nieuw en zwanger willen worden

Daar hebben jullie helemaal gelijk in. Daar maak ik me ook nog helemaal NIET druk over. We zien wel hoe het allemaal gaat lopen, het kan nog lang duren. En natuurlijk is het vanzelfsprekend dat je die spullen ook in huis hebt, en natuurlijk is het voor jezelf en je mannetje fijn dat alles op goeie werkhoogte is. Het was alleen maar een opmerking, verder niks mee bedoeld.

En wat betreft mijn ei , ik heb me daar gewoon ff in vergist....tja.. ben soms een muts!!!    Maar komt vast goed, we klussen om de dag en als ik gewoon ongi wordt, heb tenminste wel mijn ei gehad en dan kan ik cyclus ook beter inschatten. Ik zie het wel hoe het gaat lopen.

Hoe gaat het met de dames die gestopt zijn met roken??? Ik had gelezen dat er meer meiden zijn die roken (te)...??
Ik ben af en toe stout geweest... FOEIIIIII !!! Ik rook nog steeds een 2/3 tal sigaretjes per dag. Je kent het wel na het eten is het toch moeilijk. Maar als ik zwanger mocht zijn dan stop ik helemaal. Ik probeer natuurlijk eerder te stoppen. Ik ben best trots op mijzelf en ook op mijn mannetje want we zijn allebei een flink stuk minder gaan roken!

Zo meisjes, ik ga afsluiten. Ik moet nog met mijn paard naar de dierenkliniek, foto's maken, want mijn paard heeft een stuk afgebroken kies in haar kaak zitten en die moet eruit.... Arm beestje , echt zielig, maar ja ook dat komt wel weer goed. Als het eruit is mag ik 3 weken niet met haar gaan rijden.

Laterzzz....
xx

Joehoe, pagina 11, we moeten nu met een pijltje werken, want we
passen er niet meer op!dit forum loopt als een speer!

Essel, misschien begin ik al wat waziger te worden, want hoe reageerde
ik dan?...heb het terug gelezen en ik zei dat ik het niet wist, maar
dat ik het wel snapte...of reageerde jij ook zo???sorry hoor, snap het
nie meer helemaal!

Nathalie, hoop voor je dat je niks vergeten bent hihi, maar daar kom
je dan wel achter....als je over een half uur een telefoontje krijgt met:
waar blijf je nou, weet je genoeg!!!

Verder ben ik NU alweer vergeten wat er allemaal gezegd werd, terwijl
ik het net nog gelezen heb...ik lees echt teveel op zo'n dag, m'n harde
schijf zit vol...dan maar ff een tweede pagina openen...

zo, ik weet het weer!!!Ik vind het heel gezellig bij iemand op schoot,
maar ik wacht wel netjes tot dat er weer wat af zijn, hihi! als gerdien
en bolle enzo eraf zijn, moet ik nog een week, dus da's al lang
zat op de bank!!!

En (pfff, wordt echt wazig, weet
na het woordje 'en' niet meer wat ik wilde typen...)
hihihi...nog steeds nie...ff teruglezen, misschien kom ik er weer op!
naja...breinbreker...maar in ieder geval, gefeliciteerd met jullie
jubileum, jullie zijn dus ook nog niet zo heel lang samen???
Zoals sommige hier, 8 jaar/10 jaar enz...wij zijn nu 2 jaar en 1
maand samen...nog nie zolang, maar ook wij woonden vrij snel
samen, omdat we een uur van elkaar af woonden...dan blijf je
toch sneller slapen en komen er steeds meer spulletjes mee...
En omdat ik nog naar school ging en eind dat jaar afstudeerde
kon ik ook hier in de buurt werk zoeken!
En we weten zeker dat we bij elkaar blijven (voor zover je dat kunt zeggen
voor je hele leven) dus we hebben er heel goed over nagedacht
om zwanger te raken!

Ik ga weer even verder met de schoonmaak, ik spreek jullie gauw weer,
erg gezellig hier!

Dag lieve meiden!

Knuffel Joepie

hihi...   Jij bent niet wazig, hihi...   ik word geloof ik wazig. Ik bedoelde Mickje...
Dat bedoel ik, ik ben soms echt een MUTS...

Sorry Joepie.

Dames want de bank betreft..... Ik zal jullie niet dubbel parkeren!!! Hihi... de wachtdagen duren al lang genoeg...

Nu moet ik echt naar mijn paardje om haar op de trailer te zetten.

Liefs, Esseltje

Je mag best op mijn schoot komen zitten hoor Essel ;)
Maar je mag ook nog even wachten voor je op het bankje stapt.

Ik heb net babykleertjes gekocht voor de buuf. We doen met andere buufs samen (hebben een leuke hechte flat, met veel jongeren). We hebben een heel leuk broekje, shirtje en blousje gekocht maatje 68. Zo lief!! Heb wel een beetje rondgesnuffeld en het lijkt me heel leuk om te kijken als we zwanger zijn, maar had nu toch nog zoiets van: straks duurt het nog heel lang voor we zwanger zijn en wat heeft het dan nu voor zin om me helemaal blij te maken! Zag wel veel jonge moeders met kleine kindjes, valt me op dat ik nu veel meer naar moeders met kleintjes kijk dan hiervoor. Kreeg voor het eerst in mijn leven zoiets van: dat wil ik ook ! (vroeger kon ik me echt mateloos irriteren aan in de weg staande wagens, hihi!)

Verder een blonde vraag. Ik wilde gewoon even voor de gein kijken wat mijn uitgerekende datum zou zijn mochten we zwanger zijn. Ik dacht dat die 40 weken pas in zouden gaan vanaf de dag van je ei (dus voor mij was dat 10 maart), maar ze rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Er stond bij zo'n ingevuld formuletje dan ook dat ik (mocht het echt zo zijn) nu 3 weken en een paar dagen zwanger zou moeten zijn. Dat is toch raar??? Ik kan nu toch pas anderhalve week zwanger zijn? Voor je ei ben je toch niet zwanger!? Wie weet hoe dit zit?? Dit is echt nieuw voor mij. Dat zou dus betekenen dat ik met Pasen al vier weken zwanger wordt gerekend?? (als het raak is)
Help please!
Ben overigens vandaag wat slapjes en licht in mijn hoofd, maar de rugpijn en buikpijn zijn weg en borsten zijn ook minder gevoelig. Haha echt erg dat ik nu bij elk dingetje twijfel. Hopelijk kan ik er straks om lachen. Zolang ik ook nog maar nuchter blijf dat het ook niet zo kan zijn!

Groetjes allemaal en hopelijk hebben jullie antwoord op mijn vraag!

Hello,

Bolle, even heel kort, want moet ze weer verder, maar ik denk dat ze
dat doen omdat ze dan beter kunnen uitrekenen hoelang het duurt,
omdat misschien niet iedereen haar ei voelt...
Je kunt wel uitgaan van 15 dagen, maar da's bij iedereen verschillend
denk ik...en omdat je dan voor het laatst ongesteld bent geweest houden ze
dat misschien aan...maar ik denk dat als je bij de dokter komt ze dat wel
anders doen hoor, misschien komt dat omdat het op internet was...(toch?)
welke site was dat dan?
Misschien ook wel een blonde reactie, maar als je een persoonlijk gesprek
hebt met de dokter, kan die het ook beter nagaan...
Ik denk dat het zo zit...
Denkt iemand wat anders???

Volgens mij ben je geen steek verder met mijn antwoord, maar ik weet
nie goed hoe ik het moet formuleren!

Goed van je, dat je het relativeert, is toch wel heel belangrijk!
We duimen voor je!

Liefs Joepie

oja...heb ook weleens gehoord van vrouwen die zwanger zijn geraakt,
3 dagen nadat ze ongesteld waren geweest....(een vriendin van me,
precies hetzelfde, die dacht, ach het kan wel zonder condoom, maar
nee hoor...ze is er heeeeeeeeeel blij mee hoor, 't is haar 3e al)

Knuffel

Hey allemaal,

Als eerst wat leuk dat jullie me allemaal zo open ontvangen!!

@bolle over het aantal weken dat zit zo: Ze rekenen altijd vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Vanaf die dag duurt het 40 weken tot de uitgerekende datum, maar oficieel ben je maar 38 weken zwanger!

@essel klote voor je paard! Hoop dat tie er niet te veel last van heeft! Ik rook ook nog. Niet eens geminderd slecht he  maar ja de pogingen die ik gewaagd heb zijn mislukt  Maar ja de ene siti zegt dat je daar pas zorgen over hoeft te maken wanneer je 4 weken bent de ander zegt dat je al ver voor je zwangerschap gestopt moet zijn. 1 ding weet ik wel wanneer het raak is zijn Leon en ik beide ala minuut gestopt!!!! Echt helemaal super dat je zo geindert bent!!!

Nou ladie's ik moet gaan koken want we willen vanaaf nog ff de stad in voor gordijnen in ons nieuwe huisje. Ohw ja weet niet meer wie het vroeg maar wij zijn idd erg snel gaan samenwonen na 3 maanden t kwam zo uit! Gelukkig is het super goed gegaan. Nu volgende huisje jaja en klussen.... dat hoeven we lekker niet t huisje is helemaal klaar!!! Jeeeeej Ik hoop natuurlijk dat we er gelijk een kinderkamertje in kunnen maken. Das dan het enige wat we hoeven te doen maar ja das alleen maar leuk toch  Heel even afw88 nog dan maar he

liefs!

Terug
Bovenaan