Hoi allemaal
Nou, bij mij is het dus écht wel rode duivels hoor!!! Niks geen beetje innestelbloed ofzo, nee het is hier dweilen met de kraan open, hahahaha!
Joepie, hahah, ik snap dat wel hoor, dat je stiekem een testje er tegen aan gegooid hebt… ik had ook al zwangerschapstesten besteld, onder het mom van: je weet maar nooit!!!
Hoe krijg jij het trouwens voor elkaar om elke keer tijdens de les te kunnen typen? Geef jij ze gewoon elke keer een proefwerk ofzo, hahaha? Nouja, dat zal in groep 7 (toch?) wel anders zijn als in groep 3. Dat zijn eigenlijk nog ukkies hoor, ze hebben je de hele dag door nodig! We zijn sinds een paar maanden gestart met zelfstandig werken, een half uurtje per dag.
De eerste 5 minuten staat het stoplicht op groen = je mag hulp aan de juf vragen
Dan 10 min. op oranje = je mag de juf niet storen, wel hulp vragen aan een ander kind
Dan 10 min op rood = je mag niemand storen, helemaal zelf en stil werken
En de laatste 5 min weer op groen.
Oeioeioeioei, dat is me toch moeilijk, hahahahahah! Kleine boefjes zijn het hoor!!!
Sorry, dat was even off-topic.
Verder over zwanger en zwanger worden!
Bolle, alles nog goed? Ik las dat je een boek gekocht had. Veel leesplezier!!! En inderdaad, nu al kraamhulp gaan regelen?? Lijkt me ook een beetje vroeg….
Misschien kan je ook vast nadenken over inschrijven bij het KDV (als je dat doet) en zoek alvast een leuke basisschool in jullie buurt, hahahaha
Wanneer heb je een echo? En heb je al iets van je sollicitatiegesprek gehoord? Elke dag 140km reizen… meid, dat gaat toch tegenstaan??? Ik moet elke dag ruim 40 km, en dat vind ik al veel!! ’t Is toch dat als je om 18u naar huis gaat, je dan niet om 18.05 thuis op de bank zit! En dat komt elke dag weer terug. Heb je nog andere leuke banen in het vooruitzicht?
Mag ik vragen in welke branche je werkt?
Britt, veel succes deze ronde!
Poeh en Essel, ik woon ook in de buurt van Weert, alleen dan aan de andere kant van de grens, haha! Laatst bij een collega van me geweest, die is verhuisd naar Weert. Echt maar een klein kwartiertje hier vandaan.
Miranda, ik lees je berichtje net! Als minderen lukt, dan lukt stoppen waarschijnlijk ook wel joh! Maar geef het wel even de tijd, het is niet zomaar iets wat je van de één op de andere dag kan laten….!
Enneh… wij klussen ook niet om de dag hoor. Vriendjelief werkt in ploegen en als hij avonddienst heeft of nachtdienst, ja dan komt het er gewoonweg niet altijd van. En ik wil echt dolgraag zwanger worden, maar het liefste wel spontaan!
Over mijn NOD.
Ik ben even de tel kwijt hoor, help! 2 maart 1e dag m.s. (van de vorige keer dan) en dan tel je door tot dag voor de nieuwe m.s.. = gisterenavond (25-3) licht begonnen en vannacht/vanmorgen (26-3) doorgezet.
Is dat dan een cyclus van 23 dagen of 24 dagen? (van de 2e tot de 24e of 25e?)
Als ik uitga van 1e dag deze m.s = 26 maart met een cyclus van 24 dagen, dan wordt mijn NOD 19 april.
Ohja, en dat is dan dus de 2e ronde (stond nog ergens 1e ronde).
Spring, ik lees net ook jouw berichtje. Gecondoleerd meid!! En veel sterkte de komende periode!!!!!!!!
Groetjes, Mickje