A
Anoniem
Guest
Ten eerste Miranda welkom op ons topic... Ik heb je op de wachtbank gezet... hihi , want als het goed is heb je je eitje gehad en ben je klaar met klussen, vandaar. Zo te zien heb je ook al wat kwaaltjes, maar pas op... Laat je niet voor de gek houden door je lichaam. Ik hoop natuurlijk dat de paashaas jou een bevrucht eitje achterlaat... hihi, succes meid.
@ Bolle: ik ga inderdaad ook voor de kraamhulp, die hebben inderdaad meer kennis in huis. En als ik me ei niet vind voor pasen... dan wordt ik helemaal onzeker, maar me mannetje en ik zijn netjes om de dag aan de klus. Hoe gaat het met jou?? Je zit daar lekker op de wachtbank, spannend he... ik duim voor je en natuurlijk ook voor de andere meiden die erop zitten te zweten...
Even voor de dames die een oproep willen maken, ik snap jullie wel, maar als de volgende NOD komt, dan gaan ze er sowieso vanaf, omdat we geen datums meer van hun krijgen. En misschien (net wat Joepie ook al zegt) zijn er dames bij die ff niet willen reageren, die misschien een teleurstelling hebben gehad, en dit even moeten verwerken. Dus om ze er zomaar vanaf te zetten vind ik niet erg gepast. We wachten deze lijst gewoon even af, want iedereen is zo voor en na toch aan de buurt.
@ Poeh: heb jij je klusperiode al afgesloten, of ben je nog bezig??? Spannend he, volgende week is je NOD.... Die van mij is een paar dagen verschoven, had mij helemaal vergist, ff balen zeg.... ik ben ook soms zo'n muts...
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb tijdens mijn klusperiode niks gevoeld wat kan duiden op een eisprong, maar ik heb waarschijnlijk niet goed geteld, en zou mijn ei zaterdag pas komen, hihi... met pasen... (misschien brengt dit wel geluk!!!) Dus ik heb mijn NOD datum ook even aangepast.
@ Joepie en Mickje: Meiden hoe staan de zaken er voor, kan zijn dat ik wat gelezen heb maar ik ben het af en toe ff helemaal kwijt, jullie zijn zo vlug met typen en reageren. Maar ook voor jullie begint de spannende tijd aan te breken. Meisjes ik duim ook heeeeeel hard voor jullie
NOD's:
Kinderjuffie 1e ronde 1e kindje?? 28-03-08
Spring 4e ronde 1e kindje 29-03-08
Joepie 1e ronde 1e kindje 30-03-08
Mickje_m 1e ronde 1e kindje 30-03-08
Mmmh ?? ronde 1e kindje 31-03-08
Poeh 1e ronde 1e kindje 01-04-08
Mamoetje 5e ronde 1e kindje 02-04-08
Nathalie 1e ronde 1e kindje 02-04-08
Antoinet100 2e ronde 1e kindje 04-04-08
Melanie 3e ronde 1e kindje 04-04-08
Esseltje 2e ronde 1e kindje 05-04-08 (dit moet het zijn???)
Marleen 2e ronde 1e kindje 10-04-08
DE WACHTBANK:
Meiden we duimen voor jullie!!!!!!
Britt ?? ronde 1e kindje 13-03-08
Dit begint toch wel spannend te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mamaseptember 10e ronde 2e kindje 22-03-08
Gerdien23 3e ronde 1e kindje 23-03-08
Bolle 81 1e ronde, 1e kindje 23-03-08
Miranda 2e ronde 1e kindje 24-03-08
De ZWANGERE onder ons:
**
**
******* *** GLITTERS!!! !!!
R
ozemarijke 3e ronde 1e kindje uitgeteld op 30 oktober 2008