A
Anoniem
Guest
Daar hebben jullie helemaal gelijk in. Daar maak ik me ook nog helemaal NIET druk over. We zien wel hoe het allemaal gaat lopen, het kan nog lang duren. En natuurlijk is het vanzelfsprekend dat je die spullen ook in huis hebt, en natuurlijk is het voor jezelf en je mannetje fijn dat alles op goeie werkhoogte is. Het was alleen maar een opmerking, verder niks mee bedoeld.
En wat betreft mijn ei , ik heb me daar gewoon ff in vergist....tja.. ben soms een muts!!! Maar komt vast goed, we klussen om de dag en als ik gewoon ongi wordt, heb tenminste wel mijn ei gehad en dan kan ik cyclus ook beter inschatten. Ik zie het wel hoe het gaat lopen.
Hoe gaat het met de dames die gestopt zijn met roken??? Ik had gelezen dat er meer meiden zijn die roken (te)...??
Ik ben af en toe stout geweest... FOEIIIIII !!! Ik rook nog steeds een 2/3 tal sigaretjes per dag. Je kent het wel na het eten is het toch moeilijk. Maar als ik zwanger mocht zijn dan stop ik helemaal. Ik probeer natuurlijk eerder te stoppen. Ik ben best trots op mijzelf en ook op mijn mannetje want we zijn allebei een flink stuk minder gaan roken!
Zo meisjes, ik ga afsluiten. Ik moet nog met mijn paard naar de dierenkliniek, foto's maken, want mijn paard heeft een stuk afgebroken kies in haar kaak zitten en die moet eruit.... Arm beestje , echt zielig, maar ja ook dat komt wel weer goed. Als het eruit is mag ik 3 weken niet met haar gaan rijden.
Laterzzz....
xx