag? Dat je dacht dat dat je ei was?
Ik wil trouwens wel kraamhulp. Die zaken zijn gewoon nodig waar ze om vragen. Je hebt negen maanden de tijd om daar voor te zorgen, dus dat moet wel lukken toch? Als je familie hebt die je goed kan helpen in de eerste week na je bevalling kan dat natuurlijk ook! Maar vaak missen die wel een stukje kennis.

Oh ja hier trouwens een getrouwde forummer! We weten gewoon dat het goed zit en wilden dat met een huwelijk bezegelen! We zijn nu al negen jaar samen en twee jaar getrouwd. En de trouwdag zelf is zoiets moois! Iedereen komt voor jou! Maar het koste inderdaad wel een hoop geld, hadden we wel tien babykamers mee kunnen vullen! (whow als je daar over nadenkt!)
Even over de NODlijst: kunnen we niet zeggen dat degene die na Pasen niet meer hebben gereageerd (al een paar weken niet) uit de lijst halen? Zodat we niet zitten te wachten of iemand zwanger is of niet, net als nu bij Britt. Ik vind dat namelijk wel jammer.

Miranda, welkom! Wil je ook op de NOD lijst?
Spannend, jij weet het ook met Pasen!
Die steken in mijn liezen heb ik trouwens ook een paar dagen geleden een aantal keer gehad. Is dat ook een teken?
Maar zoals je zegt: het kan ook voor de naderende menstruatie zijn, dat maakt het juist zo lastig, omdat je nu gewoon niet kunt weten of het al raak is!
Hopelijk blijf je hier een tijdje rondhangen op het forum, we hebben namelijk een aantal spookforummers op de NOD lijst staan!

Nu heb ik wel genoeg getypt voor vandaag! ga snel babykleertje shoppen voor de buuf! ;)

Hi Bolle (maffe naam trouwens hihi),

Ja die steken heb ik nu ongeveer 1 week meerdere keren per dag. En natuurlijk wil ik meedoen aan de lijst! Lijkt leuk zo samen bijhouden wie er ook in spanning af zitten te w88  Have fun met kleertjes kopen (en stiekem rondsnuffelen natuurlijk)

kussie!

Hallo!!

Bolle, ik vind dat wel een goed idee van jou, om iedereen een oproepje
te doen die op de lijst staan om voor pasen te reageren...heb je na pasen
nog niet gereageerd, dan ga je eraf...hihi...klinkt hard, maar het is inderdaad
niet zo leuk...en ik vind het helemaal niet erg dat sommige meer lezen
dan typen, maar ik heb mamaseptember al een paar keer op een ander forum
gezien, da's prima, maar dan heeft het geen zin om hier nog in spannng
te zitten, terwijl je toch niet hoort of het gelukt is!
Misschien is Britt heel erg teleurgesteld en moet ze het even verwerken,
of ze is doorgerold naar het zwanger zijn forum...zou leuk voor d'r zijn!

DUS BIJ DEZE, DAMES WAAR WE LANG NIKS VAN GEHOORD HEBBEN,
EEN OPROEPJE!WIL JE OP DE NOD-LIJST BLIJVEN STAAN, DAN EVEN
VOOR/TIJDENS PASEN REAGEREN!ALVAST BEDANKT!

de oude rotten onder ons, die zo nieuwsgierig zijn dat ze elke dag of om
de dag wel kijken...hihi...die blijven gewoon lekker staan!
Ik denk Bolle, dat dat inderdaad heel verschillend is, hoe vrouwen erop
reageren...ik denk dat je wel een beetje kunt kijken naar hoe je in het
dagelijks leven bent...als je al gauw pijn voelt of je geeft snel ergens
aan toe, zul je het tijdens de bevalling ook zwaarder hebben...
En als je een bikkel bent, dan kun je je er misschien beter tegen ver-
zetten! (en dan heb ik het wel over een gewone bevalling en niet over
stuitliggingen, inknippen enz...bbbrrrr...klinkt eng)
Leuk dat je getrouwd bent en ik snap heel goed dat je het wilde
bezegelen (zeg ik dat goed?)het is toch iets speciaals...ik zou het ook
zeker doen, maar als we nu moesten kiezen over wat we liever deden,
dan kiezen we voor een kindje!

Miranda, welkom...Ik ga je zo even op de NOD-lijst zetten, maar blijf
je dan wel gezellig bij ons???
Anders ben je er ook na pasen weer af, hihi (geen dreigement hoor)
Als ik het goed heb ben je dan in je 2e ronde? voor jou wordt het ook
een spannende tijd!

Hier de NOD-lijst met iedereen er nog op!

Nou meiden, tot snel!

Liefs Joepie

NOD's:

Miranda                                    2e  ronde 1e kindje                        24-03-08    
Kinderjuffie                        1e ronde 1e kindje??                  28-03-08
Spring                                        4e ronde 1e kindje                         29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mickje_m                                1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mmmh                                       ?? ronde  1e kindje                         31-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                            01-04-08
Mamoetje                             5e ronde 1e kindje                          02-04-08
Esseltje                                     2e ronde 1e kindje                          02-04-08 (ik weet het niet meer)
Nathalie                                  1e ronde 1e kindje                            02-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                           04-04-08
Melanie                                   3e ronde 1e kindje                           04-04-08
Marleen                                  2e ronde 1e kindje                             10-04-08

DE WACHTBANK: Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Britt                                               ?? ronde 1e kindje                13-03-08  
Dit begint toch wel spannend te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mamaseptember       10e ronde 2e kindje                     22-03-08
Gerdien23                              3e ronde 1e kindje                       23-03-08
Bolle 81                                    1e ronde,  1e kindje                       23-03-08

oeps...had rozemarijke wel gekopieerd, maar misschien is de pagina
bijna vol!!!

Liefs

Speciaal voor haar!

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!  

Rozemarijke          3e ronde 1e kindje  uitgeteld  op 30 oktober 2008

Hallo allemaal!!!

Ik voel de laatste tijd vanalles, maar waarschijnlijk ben ik t me gewoon aan het verbeelden. Komt natuurlijk omdat je daar eerst nooit op lette, maar meen de hele tijd krampen enzo te voelen.
Essel ben benieuwd wanneer je je ei vind... lijkt me zowieso fijn als je weet hoe je cyclus precies verloopt, dan kun je ook klussen in de juiste dagen.
Over dat bevallen, ik zou het liefste in het ziekenhuis bevallen, gewoon om het idee dat dan altijd alles bij de hand is als het niet zo mocht gaan hoe je wilt. Zeker voor de 1e, dan weet je toch niet precies hoe het allemaal gaat.

@mammoetje, dat je zolang niet kunt merken dat je zwanger bent?? En kun je dus ook negatief testen als je wel zwanger bent?

@nathalie, jij bent vroeg wakker zeg, ik slaap inderdaad vaak op mijn buik. Dus dat zal nog wat worden dan... Slapeloze nachten. Maar ik denk dat je daar na een paar weken ook wel aan went he.

@joepie, over dat getrouwd zijn, wij hebben er ook heel lang over nagedacht of we zouden trouwen of niet, maar eigenlijk vinden wij het allebei geen meedrwaarde hebben. Het is alleen meer geregel als je samen kindjes krijgt en je niet getrouwd bent. Natuurlijk kun je ook even snel voor de wet trouwen, maar ik heb zoiets van, als we trouwen willen we het ook gelijk fantsoenlijk doen en dat = duur.

@Bolle, is spannend he, hoop voor je dat t raak is. Maar dat wachten tot het testen duurt zo lang he....

@Miranda, WELKOM OP ONS FORUM... vanaf wanneer je t beste kunt testen weet ik eigenlijk niet?? Miscchien iemand anders?

@Iedereen, allemaal nog een hele fijne dag gewenst!!!!!!!!!!!

Groetjes POEH

Terug
Bovenaan