nieuw en zwanger willen worden

hoi hoi,

Ja mooi dit is echt vervelend ik heb nu idd zoiets van laat maar komen want zo duurt het alleen maar langer voor we aan onze volgende ronde kunnen gaan klussen!
Ook schieten er bij mij van die enge gedachtes door me hoofd, ik heb ooit eens glamidia gehad k was er snel achter en heb medicijnen gehad maar ja daar kan je onvruchtbaar van worden als je het te lang hebt. Ook heb ik ooit een virus op me baarmoedermond gehad dat is operatief verwijderd daar schein ik een klein litteken van te hebben maar dat zou geen problemen opleveren voor als ik zwanger zou willen worden. En wat ik net al zei ik ben heel gevoellig voor schimmelinfectie's!
Ook denk ik nu idd dat het toch maar beter is als we stoppen met roken. Alleen elke keer lukt het niet :( mischien in ieder geval minderen. Daarnaast lust ik ook wel een wijntje maar die kan ik best laten staan! Leon drinkt alleen een stuk meer! Voor hem is stoppen met roken niet zo een probleem, maar hij heeft gezecht dat hij niet stopt met drinken. Hij drinkt minimaal twee biertjes per dag gewoon omdat hij het lekker vind en alcohol vrij lust hij niet :S Verder leef ik heel gezond eet fruit, groente en genoeg zuivel. Ook drink ik genoeg water en thee. Ik sport een of twee keer in de week en ik slik natuurlijk foliumzuur. Leon is wat minder van het gezonde eten en hij sport wel een keer in de week maar daarna drinkt hij lekker een biertje om bij te komen.
Ik ben echt bang dat we het voor onszelf verpesten. Maar aan de andere kant vroeger wist niemand van al die dingen en onze ouders zijn toch ook gezond ter wereld gekomen!
Ohwwww ik word echt gek van mezelf op dit moment ik wist niet dat dit gevoel zo erg zou zijn echt de meeest erge horror senarioos spelen zich af in mijn hoofd!!! Ik weet dat we pas twee maanden bezig zijn maar ik ben zo bang dat we over een jaar bij de dokter zitten dat het niet lukt en dat dan blijkt dat we zonder hulp geen kinderen kunnen krijgen!! Dan hebben we een jaar voor niks geprobeerd en dan moet ik me elke maand weer opnieuw zo voellen als nu!!!
Mijn droom is altijd geweest jong moeder te worden!! Ben nu 22 en heb natuurlijk nog alle tijd maar ja ik zou het liefst nu al moeder zijn! Ik werk ook op een kinderdagverblijf en zit dus drie dagen in de week tussen de luiers. De andere twee dagen heb ik 2 oppaskinderen dus echt elke dag tussen de kids en ik vind het heerlijk!!!!
Nou sorry maar ik moest dit alles even kwijt!! Ik zal het jullie laten weten wanneer de rode duiveltjes aangekomen zijn!! En dan natuurlijk mijn nieuwe nod.

liefs miranda!

Goedemorgen allemaal,

en allemaal een fijne pasen gevierd?? Ik moest werken maar had zondag wel vrij, zijn we naar familie in valkenburg geweest, was erg gezellig.
@Joepie, ik meen inderdaad dus vanalles te voelen is ook erg spannend, mijn vriend zegt je zult je wel te veel inbeelden. Dat je dat eerst ook had maar nooit voelde omdat je er niet op lette, heeft ie misschien wel gelijk in.

Ik durf nu ook geen filet americain enz te eten, terwijl ik dat zo lekker vind!!!! Maarja t is voor een goed doel moeten we maar denken he.
Drinken doe ik de laatste tijd roch niet echt meer, op stap gaan we altijd met de auto en ik stel mezelf altijd beschikbaar als bob, dus dan is dat probleem ook opgelost.

@Gerdien, jammer dat je ongi bent geworden, maar nu weet je wel waar je aan toe bent he meid. En kun je t de volgende ronde plannen nu je je cyclus beter weet.

Allemaal nog een fijne dag!!

Groetjes poeh

Hi allemaal,

Nou ik ben dus net ongesteld geworden. Nu dus een cyclus van 28 dagen. Daar moet ik dan nu toch vanuit gaan? Of net zoals altijd gewoon 27 dagen? Want dat heb ik normaal altijd!
Nu maar op naar de 3e ronde nieuwe NOD is: 22 april (uitgegaan van 28 dagen)

Groetjes Miranda

Goedemorguh meiden, vanaf de bank beentjes omhoog, een beschuitje er door wurgen (nee niet met muisjes, haha maar eens ff jullie verhalen lezen. We waren vannacht pas om 0.00 uur thuis vanaf mijn schoonouders. Hadden gegourmet, mijn zwagertje en zijn vriendin waren bijna een uur te laat voor het eten, dus tja dan word het alsmaar later hè. Maar was wel gezellig hoor. Idd zo’n vreet weekend, pff. Ik heb nu een broek aan die ik moeilijk dichtkrijg, hou het er maar op dat het door de paaskilo’s komt, hahah. Vroeg vanmorgen aan mijn vriend of ie me dikker vond geworden, maar hem valt het nog niet zo op zegt ie. Ik kreeg een knuffel   en wreef even over mijn rug en zijkant van mijn buik. Toen zei ik dat ik buikpijn heb. Gaat het eerste: ahhhh, en toen kwam er ineens een glimlach op zijn gezicht, hahah. Ik voel vandaag steeds meer. Kan zijn omdat ik dichter bij mijn NOD kom. Want volgende week is het immers begin april. Vannacht nog ff geklust, ook dat voelde helemaal anders. Heel vreemd! Raar lichaam hebben wij maar hoor, er gebeurd van alles. Nu nog er achter komen of het fake is of toch echt.

@ Joepie, ahhh toch wel lief vriendje heb je hoor. En helemaal niet zo’n gek idee. Esseltje heeft het gevoel dat er deze maand veel zwanger worden (dat gevoel heb ik ook een beetje) En ik weet van een vriendin dat die ook op een forum zat toen ze zwanger was en na die tijd idd meiden heeft gezien. En die kleintjes van ons maar vreemd kijken, vrouwen hahah. Volgens mij wonen we lekker allemaal ver uit elkaar, hahah. Gezellig dat je nog ff 1x terug gaat in je studenten tijd, kan nu nog, hahah. Wat gek eigenlijk hè, we zitten nu in hele andere fase van ons leventje en dalijk helemaal. Ik had dat gisteren ook hoor met het vlees. Heb er toen eigenlijk niet zo bij stil gestaan, maar onbewust wel alles heel goed gebakken. Ik vind namelijk biefstukje niet helemaal door bakken ook lekker.
Oh ja trouwens is iedereen de Paasdagen goed doorgekomen?????
@ Esseltje, heb je nou gewoon alle eitjes opgegeten met Pasen, vandaar dat je je ei niet kan vinden hoor! Of die testen zijn van slag, dat ze niet weten of het een paasei is of jou ei, dus dan maar negatief doen, hahah.
@ Nancy, gezellig dat je met ons mee kletst. Jij moet ook nog wachten tot begin april lees ik. Ik wel een paar dagen eerder dan jou. Wachten duurt soms lang hè. Maar ik heb nog niet de neiging om tests in huis te halen, dus hier gaat het nog goed, hahha.

@ Gerdien, ahhhhh jammer dat het bij jullie niet raak is dit keer. Maar wel fijn idd dat je je cyclus weet. Welke ronde was dit? Hoe voelde jij je? Merkte je veel of juist niet? Op naar de volgende ronde meis, weer lekker klussen, je kunt nu beter je ei vinden dus meer hoop!
@ Antoinet, gezellig dat je met ons mee kletst!
@ Bolle, hey gekkie ga je nu niet schuldig voelen dat het jullie in 1x gelukt is. Grappig dat je mannetje over foliumzuur begon aan tafel. Denk dat het wel aan jullie gezichten is af te lezen hoor. Bij mijn schoonouders werd er gisteren ook een beetje over kids gepraat. Dit misschien in de hoop dat ik iets los liet, maar ben express geen vragen gaan stellen die ik graag wil weten, want anders valt het veel te veel op, hahha.
Verdorie! Ik ging net naar de wc en dacht een beetje bloed te zien. Nu al??? Had echt zo iets van oh. En toen zo iets van nou ja, dan maar op naar de volgende ronde. Terwijl dit helemaal nog niks zegt en ontzettend vroeg is. Ik durf nu niet naar de wc te gaan om te kijken haha. Ik ben 4 maart voor het laatst ongi geworden.   Dat zou betekenen als dit door zet dat ik een cyclus heb van 21 dagen. Pff waarom dat nou weer. Ga ik natuurlijk lekker schommel qua cyclus. We wachten het maar ff rustig af of het door zet.   Ik heb ook af en toe van die momenten hoor Miranda. Dat ik denk van ohh bij mij loopt toch altijd anders in het leventje en blablabla. Maar goed riep hier van de week nog, je kan ook een beetje bloed verliezen, dat wil helemaal niks zeggen, dus ga dat nu ff tegen mezelf zeggen, haha. En anders idd hup rode duiveltjes erin en klussen maar weer! Hahaha
Meiden ik heb bijna 1,5 a4tje getypt, jullie hebben weer wat te lezen, hahah. Fijne dag! Ik ga ff paar boodschapjes doen. Vanmorgen niet gezwommen, want voelde me niet lekker. Weer eens slecht geslapen, erg moe, buikpijn, hoofdpijn. Had echt zo iets van dan maar ff dagje niet hoor. Vanmiddag moet ik naar de chiropractie voor behandeling. Had me daar al druk over gemaakt of ik wel of niet zo zeggen dat we bezig zijn met zwanger te worden. Ben er nog niet over uit. Zie het wel als ik vanmiddag daar ben.
Tot later! Liefs Nathalie

P.s. Jammer Miranda dat bij jou de rode duiveltjes zijn gekomen. Op naar de volgende ronde. Heel veel geluk. Ik weet ook niet wat je aan moet houden. Snap al niks van mijn eigen, zie hierboven, hahah.

Waar kan ik ook alweer mijn nieuwe NOD uitrekenen? Het was iets met een P ....
Ik ga toch nog maar ff naar de wc. En dan naar mijn mams en naar de winkel tot later!

Liefs en knufffff voor allemaal, Nathalie

Hallo meiden,

Nathalie, je laat ons wel in spanning hoor...!!!maar het kan ook innestelbloed
zijn, misschien een beetje laat (geen idee) maar het zou kunnen!
Nu zou je zeggen, gewoon 28 dagen erbij optellen, maar dat klopt nie
he, want het is nie altijd 28 dagen!hhhmmm..ik weet het zo niet, maar
als je er weer achter bent, geef hem dan ff door, hihi!

Heb ook ontzettend het gevoel dat ik ongesteld ga worden, voel echt
die kramp weer...normaal had ik dat nooit, voor en tijdens de pil, maar
toen ik met de strip gestopt was, had ik ook die krampen! Daarom
ga ik er vanuit dat het met m'n ongesteldheid te maken heeft!

Ik heb eindelijk m'n vriendje zover dat hij mijn meisjesnaam leuk gaat
vinden!!!!Hij vond het eerst ouderwets, maar toen ik zei dat het juist
van deze tijd was en ik hem heel weinig hoorde draaide hij een beetje!
Gisteravond zei hij: ja, het is inderdaad wel een leuke naam!
Aaaaah, gelukkig! maar kan zo zijn, mocht het zover zijn, dat we
dan allang weer een andere naam hebben!hihi!

Weet niet of ik er nog op gereageerd heb, maar Miranda, je kunt gelukkig
weer op naar de volgende ronde...dat scheelt al een hoop onzekerheid!

Nathalie, is ook eigenlijk wel een goed idee he???Met al onze schattige
toekomstige kindjes! Gerdien en ik wonen maar 10km bij elkaar vandaan,
dus wij kunnen carpoolen haha! (ik loop ook niet heeeeeeeeeeel erg
ver vooruit)

Iieve dames, ik ga weer verder, de kids in het gareel houden!!!

Tot snel!

liefs Joepie!

ps, Nathalie, ik kan wel lezen, dus laat je even weten of het echt doorzet??

Hoi Hoi bolle,

Wat een supergaaf nieuws dat je zwanger bent zeg!!!!!
Mijn mannetje en ik gaan deze week ook erg veel lklussen want ben deze week vruchtbaar
Maar ik vind het superleuk voor jouw en je man.

Hou ons op de hoogte hoe de zwangerschap verloopt.
En ik ga duimem voor mezelf dat ik snel zwanger word.

Groetjes van maureen

Nou meiden het ziet er naar uit dat ik door ben naar de volgende ronde. Volgens mij zet het steeds meer door. Maar heb er wel vrede mee zo. Vanmiddag bij chiropractie geweest en uit eindelijk gezegd: ''ik moet je iets vertellen'' hahha. Zij is de eerste die nu van onze plannen weet, was zo gek om te zeggen. Ze ziet geen bezwaar waarom wij geen kinderen zouden kunnen of mogen krijgen. Ze is met me eens dat we waarschijnlijk nooit zekerheid zullen krijgen en bepaalde dingen die ik heb helaas gewoon het lot zijn. We gaf ze aan dat het zwaar kon gaan worden. Niet zo zeer de zwangerschap met bekkeninstabiliteit ofzo, maar ook erna met een kleine. Geeft natuurlijk ook hele emotinonele gevolgen. Uiteindelijk zei ze: ''Als het zover is laat je me het wel weten hè?'' Dus eigenlijk ben ik wel een beetje gerust gesteld. Had namelijk zo'n senario dat ik misschien te horen zou krijgen dat het niet verstandig is blablabla.

Mijn vriend weet inmiddels ook dat de rode duiveltjes er zijn. Op naar de volgende maand en ach ja dan heb je het alvast gehad zit je niet zo lang in spanning dat je nog een week moet wachten of het nou wel of niet raak is, hahah. Ja das ook beredenering. Maar toen maar ff gezegd dat ik er dalijk dan helemaal niks meer van op aan kan. Maar ach ja laat die rode duiveltjes maar komen, des te sneller kunnen we weer klussen. We genieten van elkaar. Gisteren legde hij zijn hand op mijn buik, dat vond ik wel heel lief.

Ik ben bang dat dit geen innestelbloed is, zou natuurlijk als nog kunnen, maar nee laten we maar gewoon van nog een klusronde uitgaan.

We hebben ff niemand maar kritiek op het wachtbankje of wel? Bolle is Zwanger! Miranda & Gerdien niet? Als ik nog iemand vergeten ben sorry. Ik ga eens ff uitzoeken en terug lezen of ik nu kan berekenen wanneer mijn NOD is en ik het meest vruchtbaar ben! Tot later lieve meiden!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan