nieuw en zwanger willen worden

't is maar goed dat ik mn tekst de 2ex wel gekopieerd had, want de comp gaf wéér een foutmelding!  Stom ding!!!

Ohja, m'n nieuwe NOD is 17 april.

Hey Meiden, wat is dat nou, wat zijn jullie stil, hihih
Ik wou nog wat zeggen, maar kweet weer eens niet wat.
Bloedingen zetten niet echt door. Zou er nog hoop zijn?
Maar misschien morgen wel meer. Loop mezelf een beetje gek te maken denk ik

Hoe is het met jullie vanavond. Ik ben net nog ff bij mijn ouders geweest (die weten nog van niks, maar heb wel steeds meer moeite om niks te zeggen) en dalijk komt mijn nichtje nog ff langs uit haar werk. Die had ik al verwacht, maar is er nog niet. Zit nu lekker op de bank, dacht ff bij lezen, maar jullie typen niet. Ik ga ff tv kijken. Weltrusten voor later.

Liefs Nathalie

Oh had jou tekst nog niet geleze Mickje. Tja zo zit ik ook een beetje. En ik zit nu een beetje te denken van zet het wel of niet door. Hoeveel dagen was jou cyclus. Ach we kunnen het NOD lijstje zo weer aanpassen hè. Wat jij had met de vruchtbare dag enzo en wanneer te klussen, had ik ook. Er staat dus dat ik maandag 31 maart mijn vruchtbaarste dag heb. Ik heb echt zo iets van huhm hoe kan dat nou, is mijn ongi dan al over? Wel heel snel allemaal. Ik heb maar besloten dat het na de rode duiveltjes gewoon om de dag ofzo klussen is. En dan moet het wel raak zijn, hahah. Mijn vriend weet dit nog niet, hahah. Okay okay hij mag wel eens een dagje rust extra tussendoor. Of ik, hahaha. Eerst dit maar eens ff wachten tot wanneer de rode duiveltjes blijven en dan maar weer opnieuw rekenen, ik hou het hier gewoon ff bij. Ik heb nu een cyclus van 21. Dat zal volgende maand waarschijnlijk toch niet zo zijn, dus dan kom je ook in hele andere tijd van vruchtbare dagen enzo aan. Pff dat gerekenen en gedenk allemaal. Ben vandaag echt een zeef, enorm vergeetachtig, pfff!
Ik ga nog ff lekker tv kijken en dan mijn bedje in. Morgen op de koffie bij de burgermeester. Hhaha jaja. Mijn opa & oma zijn volgende week maandag 60 jaar getrouwd, dus komt de burgermeester op de koffie. Ik kom straks misschien nog wel ff spieken en anders weltrusten en tot morgen!

Liefs Nathalie

Hallo meiden,

een laatste berichtje voordat ik ga slapen!

Nathalie, haha, wat een verhaaltjes steeds! Gefeliciteerd met je opa
en oma, 60 jaar, da's een hele tijd! doe de burgermeester de groetjes!hihi!
Weet je nu zeker dat je echt ongesteld bent geworden of is het gewoon slijm??

Mickje, ongesteld geworden? Da's jammer...kan me voorstellen dat je het
nu allemaal niet meer snapt!
Nu moet ik alleen op het wachtbankje, want hier is nog niets te bekennen!
Heb ook nog een paar dagen, dus het kan nog!
In principe zou ik morgen kunnen testen, maar denk dat ik mezelf dan
alleen maar gek maak...doe dat denk ik nie!

Mamoetje, fijn dat je er weer bent! was even geleden he!
Lekker blijven klussen, dan komt het vanzelf een keer goed!

Ik ga lekker slapen, morgen weer vroeg op!

Slaap lekker en tot morgen!

Knuffel Joepie

Oeh, wat is er vandaag veel getypt zeg! Ik heb nu geen tijd om alles te lezen, want ik heb mijn mannetje al weg gestuurd achter de computer!
Alles gaat goed met mij hoor. Ben wel veel sneller moe dan normaal, maar had vandaag ook een stressdag door het sollicitatiegesprek. Ging niet heel goed, maar weet zoiezo ook niet of ik het zie zitten. De reistijd is ruim een uur (zonder files!!) en ik denk niet dat ik dat trek nu ik zwanger ben. Vandaag er twee uur over gedaan om er te komen! En dat vier dagen in de week, en nog naar huis, dat hou ik niet vol!

Even reageren op mickje en nathalie (uit mijn hoofd). Hou er rekening mee dat het ongesteldheid kan zijn, maar het kan echt innestelbloeding zijn! Dat kan tot en met de 9e dag na de bevruchting! En als ik zo naar jullie NOD kijk, zou het dat best wel eens kunnen zijn! Ik hoop het zo voor jullie! Maar ik wil jullie geen valse hoop geven hoor! Maar zou het wel leuk vinden als er snel meer meiden van dit forum zwanger zijn! Ik duim zo voor jullie! Ik kan het zelf nog steeds niet echt bevatten, maar ben wel zo blij!

Miranda, echt balen voor je! Hoop dat het deze ronde gaat lukken! Geef de moed niet op!

Oh ik moet nu echt achter de compu vandaan. Morgen meer! Ik ga lekker naar bed!
Welterusten allemaal!

Naam                                         Leeftijd       Prov/woonplaats        

Nathalie                                            24                  Drenthe, omg.Emmen    
Marloes                                            25                   Overijssel omg. Deventer  
Antoinette                                    29                    Utrecht, Utrecht
Shannah (mamoetje)  18                   Zuid-Holland, Dan Haag  (30-03 jarig 19 jaar)
Marieke (mickje)                 29                 België, vlakbij Eindhoven (de gekste, haha)
Esseltje                                          29                   Limburg

Nou meiden,

Wat een geplaar ... GRRRR  Computer deed het niet, en de laptop is ook al leeg (onze pup heeft de kabel van de lader doorgeknauweld...   Dus hier ben ik dan eindelijk weer.

@ Gerdien: wat ontzettend jammer, ik had het echt voor je gehoopt. Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Zo nu ga ik eerst alle verhalen op mijn gemakkie lezen, en dan kom ik denk ik morgenavond wel weer bij jullie terug, want ik was om 21.30 thuis van mijn werk en toen deed de stomme pc het niet, en nu heb ik eindelijk ff wat kunnen typen, maar ik zie dat het ook bijna tijd is om onder de wol te kruipen. Dus ff douche en dan lkkr naar bed, en niet te vergeten nog ff klussen hihi...

Meiden allemaal goede nacht en een fijne dag morgen.

Tot morgenavond

Liefs Esseltje

Hallo,

even heel snel, want ik ben op mn werk en bang dat er collega's binnen
stormen!

Bolle, da's inderdaad wel erg ver ja...dat is wel een hele opgave,
zeker als je zwanger bent...zou er maar goed over nadenken!

Zou leuk zijn, Nathalie en Mickje, als het toch iets anders blijkt te
zijn, ik hoop het voor jullie!

Esseltje, wat vervelend dat alles daar stuk is, hihi, die van ons
was er ook zo'n eet, at ook alles wat voorhanden lag!

Ik ben erg dom geweest vanmorgen...ik heb een test gedaan
Natuurlijk negatief...van de ene kant ben ik teleurgesteld, maar
van de andere kant denk ik, 5 dagen (woe. meegerekend) voor
je NOD, dat kan toch ook niet...maar ja, er staat op mijn kalender
dat ik gister een thuistest kon doen...
En nu bereid ik me er wel op voor dat ik gewoon ongesteld word
dan kan het alleen maar meevallen!
We zien het wel, maak me nog niet heel veel zorgen!

Dames, ik ga even een kopje thee drinken!
Fijne dag en tot vanmiddag! (dan ben ik lekker vrij, dus genoeg
typekansen!)

Liefs Joepie

Morguh ikke is ook weer wakker, dat slaappatroon van mij word er niet goed van. Maar goed voel me nu wel beter dan gisteren. Ondanks dat ik weer hele erge buikkrampen heb. De rode duiveltjes marseren door mijn buik denk ik. Vanmorgen heel vroeg dacht ik ohh er is nog hoop want zag echt weinig bloed, meer een veegje. Maar toen ik later opstond voelde ik het gewoon. En ja hoor! Dus weg ff die onzekerheid en laatste beetje hoop. Wij gaan door naar de volgende ronde! Wat kunnen we nu winnen? hahah Doet u mij maar een kindje!

Joepie, foeifoei toch stiekum testen hè, hihih. Begrijp het best hoor meis. Wachten duurt zo lang. Ons geduld word wel op de proef gesteld hè. Nou als Esseltjes niet zwanger is dan weer ik het niet meer. Die klust het meest van ons allemaal geloof ik, hahah. Maar wij hadden bij mijn schoonouders een onwijs kraakbed, en waren bang dat we er door zakte en veel mensen in huis. Dus tja beetje jammer! Maar goed hier die rode troep eruit en dan weer verder!

Ik ga me ff aankleden en optutten. Ga bij de burgermeester op de koffie. Hahah nou ja de burgermeester bij mijn opa & oma eigenlijk. Maar wou nog ff jullie een fijne dag wensen. Vanmiddag moet ik werken, maar neem mijn laptop wel mee. Daar is ook internet maar als ik dan deze site bezoek tja dan ligt het er zo dik bovenop hè, hahah.

Meiden tot later! DoeiDoei!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan