nieuw en zwanger willen worden

Goedeavonddddd,

Werd vanmiddag dus niet meer ff spieken. Druk aan het werk geweest met de zwemles kindertjes en nog wat administratie gedaan. Kreeg van een jongetje en paardenbloempje die hij had geplukt echt zo lief. In het begin toen hij kwam zwemmen was hij heel verlegen en durfde haast geen hoi of dank je wel of doei te zeggen. Maar elke keer als hij weg ging praatte ik gewoon tegen hem, vroeg hoe het zwemmen was geweest. En whola! het werkt. Hij praat nu meer, en dat snoetje van hem alleen al doet een mens goed. Dus kreeg vanmiddag leuk bloempje van hem. Vond ik zo lief. En buitenlands meisje die nog maar 4 maanden in Nederland woont maar al vloeiend Nederlands praat en altijd ff een babbeltje met me maakt. Echt heel leuk zo.

Ik zal eens ff gaan lezen wat jullie allemaal geschreven hebben vanmiddag.

@ Poeh, dank je voor de felicitatie. Wanneer zijn jou opa & oma 60 jaar getrouwd? Hoe gaat het inmiddels met je opa? Heeft hij een beetje kunnen slapen vannacht? En is ie veilig de trap op gekomen? Het is idd zo dat ik nu wel al meer over mijn lichaam weet. Ik merk ook dat dit andere buikpijn is vandaag dan dat ik bijvoorbeeld vorige week had. Tis allemaal nieuw, dus beetje bij beetje leer ik steeds meer en kom ik steeds meer te weten. En anders vraag ik het gewoon hier, hihih.

@ Bolle, nee leuk juist joh al je verhalen. Dan kun je ons alvast ff voorbereiden, hihih. En leuk gewoon om te horen hoe het met je is. Onze tijd komt nog wel, dan mag je onze kwaaltjes en onzekerheden aanhoren, hahaha. Ik hoorde ook wel eens dat je kinderopvang ook al heellll vroeg moet regelen ivm de lange wachtlijsten. Begrijp heel goed dat je denk oh het is nog heel pril en dalijk gaat er iets mis. Dat zou ik ook hebben hoor. Ik kan me helemaal niet voorstellen dat er over een tijdje misschien een klein mensje in mijn buik groeit. In oktober is er een concert van Marco Borsato. Een vriendin zei al van oh ga je daar heen, dan wil ik wel mee. Zij heeft namelijk geen auto, dus hoopt dat ik ga, hahah. Maar bedacht me vandaag . Allemaal wel leuk en aardig, maar als ik deze ronde zwanger raak is het rond de kerst dat ik uitgeteld ben, dus loop ik in oktober al best met een dikke buik, hahah. Of we zijn dan nog bezig dat kan ook. Maar daar gaan we maar ff niet van uit. Gewoon positief blijven! Trouwens hebben jullie al die tijd om de dag geklust?? En hoelang heb je de pil geslikt, wanneer was je gestopt? Dat wou ik steeds nog vragen, hihih. En stel je krijgt die baan wel, neem je die dan eerst? Of zeg je van het is me eigenlijk te ver rijden? Hopelijk vind je snel iets dichterbij. Oh ja lees net stukje van Joepie. Ik heb nu al dikke D/kleine E helpppppp hoeft niet nog groter hoor, hahaha.

@ Miranda, goed zeg dat je gestopt bent met roken! We slepen je er wel door heen hoor. Je komt gewoon wat vaker hier kletsen als je normaal buiten zou staan! Goede deal? Hahahah

@ Joepie, hahah lachen altijd die stukjes van jou. Ik zeg net tegen mijn vriend: ‘’Ik dacht dat ik lange verhalen kan typen, maar hier zit er nog eentje, hahah’’ Gezellig hoor, ik lees ijverig mee. 17 april klopt idd. Lijkt al best dichtbij. Ik vraag me af of dat allemaal wel kan hoor. Ben nu best wel hevig ongi. Toen ik jonger was ben ik de pil gaan slikken omdat ik heel hevig had en soms echt ziek van was. Zal mij benieuwen hoeveel dagen dit duurt. Begin april is mijn vruchtbaarste dag alweer. Ach we zien het wel. Als die troep eruit is gewoon weer lekker klussen. Ik had dat ook wel een beetje wat jij zegt over sex. Het moet niet geforceerd worden. Stel het duurt een paar maanden ofzo dan wil ik niet dat mijn vriend gek van me word, ohhh nee niet weer hè, hahah. Dat zal wel een beetje mee vallen hoor, maar zo’n idee heb ik er bij. En dit nu eigenlijk meer voor het echie deze ronde. Ik slaap soms ook eerder dan mijn vriend en moet ook rekening houden met mijn lichaam. Kan mezelf wel helemaal afpeigeren, maar moet de dag ook nog doorkomen hè, hihih. Krijg een top conditie dalijk, hahah.

Meiden ik ga hier ff opruimen en rustig zitten. Plus ff een stekkertje in jullie stoppen anders vallen jullie dalijk weg, hahaha. Tot later!

Liefs Nathalie

P.s. Hier heb je was leesvoer Joepie, hahah (zag net je berichtje nog)

Hey Meiden,

PFFFOEEE... weer een dagje werk erop zitten, ben nu net thuis, en wilde eerst naar jullie berichtjes gaan kijken, jeetje weer vanalles getypt. Ik kan het haast niet meer bijhouden. Jullie kunnen nog af en toe op het werk wat typen, maar dat vogeltje gaat voor mij helaas niet op...

@ Bolle: meid, dat jij nu met een hele andere fase bezig bent als ons, is heel begrijpelijk en ik vind het wel leuk om te horen wat er zich allemaal afspeelt in de volgende fase.
Ik moet wel zeggen dat ik niet afgelopen nacht maar de nacht ervoor vreselijk maar dan ook vreselijk veel pijn had aan mijn baarmoeder (althans daarzo in de buurt) Ik heb dit de vorige ronde niet gehad. Echt een hele zeurende pijn. En kon ook moeilijk op mijn buik liggen, aangezien ik een buikslaper ben was het moeilijk in slaap komen. Heb jij dit ook gehad???? Verder is alles gewoon normaal, tja mijn borsten zijn gevoelig en soms pijnlijk, maar dat had ik de vorige ronde ook, dus daar trek ik me niet teveel van aan.... maar verder geen kwaaltjes... oja, ik heb wel gewone afscheiding, heb jij nog afscheiding nu je zwanger bent??? WHAA... wat een vragen hihi    

@ Poeh: meid leuk dat jij maar eventjes van mij vandaan woont... Hoe gaat het bij jou??? Heb jij kwaaltjes, die je anders niet hebt?? Hoezo nieuwsgierig, hiiiii....hiii

@ Joepie: Kon je het niet laten, hiihii.. (moeilijk he!!!) Maar ik zou zeker nog niet de moed opgeven. ECHT NIET, want je hebt veel te vroeg getest, je kunt pas met zekerheid testen na je NOD, en dan is het nog soms te vroeg. Mijn vriendin had dat ook, haar eerste test was ook negatief en een paar dagen later positief... dus geef niet op, nog 4 dagjes... haha.. DAGEN!!! Blegh... dat wachten duurt eeuwen....!!!

@ Spring: hoe staan de zaakjes erbij??? Ook voor jou een spannende periode deze week.

Meiden ik duim voor jullie op de wachtbank.... GOOD LUCK

NOD lijstje:

Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                          04-04-08
Esseltje                                   2e ronde 1e kindje                            05-04-08
Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                          09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                          10-04-08
Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                  3e ronde 1e kindje                        17-04-08  
Mickje_m                              1e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                    4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                    3e ronde 1e kindje                          22-04-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Spring                                        4e ronde 1e kindje                              29-03-08

Joepie                                        1e ronde 1e kindje                             30-03-08  
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                                01-04-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!!

!!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje       uitgeteld op 1 december 2008

haha... RUSTIG.... !!! Ik ben blij dat ik deze dag kon bijbenen... Nee hoor, klets maar lekker door.... gezellig!!!

Ik ga nu eerst ff wat eten, anders val ik zometeen om....
Daarna komt een vriendin van mij, komt even geld halen voor de kaartjes van Dirty Dancing...   gaan we gezellig heen, met 3 vriendinnen.... Lekker zweimelen.. hihi...

Meisjes tot later op de avond...

xx Liefs Esseltje

Hoi hoi

Nou nou t is weer gezellig  geweest hier!! Doen jullie het echt om de dag? Pfff dat gaat hem bij ons niet worden, wij doen het echt alleen maar als we allebij willen. Ik lig elke avond eerder in bed en ben dan ook echt moe! Leon is meer een nachtmens dus das al lastig. Moet wel zeggen dat ik tijdens mijn vruchtbare dagen echt super veel zin heb! T lijkt dan wel of moedertje natuur dan een spelletje met me speelt hahaha! En heel gek daarna is het weer gewoon minder net als altijd. Leon zou het trouwens niet eens willen.... om de dag sex om een kindje te maken. Hij wil wel graag een kindje maar dan wel als het komt. Nou ja moet zeggen dat er wel wat in zit toch, hoe graag ik ook wil.

Ohw ja het stoppen met roken is veranderd in minder roken  Heb er net twee gerookt. Moet wel zeggen dat het lang niet zo lekker was als normaal. Ik ben natuurlijk zowiezo niet helemaal inorde, maar ja ben al lang blij dat het er vandaag 2 waren ipv 20 hahaha als ik dat kan volhouden ben ik  voorlopig ook blij! Toch!

Ohw ja Joepie  wil je geen valse hoop geven maar ik heb het al meerdere keren mee gemaakt dat kinderen eerder wisten dat ouders of mijn collega's zwanger waren dan hun zelf!!! Kinderen zijn heel gevoelig en weten geloof ik veel meer als wat wij denken dat ze weten! Ze voelen echt veel aan net als dieren zeg maar! Wie weet we zullen zien.....

Zo ik ga jullie weer verlaten voor vandaag ben weer super moe dus ga lekker me bedje opzoeken en daar lekker tv kijken. Tot morgen!!!

Liefs Miranda!!!

Hallo allemaal,

hier even een klein berichtje van mij.

Mijn tante is vandaag overleden, voor haar beter zo en heb er nu vrede mee.
Verder voel ik me naar omstandigheden goed. Nog geen RD in ieder geval

Spring   26 gelderland(omgeving Arnhem)
Zo gauw als er weer wat rust in de tent is horen jullie weer van mij.
Ben ook niet in staat geweest om alles te lezen, vergeef me
Even een vraagje? Misschien heel dom maar heeft iedereen last van innestelings bloed?
Heb wel dagen een (sorry voor de details) wittige uitvloeiing gehad.

Nou zoals ik al zei zo gauw er meer rust in de tent is horen jullie weer van mij.

Liefs
Spring!

Hoi allemaal

Nou, bij mij is het dus écht wel rode duivels hoor!!! Niks geen beetje innestelbloed ofzo, nee het is hier dweilen met de kraan open, hahahaha!

Joepie, hahah, ik snap dat wel hoor, dat je stiekem een testje er tegen aan gegooid hebt… ik had ook al zwangerschapstesten besteld, onder het mom van: je weet maar nooit!!!
Hoe krijg jij het trouwens voor elkaar om elke keer tijdens de les te kunnen typen? Geef jij ze gewoon elke keer een proefwerk ofzo, hahaha? Nouja, dat zal in groep 7 (toch?) wel anders zijn als in groep 3. Dat zijn eigenlijk nog ukkies hoor, ze hebben je de hele dag door nodig! We zijn sinds een paar maanden gestart met zelfstandig werken, een half uurtje per dag.
De eerste 5 minuten staat het stoplicht op groen = je mag hulp aan de juf vragen
Dan 10 min. op oranje = je mag de juf niet storen, wel hulp vragen aan een ander kind
Dan 10 min op rood = je mag niemand storen, helemaal zelf en stil werken
En de laatste 5 min weer op groen.
Oeioeioeioei, dat is me toch moeilijk, hahahahahah! Kleine boefjes zijn het hoor!!!

Sorry, dat was even off-topic.

Verder over zwanger en zwanger worden!

Bolle, alles nog goed? Ik las dat je een boek gekocht had. Veel leesplezier!!! En inderdaad, nu al kraamhulp gaan regelen?? Lijkt me ook een beetje vroeg….
Misschien kan je ook vast nadenken over inschrijven bij het KDV (als je dat doet) en zoek alvast een leuke basisschool in jullie buurt, hahahaha
Wanneer heb je een echo? En heb je al iets van je sollicitatiegesprek gehoord? Elke dag 140km reizen… meid, dat gaat toch tegenstaan??? Ik moet elke dag ruim 40 km, en dat vind ik al veel!! ’t Is toch dat als je om 18u naar huis gaat, je dan niet om 18.05 thuis op de bank zit! En dat komt elke dag weer terug. Heb je nog andere leuke banen in het vooruitzicht?
Mag ik vragen in welke branche je werkt?

Britt, veel succes deze ronde!

Poeh en Essel, ik woon ook in de buurt van Weert, alleen dan aan de andere kant van de grens, haha! Laatst bij een collega van me geweest, die is verhuisd naar Weert. Echt maar een klein kwartiertje hier vandaan.

Miranda, ik lees je berichtje net! Als minderen lukt, dan lukt stoppen waarschijnlijk ook wel joh! Maar geef het wel even de tijd, het is niet zomaar iets wat je van de één op de andere dag kan laten….!
Enneh… wij klussen ook niet om de dag hoor. Vriendjelief werkt in ploegen en als hij avonddienst heeft of nachtdienst, ja dan komt het er gewoonweg niet altijd van. En ik wil echt dolgraag zwanger worden, maar het liefste wel spontaan!

Over mijn NOD.
Ik ben even de tel kwijt hoor, help! 2 maart 1e dag m.s. (van de vorige keer dan) en dan tel je door tot dag voor de nieuwe m.s.. = gisterenavond (25-3) licht begonnen en vannacht/vanmorgen (26-3) doorgezet.
Is dat dan een cyclus van 23 dagen of 24 dagen? (van de 2e tot de 24e of 25e?)
Als ik uitga van 1e dag deze m.s = 26 maart met een cyclus van 24 dagen, dan wordt mijn NOD 19 april.
Ohja, en dat is dan dus de 2e ronde (stond nog ergens 1e ronde).

Spring, ik lees net ook jouw berichtje. Gecondoleerd meid!! En veel sterkte de komende periode!!!!!!!!

Groetjes, Mickje

Hoi allemaal,

Ik ben Ellis, 28 jaar en ben vanaf oktober van de pil af.
We zijn sinds begin 2008 "echt bezig" met zwanger worden.
Ik heb niet alles van jullie gelezen, er staat al zoveel bij geschreven!!!
Maar ik hoop dat ik met jullie mee mag doen!

Ik ben vandaag net  ongesteld geworden, na 9,5 week wachten. (en een aantal testen)
Ik ben nog niet regelmatig ongesteld, dus dat is elke keer weer afwachten (en spannend)

groetjes Ellis  

Terug
Bovenaan