nieuw en zwanger willen worden

Ik dan maar!

Naam           Leeftijd   Prov/woonplaats        

Nathalie           24            Drenthe, omg.Emmen    
Marloes            25            Overijssel omg. Deventer  

En de nieuwe NOD-lijst!

NOD lijstje:

Spring                                        4e ronde 1e kindje                         29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mickje_m                                1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                            01-04-08
Mamoetje                             5e ronde 1e kindje                          02-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                              04-04-08
Esseltje                                    2e ronde 1e kindje                             05-04-08
Maureen                                 2e ronde 1e kindje                            10-04-08
Nathalie                                    2e ronde 1e kindje                            15-04-08                              
Gerdien                                    4e ronde 1e kindje                              20-04-08
Miranda                                    3e ronde 1e kindje                              22-04-08

DE WACHTBANK: Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Nu even niemand op de wachtbank!

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Rozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008
Bolle                                1e ronde 1e kindje       uitgeteld op 1 december 2008

Is ikke weer  hebben jullie me al gemist, hahah.
Met mijn vroege cyclus sta ik lekker voor Gerdien & Miranda, hahah.
Ach we moeten het positieve er maar van in zien. Beter dan kei lange cyclus.
Ik dacht ik ga ff leuk bannertjes zoeken. Krijg ik dat domme ding hier nog op.
Niet in html editor en ook niet in text editor, ik had er eentje gemaakt bij kindjeopkomst, want anders hebben we hier allemaal dezelfde en daar kon je uit meerdere kiezen. Dus dacht leuk, maar daar moeten jullie nog ff op wachten. Ik zal hem hieronder eens ff proberen te zetten.

quote: Joepie1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-03-2008 17:21:48'));

Ik dan maar!

Naam           Leeftijd   Prov/woonplaats        

Nathalie           24            Drenthe, omg.Emmen    
Marloes            25            Overijssel omg. Deventer  
Antoinette    29            Utrecht, Utrecht

En de nieuwe NOD-lijst!

NOD lijstje:

Spring                                        4e ronde 1e kindje                         29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mickje_m                                1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                            01-04-08
Mamoetje                             5e ronde 1e kindje                          02-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                              04-04-08
Esseltje                                    2e ronde 1e kindje                             05-04-08
Maureen                                 2e ronde 1e kindje                            10-04-08
Nathalie                                    2e ronde 1e kindje                            15-04-08                              
Gerdien                                    4e ronde 1e kindje                              20-04-08
Miranda                                    3e ronde 1e kindje                              22-04-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Bolle                                1e ronde 1e kindje       uitgeteld op 1 december 2008

Naam                                    Leeftijd   Prov/woonplaats        

Nathalie                                            24            Drenthe, omg.Emmen    
Marloes                                            25            Overijssel omg. Deventer  
Antoinette                                    29             Utrecht, Utrecht
Shannah (mamoetje)  18            Den Haag, Zuid-Holland (30-03 jarig 19 jaar)

En de nieuwe NOD-lijst!

NOD lijstje:

Mamoetje                             5e ronde 1e kindje                          09-04-08

Hee meiden,

Heb even me NOD aangepast.. mijn NOD is pas rond de 9de hoe ik op de 2e ben gekomen?!? geen idee..

Miranda: Ik denk dat je je een beetje t druk maakt.. tuurlijk alle meiden denken wel eens dast ze onvruchtbaar zijn en zo.. maar je bent pas in de 3e ronde.. gemiddeld staat er een jaar voor om zwanger te raken.. En joepie heeft gelijk.. huisartsen ondernemen pas na een jaar ongeveer actie..

Poeh: Ik denk dat je vriendje gedeeltelijk gelijk heeft.. je lichaam kan je echt goed in ze zeik nemen.. maar toen je nog aan de pil was voelde je eht   niet omdat je pil ook dat gevoel weghaalt.. daarom gaan heel veel meiden ook al vrij snel aan de pil..

nathalie: BEgrijp ik het nou goed.. je dnekt ongesteld te zijn geworden omdat je wat bloed had.. of heeft het al door gezet.. begreep het even niet meer.. hihi.. maar 21 dagen zou best kunnen.. heb ik ook de 1ste maand gehad.. de maand erna was het 33 dagen,,..

Mickje: Wel een leuk idee van je collega.. wel grapig dat ze allemaal aan jou dachten..

Jollie; Welcome!!

Joepie: Meid, er zijn een hoop meiden die een ongie gevoel hadden en ervan overtuigd waren dat ze ongie zouden worden.. Maar toch zwanger bleken te zijn.. dus wie weet.. hihi..

Zo goed afgeklust de afgelopen dagen.. nog deze week en dan is het weer wachten geblazen.. ben nu al een beetje zenuwachtig.. hihi..

meiden ga eten koken.. tot zo..

xxxx Mamoetje

Hoiiiiii, hier inmiddels het eten alweer op. Voel me de hele dag al heel moe en nog steeds last van mijn buik. Maar ja dat zal wel door die ongesteldheid komen. Dat het heel erg door zet kan ik ook nog niet zeggen. Ik dacht vanmiddag al, waar is mamoetje toch, die hebben we ook al ffies niet gezien, maar jij was druk aan het klussen, hahah.

Ik ga hier ff opruimen en dan nog ff langs mijn ouders. Moest vandaag weer van alles voor ons mam doen. Leuk dat jullie meedoen aan het lijstje, het word al gebreider, we  hebben al lekker verschillende provincies, hahah.  

Nou meiden tot later, ik lees regelmatig ffies mee, kan het niet laten.
Oh  trouwens wat ik nog zeggen hou. Chiropractie hamerde erop dat foliumzuur erg goed is. Dus  innemen! En ze had nog iets  voor wie zwanger  is, maar dat ben ik vergeten. Ben vergeetachtige druif vandaag. Nou Doeiiiiiiiiiiiiii!  

Naam                                         Leeftijd       Prov/woonplaats        

Nathalie                                            24                  Drenthe, omg.Emmen    
Marloes                                            25                   Overijssel omg. Deventer  
Antoinette                                    29                    Utrecht, Utrecht
Shannah (mamoetje)  18                   Zuid-Holland, Dan Haag  (30-03 jarig 19 jaar)

NOD lijstje:

Spring                                        4e ronde 1e kindje                           29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                           30-03-08
Mickje_m                              1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Poeh                                             1e ronde 1e kindje                            01-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                          04-04-08
Esseltje                                    2e ronde 1e kindje                            05-04-08
Mamoetje                             5e ronde 1e kindje                          09-04-08
Maureen                                 2e ronde 1e kindje                          10-04-08
Gerdien                                    4e ronde 1e kindje                            20-04-08
Miranda                                    3e ronde 1e kindje                            22-04-08

hee naat (mag je zo wel noemen toch?!?)

ik was er wel maar toch ook weerniet,, wel telkens nee gelezn.. maar te druk gehad om te reageren..   nou eweer rustiger dus ben er ook weer wat vaker..

xxxx Mamoetje

Wel alle.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb ik een heel verhaal getypt... druk ik op verzenden.. geeft ie een foutmelding en ben ik mijn hele verhaal kwijt!!! Stik toch!!! Ik moet mezelf aanwennen eerst even mijn tekst te kopieeren voor ik het verstuur.

Nog even in het kort dan:

Naam                                         Leeftijd       Prov/woonplaats        

Nathalie                                            24                  Drenthe, omg.Emmen    
Marloes                                            25                   Overijssel omg. Deventer  
Antoinette                                    29                    Utrecht, Utrecht
Shannah (mamoetje)  18                   Zuid-Holland, Dan Haag  (30-03 jarig 19 jaar)
Marieke (mickje)                 29                 België, vlakbij Eindhoven (de gekste, haha)

Nou, ik vrees dat de  hier ook gearriveerd zijn! Het nog maar een ienie-mienie beetje, maar gezien het zeurende gevoel wat ik al de hele tijd in mijn buik/rug heb....
Nouja, op naar de volgende ronde dan! Toch wel jammer.......

Nathalie, ik heb even op die site gekeken waar je het over had. Eens even hardop denken: 1e dag laatste ms. = 2 maart. Eerste dag deze ms = vandaag of morgen??? Moet je de dag (avond) tellen dat het een beetje begint (vandaag dus) of de dag dat het echt doorbreekt (morgen)??
Als ik vanaf morgen tel dan heb ik een cyclus van 23 dagen dus. (van de 2e naar de 25e)
Ik hoop dat het de volgende keer dan ook zo is.
Dan zouden mijn vruchtbare dagen dus begin volgende week zijn (?? uh, das snel of nie?)
Is wel vriendjelief vrij, dus hebben we tijd genoeg om te klussen hihihihi

@ Antoinette; ik herken je gevoel over leeftijd helemaal! Ik heb precies hetzelfde! En ik weet nog dat ik het "vroeger" altijd zo raar vond als iemand riep: voor mijn 30e wil ik kinderen! En nu denk ik: JAAAA, IK OOK!!! EN IK BEN AL BIJNA 30!!!! AAARRGGGG!!! (nouja, volgend jaar pas hoor)
Maar goed, als je eerder de juiste vriend niet hebt... ja, dan schiet het ook niet echt op!

Nou, voor de meiden die nog een paar dagen in spanning zitten (spring... joepie...): ik  voor jullie!

En nu ga ik dus lekker met een zak chips met mijn ventje tv kijken en mezelf troost-eten geven!!! Hahaha, kan me nu effe geen barst meer schelen, die calorieën!!!!!

Groetjes, Mickje (Marieke dus)

Terug
Bovenaan